In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier net zo r1981. Wij zouden ook samen stoppen. Nou ik ben ook de enige die dat dus echt heeft gedaan. Hij is nu na 2 jaar nog steeds aan t "minderen" not!

2. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou... alles was mooi rustig, dus vanmiddag in het ziekenhuis eerste spuit menopur gezet... moet nu elke dag 150 ie zetten, 2 ampullen poeder mengen met 1 ampul vloeistof... ging gelukkig goed...
    Ik spuit ook altijd zelf... vl is wel meegegaan voor de uitleg weer zodat, mocht het mijzelf een keer niet lukken of mocht ik er tegenaan gaan hikken ofzo dat hij het dan ook kan, maar lukt tot nu toe prima...
    Ik doe het meestal elke avond na het eten rond een uur of 7...
    Vanaf vandaag mag het dus mooi gaan groeien die folikels in mijn buik!! :)

Gelukkig al langere tijd gestopt met roken, dus wat dat betreft geen behoefte aan ofzo... zou nog een extra moeilijkheid zijn denk ik ook wel...

3. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Sjenaica, ja dat 'minderen' ken ik ja, haha!

Fiona, ik ben al 5 jaar (!) gestopt. Maar het blijft moeilijk vind ik. Fijn dat je begonnen bent, succes met het spuiten! Ik spuit ook rond 19u, heb alarm op foon gezet dat ik om 18.30u alles uit koelkast haal. Ben er 24/7 mee bezig maar dat zou ik dan kunnen vergeten!....

Fijne valentijnsdag allemaal.
    hartje[1].jpg

4. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ik ben ook al jaren gestopt met roken.... En mijn vriend rookt niet, dus dat is makkelijk!

Verder voel ik me goed, geen hele opvallende 'nieuwe' bijwerkingen naast moeheid, rugpijn en soms wat vlagen buikpijn (wel richting mijn liezen?!?!).

Heel veel succes Fiona met spuiten. Nu gaat het echt beginnen... Hoop dat het je goed afgaat. Ik was er ook heel bang voor, maar alles is goed gegaan.

Doen jullie nog bijzondere dingen vandaag voor Valentijnsdag?? Wij eigenlijk niet. Vriendlief gaat vanavond gewoon sporten en dan kan ik lekker een avondje bankhangen.

5. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ Liz21: waarom denk je dat het niet gelukt is bij jou?? Vrouwelijke intuitie, bloeding of waaraan merk je dat? Is het misschien zelfbescherming?

6. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Serieus mijn borsten zijn gespannen dus ik denk even op onderzoek uit... Mijn borsten zelf zien er ook anders uit... Die tepelkloof lijkt iets groter en me tepel zelf ook....
    Ben benieuwd of dit het teken is...hoop het zo

7. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Bij mij ook Dobber! Maar ik heb het al een paar dagen... Als ik voorzichtig in mijn tepel knijp komt er ook een beetje wit vocht uit. Maar dat heb ik de afgelopen jaren al vaker gehad en uiteindelijk ook zonder resultaat. Dus daar laat ik me niet gek door maken...

8. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Oke ik ga der dus nie in zitte knijpen haha. Ben zooo benieuwd of ik zwanger ben... Vooral omdat zelfs me mannetje ook ziet dat me borsten anders zijn. (Weet nie of het eerder ookal was heb er nie eerder naar gekeken)

9. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ik heb ineens nog een hoop vragen voor de andere meiden hier.

Sommige moeten (net als ik) binnenkort gaan testen. Ik moet bloed laten prikken en de volgende dag bellen voor de uitslag. Jullie ook of mogen jullie thuis een zwangerschapstest doen met urine?

Gaan jullie eerder testen dan de opgegeven testdatum?? Eerlijk....? Ik denk dat als ik donderdagmiddag bloed moet prikken ik er donderdagochtend toch een thuistestje tegenaan gooi. Ben ik toch een beetje voorbereid. Erg toch??

Tot wanneer moeten jullie Utrogestan gebruiken. Ik tot 2 dagen voor het bloedprikken, dan zijn mijn capsules op. Er is er ook eentje per ongeluk in de toilet gevallen.

Weten jullie of je altijd een bloeding hebt in deze wachtweken? Of innesteling of menstruatie? Of zelfs van de Utrogestan.... Of kan je ook helemaal geen bloeding hebben. Ik heb nog niks gehad en zit op de helf van mijn wachttijd.

Zo weer vragen genoeg die ineens in me opkwamen...

10. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hahaha ik heb er ook niet zomaar ingeknepen, maar het was vochtig rond mijn tepel. Toen pakte ik hem vast en toen kwam er wat uit.... wel bizar, maar had het al eerder meegemaakt.

11. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Jufa

Ik moet de 18de een thuistest doen en dan bellen. Ik hoor dan of ik daar ook nog heen moet dat weet ik namelijk niet.

Ik ga denk ik vrijdag avond of zaterdag ochtend voor het eerst testen. En dan denk ik zondag en maandag nog een keer... Of zaterdag en maandag daar ben ik nog niet uit.

Ik heb zelfs nog bolletjes over als ik straks klaar ben. Maar heb van alle spullentjes nog over alleen de pregnyl natuurlijk niet.

Ik heb tot nu toe ook geen bloedingen gehad. De ene vrouw krijgt met de innesteling bloedingen en de andere niet. Door de bolletjes kan je ongi wel uitblijven ( wat langer duren dan voordat het doorzet)

12. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Jullie kunnen wel merken dat ik een avondje alleen thuis zit. Ik heb namelijk nog een vraag.

Slikken jullie naast foliumzuur nog andere vitaminepillen of een aanvullig ergens van? Gewoon benieuwd, ik slik naast fz ook mamma & baby van dagravit waar nog veel extra vitaminen inzitten voor (aankomende) mamma's.

13. Sanst

Sanst Actief lid

29 mei 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kon niet meer wachten en heb een dag voor de testdatum getest. Wel in de avond, dus geen ochtendurine. Omo wit helaas!!! Had veel gedronken en de urine was echt heel licht. Alleen ben ik nog niet ongi geworden en zit vandaag op dag 14 na tp. Verder ook geen krampen. Zaterdag nog maar een keer testen in de ochtend. Wie is ook wel eens laat ongi geworden na een tp en na hoeveel dagen? Weet ook niet of ik nog hoop moet hebben.....zucht! Wat baal ik.

14. Sanst

Sanst Actief lid

29 mei 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jufaman ik slik ook visolie en voor de tp tarwekiemolie, maar daar ben ik mee gestopt, omdat ik tegenstrijdige berichten las hierover.

15. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    sanst gadver dat wil je dus zeker niet zien op je test.... ga voor je duimen dat je zaterdag ochtend een streepje meer op je test hebt.

Ik slik cranberry pillen omdat ik heel snel last heb van een blaasontsteking. en idd natuurlijk foliumzuur.
    slikte eerst ook vitaminen tabletten van ik denk hetzelfde merk maar mijn dokter zij dat dit niet nodig was omdat ik vanuit mezelf wel goed op me voedingsstoffen let. wel slik ik nog vitaminen C wanneer ik me wat gammel voel... op de een of andere manier werkt dat vaak

16. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ooooow Sanst wat een tegenvaller!! Dit is natuurlijk niet wat je wilt zien... Ik duim voor een mooi test as zaterdag! Kop op meid! *knuffel*

17. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Sanst, balen zeg. Ik duim dat je test zaterdag alsnog positief is.

Ik mag een thuistest doen.
    Doe deze ook pas op de 23ste mocht ik niet eerder ongesteld worden.
    Heb tot nu toe geen bloeding gehad.
    Ik slik een normale standaard multivitamine, visolie en foliumzuur. Verder let ik echt op dat ik gezond doe eten, voldoende groente en fruit.
    Volgens mij zijn dat de antwoorden op al je vragen jufa, haha.

En tja en je eerdere vraag.. ik heb gewoon precies dezelfde klachten als voor een menstruatie en dit zijn er nog al wat. Dit begon al 1 dag na TP dus kan gewoon geen goed teken zijn.

18. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Joha nou succes met testen vandaag!

R1981 succes in het ziekenhuis vandaag

Als ik iemand vergeten ben die vandaag nog iets had in het ziekenhuis heel veel succes.

Liz meis zolang je niet ongi zijn kunnen die klachten vanalles zijn.. Je hebt nog even voordat je kan testen

Ga me maar eens klaarmaken voor de laatste werkdag voor deze week pfff zo geen zin in

19. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    @sanst, oo nee dat wil je inderdaad niet!! Ik ga ook voor je duimen meid!!

Spannend voor jullie allemaal zeg die wachtweken!! moet zeggen dat ik daar ook nog wel het meeste tegenop zie!

Ik slik trouwens die mama totaal pillen van davitamon ook (of totaal mama of zoiets)... verder niks... heb een hele tijd ook alleen foliumzuur geslikt, maar dacht nu, dit helpt ook mee voor een betere weerstand en dat kan ik ook wel gebruiken...

Had gisteren trouwens ook nog gevraagd van de menopur en had inderdaad een doosje te weinig gekregen. Nu zorgen ze dat er donderdag als ik weer moet komen 2 doosjes klaar staan... zodat ik mocht ik het weekend door moeten spuiten of meer moeten spuiten ook wel echt voldoende heb...

Nou... ik ga genieten van mijn laatste vakantiedagje (poetsen, werken voor school... maar goed)

20. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Jufa ik slik al standaard Echinacea (kruidvat huismerk) en vitamine C, hierdoor heb ik minder vaak last van een koortslip en voel ik me beter. En nu dan foliumzuur. Verder niks. Doen waar jij je goed bij voelt.

Sanst, balen!!! Ik blijf voor je duimen hoor!!!

Liz, ook voor jou blijf ik hopen!!!

Dobber werk ze vandaag! Bijna weekend!!!!

Fiona, probeer ook nog een beetje vakantie te hebben vandaag, poetsen kan altijd nog! hihi

Deel Deze Pagina