Bedankt voor jullie lieve berichtjes meiden, maar het heeft toch echt doorgezet. En hoe!? Het lijkt wel of ik leeg bloed, met allemaal (klinkt niet zo prettig) stolsels en propjes.... Bleh. Ik heb me vanmorgen ziekgemeld op school, want ben zo slap als een vaatdoekje. Ik heb ook het zkh al aan de lijn gehad en gelukkig heeft mijn favoriete verpleegkundige (jaja, die heb ik ook al!) mij te woord gestaan. Ze spreekt inderdaad van een vroege miskraam. Ik moet de Utrogestan-bolletjes opmaken, maar dat is nog maar 2 dagen. Ik moet donderdag gewoon bloed laten prikken, want een enkele keer is het voorgekomen dat de dame in kwestie na een hevige bloeding toch zwanger was. En een klein lichtpuntje aan de horizon is dat ze nog 2 mooie embryo's hebben ingevroren. De verpleegkundige heeft me getroost en gerustgesteld... Als ik vrijdagmiddag voor de bloeduitslag bel, wordt er meteen een afspraak gemaakt voor een evaluatiegesprek met de gyn. Dan worden de eventuele verdere stappen en afspraken bepsroken. Verder is het al wel een beetje gezakt, maar we zijn nog wel vreselijk verdrietig. Ik heb gewoon een dik hoofd van het huilen en het 'niet slapen'. Ik ga zo maar lekker een uitgebreide douche nemen, hopelijk knap ik daar wat van op! XX
Hey meiden op een of andere manier was mijn abbo weg. Vond het al zo stil... Goed en slecht nieuws hier lees ik. Sterkte dames bij wie het niet gelukt is.. En dobbermama van harte!!
@jufaman wat vreselijk balen en verdrietig. Ik ken je gevoel helemaal. Ik had dit vrijdag en zaterdagochtend. Ben nu weer rustiger en laad me op voor de volgende ronde. Vanochtend zkh gebeld en als het goed is, krijg ik binnenkort het nieuwe schema. Helaas heb ik geen cryo's. Maar wie weet nog bij jou, eerst bloed prikken en wachten op de uitslag. Sterkte.
Inderdaad Sanst, jij hebt precies hetzelfde meegemaakt. Gelukkig ben ik nu wat rustiger en ka ik weer wat beter relativeren. Wat natuurlijk niet wegneemt dat ik ook nog steeds verdrietig, boos en gefrustreerd ben. Ik wacht idd maar af tot vrijdag. Protocol is in Tilburg dat er altijd een bloedtest afgenomen wordt. Ben benieuwd wanneer jij weer kunt starten. Moet er dan een maand rust tussen zitten of mag je meteen door? Hoe voel jij jezelf nu? Al helemaal rustig en klaar voor de volgende ronde of toch nog een beetje boosheid of iets dergelijks?
Jufaman ik kan nu weer relativeren, maar ben ook nog wel wat verdrietig en vooral teleurgesteld. Verdorie denk ik dan, we zijn al zo lang bezig en ik heb er best veel voor gelaten en aan gedaan. Wat kan ik nog meer doen vraag ik me af?? Waar ging het dan mis? Maar ja, op die vragen krijg ik toch geen antwoord.
Sjenaica lastig he al je weet hoe voor de gek je lichaam je kan houden. Maar nog geen ongi en dat is positief toch R1981 hoe is je echo gegaan? Wanneer de punctie? Poppetje ja nu ik het ook officieel heb doorgegeven aan het ziekenhuis en op het werk en er dus veel over praat omdat iedereen vragen steld komt dat wel steeds meer. Jufa meis ik heb veeel aan je gedacht vandaag en heel eerlijk zelfs natte oogjes gehad. Vindt het zo erg voor je!! Moet je wel nog gewoon bloedprikken ja? Gelukkig heb je nog 2 in de vriezer lieverd. Hoop dat je een beetje opgeknapt bent van het douche. Je kan hier lekker je frustratie wegschrijven laat jezelf ook verdrietig zijn en zoek de troost bij je man en de mensen die je kunnen troosten en er voor je zijn. Jane jeeej je was er weer haha wilde je al een prive bericht gaan sturen waar je was gebleven. Hoe is het met je? Hoe voel jij je? Liz hoe staat het met jou? Heeft je ongi vandaag doorgezet? Voel me nu zo bezwaard om over mij te praten voor blackbarbie, sanst jufaman.. Leef zoveel mogelijk met jullie mee!
Jufaman wat vervelend!! Leef erg met je mee. Durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb zojuist positief getest, een dikke plus. Kan het nog niet geloven en misschien gaat het van de week alsnog mis. Maar ik weet nu wel dat ik zwanger kan worden, ben daar dus al heel blij mee!
ZWANGER: Jane 1981 **31** zwanger! Romie **28** zwanger! Dobbermama1986 **26** zwanger! Ruitentien **30** zwanger! TESTEN: Liz21 **26** 22-02 testen Jufaman81 **32** 22-02 testen (21-02 bloedprikken) Joha1980 **?** 15-2 testen Zonneschijn38 **39** 22-2 testen Sjenaica **31** 11-2 terugplaatsing, test 26-02 BEZIG MET SPUITEN: r1981 **31** 18-2 echo, deze wk punctie? fiona1983 **29** 21-2 1e fm. saskiaenroy **28** 20-2 echo voor BMS. OVERIG: Snoopy100 **32** hopelijk 12-2 terugplaatsing BlackBarbie **25** op naar cryo terugplaatsing. Poppetje77 **35** 15-4 vervolggesprek Gent Sanst **41** wachten op volgende ronde
Jufaman, met mij gaat het goed. Nog even en dan de magische 12 weken gehad. Klachten nemen nu wat af dus dat is fijn Vandaag echo gehad en ukje doet het super. Ben zelfs 3 dagen vooruit gezet. Ik las dat het bij jou niet goed gegaan is , sterkte meis dikke knuffel. Bij mij was de eerste tp ook niet raak. Ruitentien van harte gefeliciteerd, ik heb je bij de zwangere gezet.
Wat ontzettend dubbel allemaal, maar wat fijn dat we met elkaar hierover kunnen kletsen. Sanst en Jufa, geef jezelf de tijd die je nodig hebt. Ruitentien, hoe dubbel het ook is, toch feliciteer ik je van harte! Super fijn voor je! Vandaag echo gehad; toch maar 2 links en 2 rechts. Grrr.... Woensdagochtend punctie, en ik ben nu al zenuwachtig. En ik baal ook echt wel, maar 4.....Maar ja, zoals iedereen dan ook zegt; het hoeft er maar 1 te zijn! Ja dat klopt, maar iets meer dan 4 had toch beter gevoeld denk ik. Nou ja, even laten bezinken en dan probeer ik toch vol goede moed op te gaan naar die echo! Kom maar op (met dat roesje dan vooral!).
r1981 krijg je roesje je dat is beter... ik kreeg alleen 2 paracetamol en een naproxzen. ik had in sommige follikels meerdere eiblaasjes zitten wie weet heb jij dat ook en ie weet worden het wel 4 toppers!!
Hoe moeilijk ik het ook vind, wil ik toch Ruitentien van harte feliciteren met je zwangerschap. Het kan natuurlijk niet bij iedereen tegelijk in 1 week goed gaan.... Dat is te mooi om waar te zijn! Ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik mezelf moet zetten, want ik moet nog wel bloedprikken 21-02, maar de kans dat ik zwanger ben is heeeeel klein. Hoort bij het protocol in Tilburg. ZWANGER: Jane 1981 **31** zwanger! Romie **28** zwanger! Dobbermama1986 **26** zwanger! Ruitentien **30** zwanger! TESTEN: Liz21 **26** 22-02 testen Jufaman81 **32** 22-02 testen (21-02 bloedprikken) Joha1980 **?** 15-2 testen Zonneschijn38 **39** 22-2 testen Sjenaica **31** 11-2 terugplaatsing, test 26-02 BEZIG MET SPUITEN: r1981 **31** 18-2 echo, deze wk punctie? fiona1983 **29** 21-2 1e fm. saskiaenroy **28** 20-2 echo voor BMS. OVERIG: Snoopy100 **32** hopelijk 12-2 terugplaatsing BlackBarbie **25** op naar cryo terugplaatsing. Poppetje77 **35** 15-4 vervolggesprek Gent Sanst **41** wachten op volgende ronde
wat een dubbel nieuws hier... proficiat ruitentien... Jufa en sanst inderdaad geef jezelf de tijd... Gek om van die dubbele berichten te moeten schrijven, maar inderdaad, fijn dat we hier toch alles samen kunnen delen! R1981, spannend... niet super veel follikels, maar goed... gaat om de kwaliteit, niet om de kwantiteit toch?! Op naar de punctie! Jane, fijn dat het zo goed gaat! En wat gaat dat snel zeg... nu alweer op naar de 12 weken!! Hier vandaag weer gewerkt na een weekje vakantie... was toch wel zwaar ben echt zo ontzettend moe... vl is naar een verjaardag en ik ben thuis gebleven... lekker op de bank met een kopje thee en op tijd naar bed..
Ruitentien, van harte!! Hoe geweldig moet het zijn om een plusje een tweede streepje of het woord zwanger te zien op een test! Het blijft gek, we zijn nu 3 jaar bezig zonder resultaat gisyer ongie moeten worden vandaag nog niks... De kans dat het gelukt is is helemaal niks als je het mij vraagt maar toch blijft die spanning als het niet gaat zoals ik betekend heb. Wil er geen test aan wagen. Heb er al kapitalen aan uitgeven en elke x een omo witte test en een dag later toch ongi. Wacht nu echt tot woensdag misschien wel donderdag...
Liefde overwint welkom hier! Er is weer veel gebeurd hier... Leuk nieuws en kl*te nieuws. Sanst en jufa heel veel sterkte.... Ik vind het zo erg voor jullie Ruitetien gefeliciteerd! Wat dubbel allemaal zo in 1 bericht. R1981 spannend voor jou bijna de punctie en wat fijn dat je een roesje krijgt. @hier morgen tussen 10 en 11 komt er iemand voor moeders voor moeders. Ik wil graag iets terug doen En morgen om 15.15 de tweede echo. Pff toch vind ik het weer erg spannend... Ik hoop dat alles nog goed is. Verder ben ik heel erg moe en met vlagen misselijk door de dag heen. Als ik gedurende de dag met kleine beetjes eet. Gaat het redelijk goed.
Ook ik mag mij aansluiten bij de dames waar het niet bij is gelukt.. Hoop begon een paar uur geleden toe te nemen. We waren al aan het bedenken wanneer we zouden gaan testen. Had geen klachten meer, hooguit vanmiddag wat rare kriebels in baarmoeder waardoor ik ben gaan denken dat het toch wel eens raak kon zijn. En nu sinds een uur is sta ik weer met beide benen op de grond. Krampen nemen toe en heb al wat bloedverlies. Tevens wordt mijn hoop op een kindje van ons samen ook steeds kleiner.. Ik weet niet hoelang ik dit emotioneel nog trek hoor. Gelukkig is onze relatie er alleen maar sterker door geworden en kunnen we dit samen goed aan.
jufa laat je lekker staan in het lijstje tot je da bloedprikken hebt gehad..tenminste als jij je daar fijn bij voelt. liz meis wat erg voor je, ik hoop dat het maar een klein beetje bloed is en nie een erge ongi zoals bij jufa dan zou je misschien nog een klein beetje positief kunnen zijn. lieve meis mijn gedachten zijn ook bij jou en idd wat een emotionele achtbaan is dit alles. net wanneer jij een beetje hoop hebt wordt het weer van je afgenomen. fiona goed van je dat je tijd voor jezelf hebt genomen en lekker op de bank bent gekropen liefde overwint als je het kan zou ik idd wel nog een paar dagen wachten met testen..je weet het natuurlijk nooit nie maar ik denk dat ook jij heel goed weet dat het lichaam je mega voor de gek kan houden romie wat goed dat je mee doet met moeders voor moeders. ik wil wanneer ik mijn eerste echo heb gehad ook me aan gaan melden. ben jij trouwens (ook voor jane) bij een verloskundige praktijk of blijf je in het ziekenhuis bij de verloskundige? veel plezier met je tweede echo! uit respect voor de andere ga ik nu niks verder over mezelf schrijven. al wil ik het van de daken schreeuwen maar vindt dat jullie verlies hier nu voorop moet staan en jullie alle steun verdienen...en er zijn er ook zoveel op dit moment waarop dit mijn gevoel zo versterkt. ik denk aan jullie en hoop dat ook voor jullie snel een positieve test zal komen