Lizz.. Wat spannend zeg, tja soms heb je al een voorgevoel en meestal heb je het bij het rechte eind..Maar het blijft zoiezo wel spannend zeg, want hopen doe je altijd.. Hmm ja ik krijg elke keer meer symtomen erbij, maar ze kunnen je ook goed voor de gek houden, dus ik wacht het maar lekker af..Ik merk wel dat ik meer eet en meer drinken dan anders. Ik heb ook gewoon echt dorst..Maar goed nog een paar dagen en dan weten we het..oei oei vindt het wel spannend. Maar ik heb wat leuke dagen in het verschiet, ga dinsdag gezellig met mijn schoonmoeder naar de huishoudbeurs.. en verder donderdag met mijn man naar sisteract.. Heb er zin in, we gaan dan wat eerder weg zodat we nog wat kunnen winkelen in Den haag.. Vandaag heb een heerlijk dagje vrij hmmm dus lekker luieren in huis..
Nou mijn ongi is begonnen helaas. Was er al bang voor na die negatieve test van de week. Maandag ziekenhuis bellen wanneer ik met poging 2 mag beginnen. Voor degene die nog in de wachtweken zitten, heel veel succes. Hoop dat er voor jullie een positieve test uitkomt.
@fiona dat is fijn dat ze die voor je klaar leggen scheelt weer een hoop stress denk ik @zonneschijn nou jij maakt het ook spannend hier zeg @sans balen dat je ongi toch heeft doorgezet. sterkte ermee want dat zal toch wel verwerken worden dat het helaas niet zo mocht zijn. dikke knuf @hier nou me buik een boobs zijn duidelijk aanwezig vandaag. heb besloten om morgenvroeg toch al een test te gaan doen ookal is da dan 2 dagen te vroeg..... kan nog altijd maandag testen want heb genoeg testen in huis. beneden is weer gepoetst dus hoeven we morgen alleen boven en dan is dat ook weer gedaan voor dit weekend. nou ik ga lekker lamballe. fijne avond
Klotenieuws Sanst!!! Ik hoop dat je jezelf lekker laat en gaat verwennen.... Sterkte ermee meid. Heeeeeel spannend Dobber!! Ben vreselijk nieuwsgierig. Jij natuurlijk ook...... Ik duim voor een mooie positieve test! Ik durf aan de ene kant niet te denken dat het bij mij wel in 1x raak zou zijn. Maar aan de andere kant wil ik ook wel positief blijven... Ben heel erg met mezelf in tweestrijd steeds. Vandaag wel een bezoekje gebracht aan de schoonheidssalon en mezelf flink verwend met een uitgebreide gezichtsbehandeling, een rug/schoudermassage en een was- en knipbeurt. Heerlijk ontspannen was dat zeg...
Sanst, klote!!!! Sterkte en hoop dat je weer gauw positief aan poging 2 kunt gaan beginnen. Dobber, zó spannend!!! succes met testen morgenvroeg, ik duim met je mee! Jufa, ik snap dat je in tweestrijd zit, zou ik ook zijn, iedereen denk ik wel. Nog een weekje wachten en dan mag je ook testen. Spannend! Vanmiddag echo gehad. Nou volgens mij dacht die arts kok te zijn, zoals hij met dat echo-apparaat door mijn ''pannetje'' roerde! Jeetje zeg!!!! Maar goed, toch 5 rechts en 2 links nu. Dus wel iets positiever. Nog wel te klein, dus maandag weer terug. Waarschijnlijk wel volgende week punctie. Laat maar komen!!!!! Fijn weekend allemaal.
@Sans Wat is dat balen zeg @Dobbermama, ik ga morgen aan je denken en voor je duimen @R1981 goede instelling @Allen, intake gehad. Heb pas voor de 15e april onze vervolgafspraak. Vanwege de vroegere verslaving van manlief moeten wij eerst langs de psycholoog. Deze afspraak wilde we gelijk combineren dus vandaar pas over twee maanden. Omdat Gent echt denkt dat het bij ons aan manlief ligt, krijgen wij Gerris. Zijn zaad was overigens een stuk beter, van 200000 de laatste keer naar 1200000, dus een miljoen zwemmers meer! Ze twijfelen of ze wel of niet zijn spatader nog verwijderen voor behandeling, dat moeten we volgende afspraak bespreken. Wat mij betreft liever niet. Dan zijn we dan weer maanden kwijt. Het ziekenhuis snapte echt niet hoe het EMC de conclusie had kunnen trekken en na 1 poging wilde stoppen. Overigens wilde ze de HIV/hepatitis/AMH opnieuw testen en ook mijn TSH. Als deze boven de 3 is krijg ik een dosis om deze iets te verlagen. Verder nog een paar bloedtermen die ik niet ken, iets met bacteriën ofzo :S De conclusie, WEER WACHTEN.. maar er wel een goed gevoel over.
Sanst, balen man! Heel veel sterkte meid! Dobber, heeeel veel succes!! R1981, top! Goede uitslag! Poppetje, dat wachten he. Maar er wordt wel actie ondernomen. Voelt dan misschien minder lang aan dat wachten. Hier hetzelfde verhaal. Op dit moment krampen weer aanwezig. Denk dat ik voor maandag ongesteld ben. Eigenlijk hoop ik dit ook. Dan weten we waar we aan toe zijn. Fijn weekend dames!
Dobber, en en en? Owww ik hoop het zo! pfff poppetje wat erg dat je steeds zo moet wachten. Hoop dat je straks een mooi resultaat krijgt als beloning! Sanst nee toch! Heel veel sterkte meid! r1981 dat gaat de goede kant op! Hier niet zo veel te melden. Zit nu op wachtdat 5 hier en daar ongi gevoel maar daar kan je toch niks op uit halen. Vind wel dat jullie het allemaal heel lang vol houden om niet ongi te worden! Ik word het meestal rond wd 9!
dank je wel ....pff wat is dit nog onwerkelijk zeg. mocht eigenlijk pas maandag testen dus hoop dat ze er op maandag net zo mooi uitzien
Dobber;....kippenvel gewoon.....ONWIJS GEFELICITEERD!!!!!! Poppetje, fijn dat je er toch een goed gevoel bij hebt. Gelukkig dat je daar verder kunt. Liz, ik kan me voorstellen dat je wel graag wilt weten waar je aan toe bent. Onzekerheid is altijd heel vervelend! Sanst, hoe gaat het nu met je? Romie, hoe is het met jou?