Succes sjenaica Ik heb vanmorgen gebeld met het Catharina ziekenhuis over dat ik terug zit op mijn oude gewicht maar dat mijn buik opgezet blijft. Ik heb vergeleken bij river's zwangerschap en hij is net zo dik als dat ik toen 4 maanden was. En ben nog maar 6,5 week. Ook dat ik buikpijn heb van mijn darmen. Nu moet ik komen voor een echo.... En ik moet een uur van tevoren bloedprikken. Heb om 15.10 de echo en moet om 13.45 de kaart ophalen voor het bloedprikken. Pff spannend hoor...
Romie, dat is wel spannend inderdaad. Ben jij nog bezig met de utrogestan? Ik blijf ook een opgezette buik houden en lees dat dit een bijwerking is. In ieder geval heel veel succes, ben benieuwd.
Nee ik moest 5 febr de laatste utrogestan gebruiken. Ja ik vind het erg spannend de echo. Ik ben benieuwd of er nog veel vocht in mijn buik zit en hoe mijn eierstokken eruit zien en ik hoop dat ze ook al iets van ons kleintje kunnen zien. Ik hoop dat mijn bloed ook goed is. Ik ben op van de zenuwen..
Romie Spannend meid. Ik heb 2 x 4 cellige embryo's terug gekregen. Er is niks over zoals ik ook had verwacht. Ik ben dik tevreden!
Sjenaica ik ga voor je duimen dat die twee blijven zitten bij je! @hier. Op controle geweest. Bloed was goed. Echo gehad en er was een zwangerschapsring te zien en een vlekje erin met een kloppend hartje. We zijn zo opgelucht. Volgende week gewoon weer terug voor de echo die al gepland stond. Er zat ook nog veel vocht in mijn buik en mijn eierstokken waren ook nog steeds vergroot. Het kan nog een aantal weken duren voordat dat weggaat. Op advies van de verpleegkundige nu iets voor mijn darmen bij de tuinen gehaald. Hopelijk werkt dat. Hoe is het met de rest?
Poppetje hahaha nou ik zou graag een katertje erbij willen zeTten maar raven doet het nie zo goed met katten helaas...ofja wil het niet testen want dat gaat de kater afleggen. Haha denk dat ik blij ben als ik het weekend haal hahaha moet wel zeggen dat bij elk steekjes of krampje er vanalles door me hoofd gaat. Sjenaica 2 terug gezet heel mooi ga voor je duimen Zonneschijn dat is wel jammer da je er nie tegen kan ik zou nie graag zonder huisdier willen leven. Heb dat een tijdje gedaan toen wij samen gingen wonen maar vond het te stil in huis Romie nou mooi dat het met de controle toch was meegevallen hoop voor je dat da spul van de tuinen werkt en anders kiwi's eten werkt ook. @hier merk dat ik er sinds gister steeds meer mee bzig ben. Had een wondje van onder maar niet in de gaten dus zat klein beetje bloed vanonder nou heel me keel kneep dicht poeh kreeg het even benauwd gelukkig zag ik al snel wat het was. Denk je nou nu weer rustig aan kreeg ik me toch steken en krampen ikke weer in de stress moet ik heel nodig naar de wc hahaha de emotionele achtbaan gaat nu wel heel snel bij mij nie verwacht
Sjenaica, fijn 2 terug gezet! Romie, gelukkig was alles goed en mooi gezien op de echo! Dobbermama, ik merk dat ik op het moment ook even een moment heb dat ik er veel mee bezig ben... donderdag uitgangsecho en ben heel veel na aan het denken over zou het zo zijn dat we over een maand goed nieuws hebben, hoe zou het verder zijn, voel mezelf heel onzeker over alles op dit moment... mar goed... we gaan gewoon verder he... meer kunnen we toch niet... komt wel weer goed, ff dipje... misschien na donderdag weer fijner gevoel...
fiona wat mij heel erg deed helpen toen ik nog dat alles voor de punctie had was niet verder kijken dan de nieuwe afspraak of dat je bijvoorbeeld mag starten met de tweede spuit. Op deze manier keek ik niet te ver vooruit en werden de twijfels en onzekerheden minder... misschien helpt het ook voor jou... alles stap voor stap
Hier klein dipje. Vandaag echo gehad: 3 rechts en 2 links, waarvan 1 waarschijnlijk ook een cyste. Dus dat valt me echt heel erg tegen. Vooral als ik jullie super-aantallen lees!!!!! Maar goed, het hoeft er uiteindelijk maar 1 te zijn, dus ik probeer toch positief te blijven. Vrijdag volgende echo. Ow ja, en ik heb geen huisdieren; dat gaat niet zo goed samen met een lichte vorm van smetvrees.....
ZWANGER: Jane 1981 **31** zwanger! Romie **28** zwanger! TESTEN: Sanst **41** 14-2 zwangerschapstest Dobbermama1986 **26** 18-2 zwangerschapstest Liz21 **26** 22-02 testen Jufaman81 **32** 22-02 testen (21-02 bloedprikken) Ruitentien **30** 22-02 testen Joha1980 **?** 15-2 testen Zonneschijn38 **39** 22-2 testen Sjenaica **31** 11-2 terugplaatsing, test ..-.. BEZIG MET SPUITEN: r1981 **31** 15-2 echo. fiona1983 **29** 14-2 uitgangsecho, 21-2 echo. saskiaenroy **28** 20-2 echo voor BMS. OVERIG: Snoopy100 **32** hopelijk 12-2 terugplaatsing BlackBarbie **25** op naar cryo terugplaatsing. Poppetje77 **35** 15-2 intake Gent
hoi dames ben ik ook weer even omdat ik gister bloedverlies had en het vandaag echt eruit bleef lopen heb ik toch zh gebeld mocht meteen komen nadat ik thuis een test had gedaan. ik dacht al huh testen!!! maar toch gedaan en tot mijn grote verbazing heb ik gewoon 2 mooie strepen dus 4 dagen voor me test dag die op 15-2 is en nu in het ziekenhuis geweest en ze zeiden dat me hcg 27 is maar is te laag waarschijnlijk vroege miskraam vrijdag 15e gewoon opnieuw testen en dan moet ik uitslag door bellen is dit dan echt zo laag dat ze dat nu al kunnen weten wie ook ervaring mee ik heb 27-1 punctie gehad en 30-1 tp van een 7en 8 cellige emmy helpppppppppppppp en laat me test donkerder worden
Lieve r1981 ze hebben nog wel even om te groeien bij mij zagen ze er ook maar 9 en dat was uiteindelijk ook nie waar want waren er 13 dus blijf de hoop erin houde die kleinere die er zeker zitten kunnen ook nog groeien. En misschien worden het wel 5 toppers dat kan ook nog ga voor je duimen Joha ik heb daar geen ervaring mee maar hoop dat je hcg omhoog gaat en je streepjes steeds donkerder worden. Ook voor jou ga ik duimen draaien meis. Je kan helaas niet meer dan je lichaam zijn gang laten gaan in deze.
Even kijken of ik het uit mijn hoofd kan doen hihi. Romie, heel fijn om te horen dat alles goed is! Fiona, inderdaad was dobbermama zegt. Van afspraak tot afspraak leven. Ik kon ook niet veel anders want hield het gewoon niet bij omdat mijn hoofd vaak overliep maar was gaf dit rust in tegenstelling dan bij de IUI's. R1980, kan me voorstellen dat je dit tegenvalt als je onze uitslagen ziet maar ik lees heel vaak dat er 2 eitjes zijn en deze dan ook bevrucht zijn raken, echt heel vaak hoor ik hier positieve dingen over hoor! Dobbermama, ik kan me voorstellen dat de spanning toeneemt en dat je van alles schrikt!! Succes meid! Joha, wat een verhaal zeg, schrik er van! Heel veel succes en duim ook voor je! Hier rugpijn en krampen vandaag iets minder aanwezig. Toen ik net thuiskwam van mijn werk kreeg ik wel gemene krampen echt in mijn baarmoeder. Het voelt echt of ik ongesteld moet gaan worden. Voel al vanaf vrijdagavond mijn maandelijkse klachten. Mij lijkt echt niet dat het gelukt is. Heb ook wel klachten van de bolletjes. Mijn humeur is niet te genieten en ben misselijk. Hoop dat het dan snel doorzet dan weet k weer waar ik aan toe ben en kan ik door. Heb me er eigenlijk al bij neergelegd dat we voor poging 2 moeten gaan.
Liz21 weet je het gemene is dat je lichaam nu allerlei klachten af kan geven door die bolletjes en natuurlijk met al die homonen enzo. Nou hoop voor je dat een tweede poging nie nodig is. @hier nou ik heb me toch een slechte nacht gehad.overdag heb ik het echt kei koud gehad. Lig in in me bed nou ik had het toch warm had het idee alsof ik aan het gloeien was. Ben van ellende de raam open gaan zetten en heb met me voet buiten de deken geslapen. Sta ik vanochtend op en ja hoor zo koud dat de kippenvel op me lijf staat...
r1981 hoe groot waren de follikels? Ik had bij mijn eerst echo maar 3 follikels maar ik had zaterdag met de punctie toch 8 eitjes. Alles moet nog zo ver groeien dat er nog tijd is voor de kleintjes om mee te komen. joha1980 hoe voel je je nu. Wat bedoel je met het stroomd er nu uit? Echt als een ongi? Nou je waarde is wel laag, maar ik vind het ook nog erg vroeg. Het kan alle kanten op gaan. Sterkte meid! Liz ik zie dat jou test datum de 22ste is. Dan is het echt nog veel te vroeg hoor. Ook die pijntjes en krampjes kunnen juist goed zijn. Nog ff moed houden meid. Dobber, ik slaap ook altijd slecht in de 2de wachtweek. Bij mij was het echt de spanning omdat t bij mij vaak rond wd 9 a 10 al mis gaat. Dan ben je zo bezig met alles wat je voeld.
ZWANGER: Jane 1981 **31** zwanger! Romie **28** zwanger! TESTEN: Sanst **41** 14-2 zwangerschapstest Dobbermama1986 **26** 18-2 zwangerschapstest Liz21 **26** 22-02 testen Jufaman81 **32** 22-02 testen (21-02 bloedprikken) Ruitentien **30** 22-02 testen Joha1980 **?** 15-2 testen Zonneschijn38 **39** 22-2 testen Sjenaica **31** 11-2 test 26-02 BEZIG MET SPUITEN: r1981 **31** 15-2 echo. fiona1983 **29** 14-2 uitgangsecho, 21-2 echo. saskiaenroy **28** 20-2 echo voor BMS. OVERIG: Snoopy100 **32** hopelijk 12-2 terugplaatsing BlackBarbie **25** op naar cryo terugplaatsing. Poppetje77 **35** 15-2 intake Gent
follikels waren nog klein; <10mm. De arts heeft ook niets gezegd over dat er misschien nog kleintjes bij zitten? Dus volgens mij is dit het en moeten die 4 of 5 nog flink groeien. Hij had het ook al over dat we het nog kunnen afbreken. Dus al bij al klonk dat niet zo positief. Maar idd, ik hoef maar 1 goeie te hebben dus ik probeer wel positief te blijven. Mn humeur wil alleen niet zo meewerken...hoop gewoon dat ik vrijdag toch een wat beter nieuws krijg.
@r1981, dat mag hè, in deze periode vind ik dat het mag dat je soms uit je hum bent. We snappen je allemaal en idd, je hebt er maar 1 nodig. Genoeg gelezen dan mensen bij ICSI maar 1 of 2 emmy's hadden en toch zwanger..