In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja ik zit hier al netjes de hele dag op de bank weer... heb alleen weer nergens last van eigenlijk... beetje moe, vanmiddag ook eventjes geslapen maar goed...
    Veel drinken gaat goed gelukkig... heb nu denk ik al wel 3 liter gedronken... elke keer grote kop thee en een flesje water (500 ml) erbij dat schiet wel op he... haha

2. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @fiona wow 18 eitjes!! Top meid. Houd goed rust en drink voldoende. Uit eigen ervaring weet ik dat je absoluut geen overstimulatie wilt hebben. Ik weet er helemaal alles van...
    Zit nog steeds in de ziektewet, omdat mijn conditie nog steeds nul is. Ik heb nu tabletjes gekregen voor de misselijkheid en die helpen gelukkig goed.
    Morgen intake bij de verloskundige.
    Ik hoop voor je dat vrijdag de tp door kan gaan. Houd daarna ook goed rust en blijf goed drinken, bij mij kwam de overstimulatie pas een week na de tp tot ontdekking.

3. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Fiona, wauw wat veel eitjes goed hoor. Wat super nieuws. En nu op naar vrijdag.

4. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Liz21, hoop dat je lijf gauw weer rustig wordt! Hoe gaat het verder met je, alles weer een beetje op de rit?

Romie, tjonge dat duurt dan toch ook best lang. Echt een flinke aanslag op je lijf dan, zo'n overstimulatie. Ben blij dat ik er geen last van heb. Fijn dat die tabletjes helpen. Succes morgen bij de intake!

Fiona goed bezig!!!

Vandaag 3 dgn na terugplaatsing en ik wil nu al testen! Whoehahaha, wat is het toch spannend. Zelfs mn man vindt het nu spannend! Gisteravond 7 jaar samen met mijn mannetje, lekker gaan uiteten, echt van genoten.

5. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    ff vraagje... heb sinds een uurtje ofzo stekende buikpijn helemaal onderin mijn buik/schede... jullie enig idee wat het kan zijn?
    Echt flinke steken die dan wel weer wegtrekken, maar maak me er nu een beetje zorgen over...

6. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Als je het niet vertrouwd, gewoon bellen naar je arts! Vooral omdat je al extra in de gaten gehouden moet worden, zou ik zeker niet lang wachten met ''vreemde pijntjes'' of wat dan ook. Al is het maar gewoon om weer even gerustgesteld te worden.

7. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    En fiona hoe gaat het nu met je? Hen je contact opgenomen met het ziekenhuis?

8. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nee het is eigenlijk gauw genoeg weggetrokken... nu geen last meer... dus weet niet... kan ook van mijn darmen zijn gekomen ofzo... morgenochtend sowieso controle dus dan hoor ik het wel...

9. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Haha R1981, wachten duurt lang he, verschrikkelijk!

Fiona, het zouden idd je darmen kunnen zijn maar als je het niet vertrouwd zou ik echt bellen.

Hier overdag geen menstruatie en tegen de avond steeds een beetje bloedverlies. Ik heb geen krampen.

Gisteren vertelde ik dit allemaal tegen mijn vriendin en zij gaf me het advies toch een test te doen. Nu terug denkend is het allemaal maar raar... Vooral omdat mijn menstruatie zo anders dan anders loopt.

Sinds een paar dagen moet ik s'nachts 3x op voor te plassen en heb regelmatig hoofdpijn waar ik normaal geen last van heb. Ook heb ik contstant honger.
    Afgelopen zaterdag heb ik even ontzettende pijn gehad aan mijn borsten en nu zijn ze af en toe ook een beetje gevoelig.
    Vandaag erg veel hoofdpijn en misselijk. Zit onder de puisten.
    Kortom wat ik normaal in de wachtweken heb voel ik op dit moment ook.
    Ik denk zelf dat ik aan het afkicken ben van de hormonen.
    Bah wat een ellende.

10. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Liz21, heb je nu dan nogmaals getest?

11. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Jufa, hoe gaat het met jou nu?

12. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    nou... tp ook doorgegaan... 13 embryo's en één top teruggeplaatst... maandag nog extra controle omdat er toch nog kans blijft op overstimulatie, maar ik ben helemaal happy!!

13. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Fiona, super!!!! Nu kunnen we samen broeden, hihi!

14. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Goed nieuws fiona!! Nu de spannende Wachtweken in

15. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Fiona super!!!
    En nu RUSTEN hihi

16. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Fiona, mooi zo, nu lekker warm broeden op dat ei ;)

17. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    DD heeft blijkbaar straks gebeld en ingesproken op mijn voicemail.
    Ik mag 2, 3 of 4 april al komen voor een intakegesprek, yeah!
    Krijg hen niet te pakken dus wacht maar even totdat zij weer bellen.
    Niet verwacht zo snel al op gesprek te kunnen!

Hier vanmorgen een test gedaan maar natuurlijk negatief.
    Gisterenavond is de misselijkheid en hoofdpijn niet weggetrokken en van ellende maar om half 9 naar bed gegaan. Op dit moment begin ik weer misselijk te worden en heb de hele dag mijn borsten gevoeld.
    Niet te geloven he hihihi. Wordt er een beetje melig van!

18. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    ZWANGER:
    Jane 1981 **31** zwanger!
    Romie **28** zwanger!
    Dobbermama1986 **26** zwanger!

TESTEN:
    r1981 **31** 25-2 terugplaatsing, 9-3 testen
    fiona1983**29**1-3 terugplaatsing, 18-3 testen
    saskiaenroy **28** 23-2 echo BMS, terugplaatsing 28-2?

BEZIG MET SPUITEN:
    Zonneschijn38 **39** mag weer prikken (IUI)

Liz21 **26** 20-03 evaluatiegesprek
    Jufaman81 **32** 08-03 evaluatiegesprek 2 cryo's
    Ruitentien**30** wachten op evaluatiegesprek

OVERIG:
    Sjenaica **31** 3 pogingen gehad
    Poppetje77 **35** 15-4 vervolggesprek Gent
    Sanst **41** wachten op volgende ronde, orienteren

Zo, heb het lijstje weer even bijgewerkt...
    Dank je voor de liever berichtjes allemaal!

19. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    liz gadver dat je lichaam zo bezig blijft lijkt me wel frustrerend zeg

Fiona meis ik zou geen grote risico's nemen als ik jou was, als je het idee hebt dat ook maar een minimale mogelijkheid was dat het de verkeerde kant op zou kunnen gaan ivm overstimulatie meteen bellen meis.
    Wel super gaaf dat de terugplaatsing door is gegaan. Zitten er echt 12 in de vriezer ook of krijg je dat nog te horen?
    Succes met broeden.

r1981 haha dat worden 2 lange weken als je nu al wilt testen. veeeeel afleiding gaan zoeken meis

@hier nou begin toch al een zwangerschapsbuikje te krijgen (in mijn geval dan darmen buikje aangezien mijn hummeltje nog heeeeeel klein is) ben misselijk en als ik dan een beetje eet trekt da wel weer weg maar dat is vaak maar voor korte duur. Veel trek in zoet maar probeer daar nie elke dag aan toe te geven (gaat nie makkelijk met al die collega's die jarig zijn of trakteren omdat ze een huisje gekocht hebben) hoofdpijn en moe o zo moe slaap echt veel haha. dus al met al uuhhh ja genoeg klachtjes om me de hele dag mee bezig te houden zeg maar

20. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    wie van jullie heeft ook utrogestan gebruikt? heb nogal last van mijn maag en kan niet goed naar de wc... heb wel wat gezocht en het kunnen bijwerkingen zijn... hebben jullie tips om er minder last van te hebben?

Deel Deze Pagina