JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH DOBBERTJE!!! Wauw wat geweldig!!! Ik gun het je zo enorm meid.... Pfffffff wat een opluchting moet dat zijn. Maar ook weer spannend, want je moet nog maandag ook nog even testen. Ik hoop voor je dat ze dan nog harder knallen dan vandaag!!! Jij maakt mijn dag weer goed Dobber. Op naar een hele hoop roze dames deze week.... want er zijn een hoop testers geloof ik. (waar is ons lijstje??) Ik ga dinsdag of woensdag voor het eerst testen.
@r1981 ik zit nu wel ff in een dip en behoorlijk verdrietig. Vooral vanochtend weer toen ik bericht kreeg dat mijn nicht zwanger is van de 3e. Dat hakt er dan weer stevig in. Moet me toch proberen op te laden voor een nieuwe ronde.
ZWANGER: Jane 1981 **31** zwanger! Romie **28** zwanger! Dobbermama1986 **26** zwanger TESTEN: Sanst **41** 14-2 zwangerschapstest Liz21 **26** 22-02 testen Jufaman81 **32** 22-02 testen (21-02 bloedprikken) Ruitentien **30** 22-02 testen Joha1980 **?** 15-2 testen Zonneschijn38 **39** 22-2 testen Sjenaica **31** 11-2 terugplaatsing, test ..-.. BEZIG MET SPUITEN: r1981 **31** 15-2 echo. fiona1983 **29** 14-2 uitgangsecho, 21-2 echo. saskiaenroy **28** 20-2 echo voor BMS. OVERIG: Snoopy100 **32** hopelijk 12-2 terugplaatsing BlackBarbie **25** op naar cryo terugplaatsing. Poppetje77 **35** 15-2 intake Gent Volgens mij moet het zo..
@ Zonneschijn: jaaaa, daar istie weer, dankje! @ Sanst: ik hoop dat je het een plaatsje kan geven... Zodat je je weer kunt voorbereiden op wat er komen gaat. Weet je al wanneer je een gesprek met je gyn hebt? En wat komt het dan ook weer k*t uit dat je uitgerekend nu dan hoort dat je nicht zwanger is. Dat voelt als nog een extra schop na.... Sterkte meid *knuffel* Vraag: Ik twijfel of ik maandagavond moet gaan sporten. Het is niet zo heel erg intensief, maar wel veel springen enzo. Ik doe aan zumba en dat is meer recreatief dan vreselijk fanatiek! Ik weet niet of ik moet gaan, als ik dinsdag of woensdag wil gaan testen....
ZWANGER: Jane 1981 **31** zwanger! Romie **28** zwanger! Dobbermama1986 **26** zwanger! TESTEN: Liz21 **26** 22-02 testen Jufaman81 **32** 22-02 testen (21-02 bloedprikken) Ruitentien **30** 22-02 testen Joha1980 **?** 15-2 testen Zonneschijn38 **39** 22-2 testen Sjenaica **31** 11-2 terugplaatsing, test ..-.. BEZIG MET SPUITEN: r1981 **31** 15-2 echo. fiona1983 **29** 21-2 1e fm. saskiaenroy **28** 20-2 echo voor BMS. OVERIG: Snoopy100 **32** hopelijk 12-2 terugplaatsing BlackBarbie **25** op naar cryo terugplaatsing. Poppetje77 **35** 15-4 vervolggesprek Gent Sanst **41** wachten op volgende ronde Ik heb nog even een paar dingen aangepast, bij mezelf en wat ik weet van poppetje en sanst... Hopelijk klopt het zo een beetje... Sanst, dat zijn moeilijke momenten he... confronterend vind ik dat altijd, en bij jou natuurlijk nu helemaal dubbel... bah!! Doe rustig aan... Joha, weet jij inmiddels al meer? Sjenaica, wanneer mag jij testen? Snoopy, heb jij terugplaatsing gehad inmiddels? Jufaman, tja in principe moet je gewoon kunnen sporten... maar ja... ik kan me voorstellen dat je daarover twijfelt... misschien kijken hoe je je maandag voelt... en als jij je niet goed voelt bij gaan sporten in elk geval zeker niet gaan! Hier vanmorgen supermisselijk geweest even... moest echt even wachten en stil zitten om niet over te hoeven geven... gelukkig ging het na een paar minuten beter en toen heb ik mijn ontbijt opgegeten... hoop dat dat niet dagelijks zal zijn zo!!
Zo nu even tijd om goed te reageren. Wij zijn druk aan het klussen, maar had vanochtend wel hele tijd telefoon bij de hand Steeds even kijken... En ja hoor Dobbermama, goed nieuws!!! Nogmaals gefeliciteerd! Wat ontzettend fijn, dat wij je allemaal maar mogen volgen deze week 😃 Ik zie dat er 4 op de 22e moeten testen Jufaman jij wil dus di of woe testen En zonneschijn en Liz wachten jullie wel tot vrijdag? Ik denk niet dat ik het kan Heb dus ook nog geen test in huis Is de verleiding er ook niet Hoe voelen jullie je? Sanst, jij veel sterkte, hoop dat je je snel weer wat happier voelt! En dan weer opladen voor volgende ronde
Ik mag 26-2 testen, maar had dat geloof ik ook al een x toegevoegd. Nu aan t werk dus kan m niet aanpassen op mobiel.
ZWANGER: Jane 1981 **31** zwanger! Romie **28** zwanger! Dobbermama1986 **26** zwanger! TESTEN: Liz21 **26** 22-02 testen Jufaman81 **32** 22-02 testen (21-02 bloedprikken) Ruitentien **30** 22-02 testen Joha1980 **?** 15-2 testen Zonneschijn38 **39** 22-2 testen Sjenaica **31** 11-2 terugplaatsing, test 26-02 BEZIG MET SPUITEN: r1981 **31** 15-2 echo. fiona1983 **29** 21-2 1e fm. saskiaenroy **28** 20-2 echo voor BMS. OVERIG: Snoopy100 **32** hopelijk 12-2 terugplaatsing BlackBarbie **25** op naar cryo terugplaatsing. Poppetje77 **35** 15-4 vervolggesprek Gent Sanst **41** wachten op volgende ronde
Sanst, dat is wel heel erg pijnlijk. Snap hoe je je voelt. Gooi het er hier maar uit als dat oplucht. Jufa, dat is moeilijk. Ik heb gemerkt dat ik me er beter bij voel door te sporten (3x per week, half uurtje op de crosstrainer). Doen waar jij je prettig bij voelt. Ruitentien, Ik test pas zaterdag. Kan me altijd goed inhouden. Het is te pijnlijk om steeds een witte test te zien. Maar weet eigenlijk wel zeker dat hier geen positieve test komt. Krampen niet weggeweest vandaag. Net even gepoetst en nu ga ik lekker een paar uurtjes slapen. Heb komende dagen nachtdienst en ik begin vanavond.
jufa idd van de ene kant super blij natuurlijk maar nu wel extra spannend voor maandag...raar eigenlijk want je zou denken zwanger is zwanger.... nu ben ik helemaal benieuwd naar de rest die deze week ook moeten testen Iedereen zegt dat je gewoon je ding moet doen jufa maar ook ik heb het sporten gelaten. als jij denkt dat je niet moet gaan sporten dan moet je da zeker ook nie gaan doen. sanst het is zo dubbel ben echt kei blij voor mezelf maar vindt het zo ontzetten rot voor jou. en dan krijg je ook og eens dat bericht van je nichtje fiona is da een bijwerking van die hormonen...? wel heftig dat het zo erg is dat je even moest gaan zitten ruitentien ik trok het ook nie meer en ik had wel testen liggen dus ik heb twee verschillende gedaan beide positief. maarja ze zeggen dat je pas mag testen op de dag zelf dus ik ben nu erg aan het opkijken naar maandag. (en toch denken mijn mannetje en ik dat het zeker raak is maar die twijfels bah) liz vindt het zo naar voor je dat je eigenlijk al bijna zeker bent van jezelf dat je nie zwanger bent. ik had da gevoel ook de eerste week en nog wel aan het begin van deze week. hoop dat het anders wordt bij je en twee dikke strepen krijgt op je test.
ZWANGER: Jane 1981 **31** zwanger! Romie **28** zwanger! Dobbermama1986 **26** zwanger! TESTEN: Liz21 **26** 22-02 testen Jufaman81 **32** 22-02 testen (21-02 bloedprikken) Ruitentien **30** 22-02 testen Joha1980 **?** 15-2 testen Zonneschijn38 **39** 22-2 testen Sjenaica **31** 11-2 terugplaatsing, test 26-02 BEZIG MET SPUITEN: r1981 **31** 18-2 echo, deze wk punctie? fiona1983 **29** 21-2 1e fm. saskiaenroy **28** 20-2 echo voor BMS. OVERIG: Snoopy100 **32** hopelijk 12-2 terugplaatsing BlackBarbie **25** op naar cryo terugplaatsing. Poppetje77 **35** 15-4 vervolggesprek Gent Sanst **41** wachten op volgende ronde Sanst ik geloof het goed. Heel veel sterkte en gun jezelf de tijd om ook dit weer een beetje te verwerken. En wat de andere dames ook al zeggen; je kunt hier altijd je verhaal kwijt en ook een soort van ''digitale schouder'' krijgen om even op te leunen. Dikke knuffel. Dobber ik geloof dat je ook wel weer wat onzeker bent. Maar ik denk inderdaad; zwanger is zwanger! En je weet nooit hoe het verder gaat, dat geldt toch voor alles! Ik ga zometeen lekker een hapje eten met een vriendin.
r1981 smakelijk dat is raar als ik mijn banner in vul (maakt nie uit waar) dan kom ik op 3 weken en 5 dagen
Ooooow meiden, ik had net een iniemini beetje roze bij het afvegen. Het viel natuurlijk niet op, maar ik ben er de afgelopen week wel op gefocust. En wij hebben van dat mooie toiletpapier met van die blauwe hondjes erop, dus ik zag met heel veel moeite een lichtroze vlekje van nog geen vierkante cm...... Ben gelijk naar beneden gerend (wij wonen in een dijkhuis, dus 1 toilet beneden in de kelder en 1 boven in de badkamer) naar mijn vriend. Gelukkig kan hij mij altijd weer geruststellen. Hij is zo heerlijk rustig, terwijl ik soms van een mug een olifant maak! En dat terwijl hij griep heeft nu. Ben nog wel een beetje nerveus en heb de neiging om steeds naar toilet te gaan....
Dat is inderdaad gek Dobber. Terwijl je met IVF/ICSI echt wel meer nauwkeurig kunt uitrekenen wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden dan als je op een natuurlijk manier zwanger zou worden!
jufa ja precies en die datum heb ik ook ingevuld (kom namelijk bij de berekeningen telkens op 28-10 uit)
Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties. Ben nu al weer een stuk rustiger dan vanochtend. Het moet weer even slijten.
Goed om te horen Sanst. Weer even tijd voor jezelf nemen... Ik hoop dat je het hebt kunt delen met mensen die je dierbaar zijn. *knuffel*