In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joha1980

joha1980 Actief lid

24 jan 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames hier is het bloedverlies heel stuk minder durf alleen niet eerder te testen dan morgen opnieuw en dan de officiele test dag van 15-2 dus ik hoop dat het streep dan donkerder is

2. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joha dat zou heel mooi zijn! Ik duim voor je!

3. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snoopy hoe is t bij jou? Heb je vandaag je tp? Heb je nog wat in de vriezer?

4. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    R1981 nou 4 of 5 kunnen ook meerdere eiblaasjes in die follikels zitten had ik ook. Hoop voor je dat je vrijdag beter nieuws krijgt. Enne je kan het tussen de oortjes misschien wel begrijpen maar da wil nie zeggen da je door dit nieuws niet lekker in je hum mag zitte.

Joha nou optijd naar bed is het zo morgen... Spannend zeg

5. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    He dames,

Even een vraagje... wie van jullie heeft er menopur gebruikt? Ik ga dit vanaf donderdag als het goed is ook doen, maar heb maar 20 ampullen meegekregen.
    Volgens mij willen ze beginnen met 150 EH bij mij, maar dat zou betekenen dat ik maar voor 10 dagen heb... is dat niet wat weinig?
    x

6. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Hier nog steeds niets veranderd en voel nog dezelfde dingen.

Wat ik me alleen heel erg afvraag is of het normaal is dat mijn buik zo dik blijft. S'avonds lijk ik 4 mnd zwanger, ik overdrijf echt niet.. Gewicht blijft hetzelfde. Hoe is dit bij jullie?

7. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Hoi liz...
    Dat heb ik ook wel gehad dat mijn buikje in de avond enorm opzette..En leek dus wel zwanger, ik werk dan op een bso en kreeg dan van de kids te horen of ik een baby in mijn buik had.
    Maar heb ergens gelezen dat, je meer moet drinken, ik drink helemaal niet genoeg vocht. Dus moest meer gaan drinken..

Verder zit ik nog steeds op het wachtbankje, wel spanend hoor. Maar heb sinds kort een rare tik ik neem s'avond augurken???? Vindt ze heerlijk nu maar eet ze anders nooit..
    Verder ben ik wat moe en heb ik sinds vanmorgen last van mijn borsten.

Fijne dag allemaal.

8. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    oo zonneschijn... dat klinkt als een positief tikje ;)
    spannend hoor!

niemand trouwens die weet over de menopur?

9. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Zonneschijn en Liz, spannend!!!! Ik ben echt heel benieuwd voor jullie maar ik heb er een goed gevoel bij!!!

Dobbermama en poppetje, thanx. Fijn om te horen. Krijg niet veel begrip van manlief helaas. Al die mood-swings van mij zijn voor hem ook zwaar en daar leeft niemand met mee. Ja het zal vast wel heel zwaar zijn voor hem, dit alles......zucht........

10. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    fiona, nee helaas, ik weet het niet. Anders bel je toch gewoon even om uitleg te vragen. Het is wel fijn om te weten hoe het zit!

11. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Ha Zonneschijn, ik denk niet dat het dat is bij mij. Ik kom normaal makkelijk aan de 2liter per dag en drink sinds de punctie nog steeds extra. Misschien drink ik wel teveel hihi. Kan ook goed naar het toilet. Waarschijnlijk komt het gewoon door de utrogestan. Hoe voel je je verder? Duurt nog wel even voordat we het zeker weten.

Dobbermama, meen gelezen te hebben dat jij het ook steeds zo warm had? Ik heb sinds een aantal dagen van zo'n opvliegers. S'nachts heb ik het ook zo warm en slaap daardoor heel slecht. Was vanmorgen zelfs om 5u wakker en kon daarna niet meer in slaap vallen.

Nog een weekje en dan weten we meer. Ik krijg met de dag meer bijwerkingen van de utrogestan. Ben sinds gisterenavond met vlagen flink misselijk, hoofdpijn en erg humeurig.

Even wat boodschapjes halen en dan maar de bank op om mijn slaap in te halen :)

12. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Sorry zonneschijn, zie nu pas dat je al had geschreven hoe je je voelt en wat je merk..

Fiona, ik heb hier geen ervaring mee.

13. Ruitentien

17 jan 2013
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allen,

Heb een paar dagen niet geschreven, maar wel meegelezen. Wilde eigenlijk proberen er niet zo veel mee beizg te zijn, maar dat is niet te doen.

Schrok me gisteren rot, had ik ineens rozig bruin bloed. Ook al weet je dat dit nog niks hoeft te betekenen, toch gaat je hart ineens erg tekeer. Waarschijnlijk moest het zo zijn, want op dat moment werd ik gebeld door het ziekenhuis om te vragen hoe het met me gaat. Die konden me gelukkig wat geruststellen. Maar toch...

Gelukkig nu geen bloed meer, wel meer energie en eigenlijk nergens last van. Vind ik dan ook weer eng. Tsja.. zo blijf je bezig..

Nou ja.. maar veel afleiding zoeken en nachtjes tellen (nog 9..)

Vind het allemaal erg spannend en veel van ons zitten nu op het wachtbankje.
    Dobbermama, jij zit al weer halverwege tweede wachtweek.. Hoop echt dat we over paar dagen goed nieuws hebben. Wacht je tot maandag? En heb je al test in huis? Ik niet, ben veel te bang dat ik in de verleiding kom om eerder te testen.

Fiona, ik heb geen ervaring met menopur, helaas.

Liz, ik heb het 's nachts normaal warm, maar eigenlijk ben ik normaal gesproken een koukleum. Ben wel vaker wakker, terwjl ik normaal altijd in een keer doorslaap.

Zonneschijn, ik blijf duimen, dat de augurken maar een goed teken zijn.

R1981, weet niet of je een hond hebt, maar mijn man ging soms even eindje lopen, als ik het weer op mijn heupen kreeg. Kon hij er weer beter tegen en mijn bui was weer wat afgezakt. En ja hij moet ook maar gewoon geduld hebben. Hij moet het maar zien als zijn bijdrage... veel geduld opbrengen..

Nou ik ga weer even op zoek naar afleiding, oftewel eens even aan de slag op mijn werk en dan uren aftellen (nog 212 uur).

14. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    @ruitentien, innestelingsbloed?! Ga voor je duimen...

15. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Ruitentien, nee we hebben geen huisdieren. Mijn man gaat dan vaak een sigaret roken wat voor mij weer zwaar is als ex-roker! Pff ik zit er echt doorheen op moment, ben echt heel chagrijnig. Dit gaan wij echt geen jaren doen want dit gaat onze relatie niet overleven. Hoop dat we maar 1 behandeling nodig hebben. Maar ja, dat hoopt iedereen natuurlijk! Gisteren dacht ik zelfs om compleet te stoppen met de behandeling. Liever gelukkig getrouwd met 1 kind dan gescheiden met 2 kinderen. Maar ja, het is vandaag wel weer iets gezakt. Alleen een jengelend kind aan je arm of been maakt het niet veel gezelliger. Het lijkt soms wel of mijn energie er gewoon uitgezogen wordt en dat er alleen nog een depressief hoopje mens overblijft. En daar kan ik zó NIET tegen!!! Feit dat ik geen baan heb en dus de hele dag thuis zit maakt het ook niet beter. En praten met mensen heb ik ook geen zin in.

Sorry voor mijn klaagzang maar ik moet het even ergens kwijt. Het zit me echt HEEEEEEEL hoog op moment. Bah.

16. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hier flinke rugpijn, maar verder gaat het wel goed. Ben soms erg humeurig, maar gelukkig kan mijn vriend daar goed mee omgaan. Nog steeds moe, maar dat is niet erg want ik heb vakantie...

afgelopen zondag naar het café geweest, maar stond na een uur weer buiten. Ik werd echt misselijk van al die bier- en zweetluchten bleh!

morgen op de helft van de wachttijd...

17. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik moet morgen toch naar het ziekenhuis voor de uitgangsecho en heb dan volgens mij ook meteen uitleg over het spuiten van de menopur... dus vraag het dan wel meteen... is net zo makkelijk...
    Jullie allemaal in de spannende wachtweken... wat duurt wachten toch lang he!! Als je terugkijkt dan is het meestal veel minder lang dan wanneer je vooruitkijkt naar iets... maar ja, daar heb je zo weinig aan op dit moment he... ;)

18. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    @fiona sorry gebruik geen menopur. ben benieuwd morgen naar je echo :D:D:D:D

@liz ik heb ook een heel klein beetje last van een opgezette buik maar kwa gewicht zit ik nog stabiel dus dat is verder gewoon goed.
    Van die warmte aanvallen heb ik heel kort in de ochtend en als ik wil gaan slapen. vannacht ben ik zelfs wakker geworden omdat ik het wat fris had. me lichaam weet denk ik nie wat die wil haha

@zonneschijn dat lijkt me best confronteren als de kinderen van de bso dat soort opmerkingen maken. die begrijpen natuurlijk niet waar jij in zit op dit moment (neem aan dat ze het ook niet weten)

@r1981 ik denk dat wij ons wel een verkijken in wat de mannen te voortduren hebben. die hebben denk ik vaak het idee dat ze machteloos zijn, willen ons helpen maar het ene moment worden ze afgestoten en het andere moment worden ze geclaimd. een ook hun zijn veel bezig met het hele ivf tenminste dat merk ik wel aan mijn man.
    ben je gestopt met roken omdat je met ivf ging starten?
    Ik moet zeggen ik heb ook zoooo'n zin in een sigaret en een flinke borrel (heeel slecht hahaha)

ruitentien nou ben blij dat jij het zegt. aan mijn vragen ze ook hoe voel jij je nou ik voel me eigenlijk heel goed. heb maar af en toe een steekje, voel soms me onderrug en heb dan die warmte aanvalletjes en dat is het dan ook wel. weet ook nie zo goed of dit nu goed of slecht is.
    Ik heb testen in huis gehaald voor het ivf gebeuren omdat ik zeker wilde weten dat ik niet zwanger was. me mannetje wist niet welke dus die had er toen meerdere meegenomen haha de schat. Ik moet echt mijn best doen om niet te testen wordt echt met de dag moeilijker

Jufa die eerste week gaat gelukkig snel he :D moet zeggen dat die tweede week me steeds moeilijker gaat vallen kwa geduld haha

19. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Dobbermama, je hebt wel gelijk denk ik. Ik ben ook echt NIET te genieten op moment. Nee ik ben al eerder gestopt maar wel vanwege onze kinderwens. We zouden samen stoppen, en dat knaagt gewoon. Ik rook nu alleen ooit nog op een feestje ofzo, zo'n 2x per jaar ofzo.
    Heel slecht ja, maar daar heb ik ook wel zin in! ;)

Morgen weer echo, ben benieuwd. Jij nog 4 dgn wachten en dan testen!!!!! Geloof direct dat het moeilijk is om nog niet te testen, maar probeer vol te houden. Ik leef met je mee!

20. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Fiona en R1981, succes met jullie echo, ben benieuwd!

Ruitentien,aaah wat spannend meid. Ik hoop dat het een innestelingsbloeding is geweest!

Doet me goed te lezen dan er een aantal ook zo'n zin hebben in een sigaret. Ben ook een ex-roker en sinds deze week heb ik me toch een zin! Schaamde me al voor deze gedachten ;)

Verder hier niet veel nieuws te melden. Vanmorgen wel een aantal pijnlijke steken in mijn baarmoeder. Deze heb ik zondagavond ook gehad en vallen op tav van andere krampen. Gisterenavond weer heel erg ongigevoel. Misselijkheid wordt minder.
    Ik weet het .... je kan er niets van op aan maar toch nog steeds het gevoel dat het niet gelukt is. Ik ben weer lekker mijn ding, sporten etc aan het doen merk dat ik me hier toch echt beter bij voel.

Deel Deze Pagina