In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

18 mei 2012
    200
    0
    16
    Dames lees al een poosje met jullie mee. Heb nog niet zo veel te melden. 14-3 intake voor ivf. Na 3 jaar proberen en 6 iui behandelingen zonder resultaat.

Dobber gefeliciteerd! Even op je 3 weken 5 dagen zwanger zijn... Je zou dan zo ongeveer 20-1 je laatste menstruatie gehad hebben.. De eerste week cq weken krijg je cadeau.
    Heb namelijk zelf 20-1 laatste m. gehad. Heb een cyclus van 29 dagen. Zou mocht het dan toch op wonderbaarlijke wijze toch gelukt zijn zou ik ook op 28-10 uitkomen.
    (Heb een app die gelijk alles bij houd. Lengte van cyclus duur van menstruatie en zelfs hoe pijnlijk soms de eventueel uitgerekende datum)

2. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi liefde overwint welkom hier!
    Erg he dat wachten!?

Bij ivf heeft het geen zin om te rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Door de simulatie veranderd je cyclus van die maand en daarom wordt er dan gerekend vanaf de punctie (dat de eisprong dan is)
    Op de dag van je punctie ben je al 2 weken "zwanger" als de behandeling geslaagd is dan.

Morgens eerste week erop zitten. Voel al genoeg ongi krampjes.

3. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    @Jufa ik zit ook voor jullie allemaal te duimen haha vandaag weer en test gedaan (voor me eigen gevoel) en die was weer heel snel heel mooi :D poeh wordt echt spannend hier deze week. Groot gelijk ook dat je zegt dat je nu voor jezelf aan het duimen bent. dan doen denk ik alle meiden die deze week moeten gaan testen..

@Sanst wat goed van je dat je alweer wat rustiger bent nu. het zal idd moeten slijten en je hebt straks nog dat evaluatie gesprek en dan kan je uitgebreid bespreken hoe het is gegaan voor je!

@liefde overwint welkom hiero!! had je naam idd wel eens onderaan in de balk zien staan. leuk dat je nu hier mee komt kletsen. 14-3 dat klinkt nog zo ver weg maar we zitten al weer zo goed als over de helft in feb dus gaat wel snel (al zal dat waarschijnlijk nie zo lijken).
    Ik heb een aardig lange cyclus tenminste vindt ik want weet dat er mensen zijn die nog veel langer hebben. de eerste dag van me laatste ongi is op 15-02 geweest. maar ik dit de laatste maanden op een cyclus tussen de 33 en 35 dus ja als ik dan 34 pak dan komen alle data overeen en klopt het dus.
    haha maar was idd even vergeten dat ze tellen vanaf de eerste dag van je laatste ongi ik denk da klopt nie zo lang al toen had ik nog nie eens iets terug geplaatst haha

4. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    hier bruine afscheiding gespot... Gvd! Ik baal er zo van. Ik denk echt dat mijn ongi eraan zit te komen. Ik moet sowieso donderdag bloed laten prikken, maar heb er weinig vertrouwen meer in. Ik voel me klote!

5. Ruitentien

17 jan 2013
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè bah Jufaman Vervelend Hoop echt dat het niet doorzet.

Hier nog geen bloed, maar wel weer krampen in buik, zin in zoetigheid en als toppunt een koortslip Weinig hoop meer dus

Dobbermama fijn dat de test weer positief is Hij is dan ook goed zichtbaar dus je hoeft niet meer te twijfelen hoor Je bent gewoon heerlijk zwanger!!

Liefde overwint alles welkom

6. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Jufa. Ohhh meis mijn duimen draaien nu nog harder!!! Hoop zo dat het niet doorzet.

Ruitentien ook voor jou duim ik meis!!!!

7. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    welkom liefde overwint alles... lijkt nu nog lang te duren, maar je zult zien dat het er uiteindelijk toch zo is! Succes met alles alvast!

jufaman... oo jee kan me voorstellen dat je je druk maakt nu!! Mijn duimen draaien hier overuren...

sjenaica, voor jou ook spannend... nog een paar daagjes wachten, maar ja... die laatste dagen duren denk ik het langste!

dobbermama, fijn he die bevestiging die een test dan weer geeft! Geniet er maar lekker van!

ruitentien, heb je dat ook altijd als je ongesteld moet worden dan? die dingetjes? Ook voor jou draaien mijn duimen!

vanmorgen hier weer misselijk tijdens het ontbijt... trekt wel snel genoeg weer weg, maar niet fijn... daarnaast (ja sorry voor de details dames) ook diarree... schijnen wel beide bijwerkingen te kunnen zijn... maar ja... maakt het natuurlijk niet fijner haha...

8. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Jufa, ik blijf ook duimen draaien voor jou maar heel eerlijk klinkt het niet zo positief. Hopelijk gauw duidelijkheid zodat je weer verder kunt. Succes en sterkte!

Ruitentien en Sjenaica, spannend zeg. Hoop toch dat het gevoel onterecht is!

Dobber, onwerkelijk hè! Morgen lekker weer een bevestiging in het ziekenhuis, misschien dat het dan wat meer doordringt. Geniet ervan!

Liefde overwint alles; welkom. Heb je naam idd ook al vaker gezien. Klets gezellig mee!

Fiona, rot hè, al die gekke bijwerkingen. Ik herken het wel, gisteren ook veel duizelig en misselijk. Vandaag gaat het weer beter. Maar allemaal voor een goed doel!!!

9. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Gaat niet goed hier.... Afscheiding wordt steeds donkerder, richting roodachtig. GVD, voel me echt zo machteloos! Grrrrrrr

10. lessie

lessie Actief lid

3 dec 2012
    279
    0
    16
    NULL
    heyy jufaman, hier ook vandaag.. precies hetzelfde en de tp op 7-2, machteloos he... ##$# ik check dit topic al even omdat er allemaal testers zijn deze week. succes meiden!! Dobbermama gflcteerd! xx

11. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Liefde overwint, welkom!! Nog even wachten voor jou idd. Ik hoop voor je dat de tijd snel gaat.

Ruitentien en jufaman, meiden ik weet hoe jullie je voelen. Wat is dit een rotgevoel. Duim duim!

Dobber, heerlijk dat je test niet weer positief is! Wat mooi!

Fiona en R1981, wat balen al die klachten! Vooral die misselijkheid.

Hier is nog niets te zien ondanks hevige krampen en steken afgelopen week. Nu begint die hoop weer iets wakker te worden. Mijn krampen zijn weg. Lage rugpijn heb ik met vlagen. Ook heb ik hoofdpijn en dit heb ik nooit.
    Zit nog steeds met het gevoel dat ik ongesteld wordt. Laat ik dit ook zo houden dan valt het alleen maar mee.

12. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Jufa en lessie wat erg denk zoveell aan je jufa hoop dat het niks is duim duim duim duim

Liz ha zie je wel ik kreeg ook pas sinds donderdag het idee zwanger te zijn en eerder ook nie!

13. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ik geef de hoop op....

14. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Jufa ik vind het zooo erg voor je. Heeft het doorgezet??

Morgen is hier de grote dag. Als ik dan nog niet ongesteld ben heb ik pas echt hoop.
    Maar dan kan natuurlijk altijd nog de utrogestan mijn menstruatie uitstellen. Maar aan de andere kant moet het dan na een dikke week krampen en steken wel al zijn doorgebroken... Pff ben blij als ik weet waar ik aan toe aan. Krijgt mijn koppie weer even wat rust!
    Nogmaals kan het me bijna niet voorstellen dat het is gelukt.. Heb veel te veel klachten gehad. Nog erger dan als ik normaal ongesteld moet worden.

15. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Jufa lieffie vindt het zooo erg voor je. Heeft je ongi doorgezet?

Liz wanneer ging jij ookal weer testen? Ben benieuwd want de 22ste is je officiele test datum he?

16. Ruitentien

17 jan 2013
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    @fiona, klopt deze klachten heb ik ook als ik ongi moet worden Koortslip heb ik ongeveer drie keer per jaar en altijd dag voordat ik ongi moet worden. Vandaar de weinige hoop...

De hele dag heb ik dan weer last van eierstokken, vooral links, last van onderrug Zin in eten Maar kan ook zo twee uur nergens last van hebben Morgen ga ik testen halen en dan dinsdagochtend is het moment... Tenzij ik eerder ongi word.

Jufaman hoop echt dat het niet heeft doorgezet!!

Dobbermama morgen laatste keer testen en dan bellen voor echo afspraak Ben benieuwd wanneer

Liz jij ook nog even volhouden

Zonneschijn hoe is het met jou?

17. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Is wel echt spannend hier zeg poeh!

Ik wil alleen nog wel even kwijt dat er wel een ongi kan doorzetten ondanks dat je zwanger bent. Deze ongi zal alleen minder zijn in hoeveelheid bloedverlies en/of de duur.
    Ik heb makkelijk praten natuurlijk omdat het bij mij nu raak is maar ook ik heb die ongi klachten gehad en nu nog af en toe.
    Heeeeeeeeeel veel sterkte voor de lieverds die deze week moeten gaan testen!!

Ik weet al wanneer ik de eerste echo heb op 5 maart. Die dag stond al vast op dezelfde dag als dat de punctie was vastgezet kwa datum.
    Kreeg dan of eerste echo of evaluatie gesprek.

18. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jufa wat ontzettend balen en dat zacht uitgedrukt! Sterkte meid!

Ik zit nu op dag 7 en heb vanaf gister echt ongi buikpijn. Ben er echt bang voor. Het kan bij mij op dag 8 a 9 ook al doorkomen dus zou het idd nu dan al gaan voelen. Heb vanaf 4 uur wakker gelegen en ben maar een boek gaan lezen.
    Vandaag een lange dag werken met eerst een cursus vooraf waar mijn hoofd helemaal niet naar staat.

Ik weet dat ik nu moet denken "ook als ik zwanger ben kan ik dit voelen" maar ik kan die gedachten nu ff niet aan.
    Heb dit te vaak gedacht en heeft niks geholpen.
    Aangezien dit mijn laaste kans is wil ik mezelf niet weer dingen voorhouden en ga maar van het ergste uit.

19. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Jufa, heel veel sterkte!!!

Alle andere dames ook, jeetje wat is het spannend allemaal.

Ik vanmiddag weer echo. Ben benieuwd of ik te horen krijg wanneer ik de punctie heb.

20. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    @Jufamam, ik hoop dat het niet heeft doorgezet

@r1981, hoe spannend is vanmiddag. Hoop dat je snel een mooie tp hebt

@dobbermama hoe voelt het nu? Al aan het idee gewend dat er een babs in je buik zit?

Deel Deze Pagina