In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    ik heb da ook gebruik en ik at toen veel kiwi omdat ik daar altijd goed van naar de wc kan...

2. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    oké thanks dobber... dan zullen we die bij de boodschappen eens meenemen in elk geval ;)

3. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    En nog gezond ook haha. Oja en veel drinken hielp bij mij ook echt goed

4. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Sowieso veel verse fruitjes eten tijdens de wachtweken is goed. Stoelgang ging bij mij ook veel beter. Ik maakte 's avonds vaak verse fruitschaaltjes mmmmmmmmmm met kiwi, mandarijntjes, appel, mango, peer en ander lekker fruit wat je lekker vindt.... Je kan er ook yoghurt of kwark doorheen roeren. Ook vreselijk lekker!

Hier gaat het goed, druk druk druk op school natuurlijk. Komende week 2 ouderavonden en eindgesprekken groep 8. Over 3 weken komt de onderwijsinspectie, dus alles moet in orde gemaakt worden. Ben lekker bezig en denk weinig aan wat er gebeurd is, maar meer aan wat er komen gaat. Volgende week vrijdag gesprek met gyn. dus ik hoop dan te horen wanneer de tp van de cryo plaats gaat vinden.

5. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    ruitentien, :( sterkte meis.

aan de meiden die ondertussen zwanger zijn: gefelicteerd! erg fijn :)

met mij gaat het wel redelijk goed hoor... nog wel ups en downs.
    ben er achter gekomen dat mijn ex dus al wel gevoelens had voor een ander toen we nog samen waren. hij had veel app/sms contact met haar... wat een loser!! bah... helemaal klaar met hem. nu wil hij me opeens weer terug. maar daar trap ik niet in.
    ik probeer ondertussen door te gaan met alles... werk, vriendinnen, gezellige dingen doen en ik ben begonnen met mijn rijbewijs! :) verder ben ik aan het afvallen en dat lukt me ook wel aardig... kijkt maar naar mn banner
    naar omstandigheden gaat het dus wel goed met me

6. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Hey Citroen, leuk om weer van je te horen! En inderdaad, een enorme loser!!!!! Wat goed dat je stevig in je schoenen staat en de draad weer oppakt. Zo te lezen lukt dat aardig! Ik geloof dat het met ups en downs gaat, het is ook enorm pijnlijk dat je relatie zo eindigt. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat jij er sterker en beter uitkomt. Maak er wat van, meis! Liefs van mij

7. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @citroen, wat fijn om weer wat van je te horen. Fijn om te lezen dat het weer beter met je gaat en dat het afvallen goed gaat.

@fiona hoe is het met je? alles goed?

@jufaman spannend volgende week gesprek. Ik ben benieuwd wanneer ze de cryo gaan terugplaatsen.

8. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het gaat redelijk met mij.. blijf veel last van mijn maag houden en moet ook elke keer heel diep ademhalen voor mijn gevoel... lijkt van de utrogestan te komen... morgen echo en bloedprikken en dan ook weer aan het werk... eens kijken hoe dat gaat... hopelijk goed, rustig aan is er namelijk in het onderwijs niet echt bij, maar goed... collega's hebben al aangegeven surveillance over te willen nemen enzo, dus hopelijk komt het dan goed...
    Zal morgen wel laten weten hoe het was!

Citroen, super fijn dat het beter met je gaat... en inderdaad... wat een eikel!!!

jufaman succes met de inspectie enzo... geeft toch altijd wat spanning... komen ze ook bij jou in je klas kijken?

r1981 hou je het wachten nog een beetje vol?? Ik denk wel dat ik dat heel erg moeilijk ga vinden!!

romie hoe gaat het met jou verder? Gaat het al wat beter inmiddels?

9. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ja Fiona, ze komen ook bij in de klas kijken, Heb groep 7/8, dus gaan ze vooral kijken naar de schooladviezen die ik de afgelopen jaren aan de leerlingen heb gegeven. Gelukkig weten we dat dat goed is, want van de afgelopen 3 jaar zijn er maar 3 leerlingen die binnen die 3 jaar een niveau gezakt zijn op het VO. Maar toch is het altijd weer spannend. En een paar collega's doen niets anders dan briezen, klagen en mopperen en dat vind ik echt waardeloos. Doe normaal!! Kan er slecht tegen, want ik word daar ook nerveus van terwijl ik weet dat ik alles op orde heb!

Ik vind het ook spannend Romie! Ben zeer benieuwd wanneer ze de cryo gaan terugplaatsen. Eindelijk weer iets om naar uit te kijken!

Wat fijn om iets van je te horen Citroen!! En wat goed dat je voor jezelf een nieuwe start hebt gemaakt. Dat zal vast en zeker zelfvertrouwen geven om door te gaan. Heel knap van je dat je voor je zelf hebt gekozen en nog steeds kiest!!!! Ik vind je erg dapper...

10. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Dit wordt een lange week.....ik heb zelfs stiekem vanmorgen al een testje gedaan.......en ja hoor......ik dacht een héél licht streepje te zien......spannend!!!!!!!!!

(ja ik weet het, ik heb ECHT geen geduld...)

11. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    jufa wat fijn dat je die positieve instelling weer hebt :D en idd dat je nu genoeg te doen hebt voor school helpt je denk ik ook wel :D ben benieuwd naar je gesprek
    nou als jij weet dat je alles op orde hebt moet jij je zeker niet mee laten trekken in het gedrag van je collega's.

citroen wat goed van je dat je zo sterk om gaat met je situatie en goedzo dat je zoveel bent afgevallen :D

fiona succes morgen met je werkdagje

r1981 haha dit wordt een heeeeeeeeeele lange week voor je. ga voor je duimen dat jij vanaf het einde van deze werkweek ook in het roze erbij staat

12. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou...vanmorgen controle gehad, bloed was in orde...wel nog heel veel vocht bij mijn eierstokken...dus moet wel echt goed op blijven letten...veel drinken, elke dag blijven wegen en tempen...als er iets op valt, dus ook bij bv kortademigheid of andere opvallende kwaaltjes moet ik direct bellen... Donderdag bellen ze nog om te vragen hoe het gaat, maar moet zelf ook echt opletten...

Jufa succes met je gesprekken en die inspectie dat komt dan inderdaad wel goed! Ik bedoel goed is goed hè...dus dat zien zij ook wel! Spannend je gesprek over de cryo terug plaatsing...hopelijk over niet al te lange tijd weer n moor cryo bij jou!

R1981,ooo spannend zeg die test!i kan me voorstellen dat het lang duurt! Heb je ook n reden waarom je getest hebt? Dingen die je voelt ofzo? Of gewoon geen geduld meer haha..

13. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    zo te lezen gaat het wel goed met iedereen,,

Citroen: wat fijn om te horen dat het langzaam aan weer beter gaat met jou. Wat een eikel zeg. Maar goed dat je voor je zelf kiest en dat je verder met je leven gaat, al valt dat soms niet mee. Maar na regen komt zonneschijn zeggen ze. Maar lekker genieten van de leuke dingen die je doet.

r1981: pffff dat wordt zeker nog een lange wachtweek voor jou.. spannend hoor, hoeveel dagen heb je nog te gaan..

Jufa: Succes met je gesprek spannend hoor.

Dobberman: Wat leuk om weer van je te horen, en zeker dat het goed met je gaat ondanks je kwaaltjes..IK zeg houden zo.

zonneschijn: Zo ik kom net weer bij het ziekenhuis vandaan.
    Ik had vorige week nog 1, maar ik heb er nu 2 eitjes van 14mm dus morgen weer terug komen.
    Die ene had zich zeker verstopt of zo. Besloten dat ik morgen weer terug moet komen omdat ze soms bij mij ineens toch snel groeien..

14. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    @Citroen, wat ben je sterk en wat goed dat er al zoveel vanaf is! Ex Citroenman ziet nu hoe stom hij is geweest. Weet zeker dat er voor jou nog een mooie toekomst aan komt.. Rijbewijs halen, jeetje, heb het al bijna 16 jaar maar wat was ik loeizenuwachtig..

@Dobbermama, heel veel plezier morgen met de echo

@R1981 snap heel goed dat je geen geduld hebt.. hey, wie van ons kent dat niet ;)

@de rest, moet nog even teruglezen

15. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Jufa, fijn om te lezen dat het weer wat beter met je gaat.

Citroen, Respect! Onzettend mooi en goed dat je voor jezelf hebt gekozen.

Fiona, het blijft spannend zeg. Hoe is je werkdag gegaan?

R1981, haha ik moet er wel mee lachen. Ik hoop met heel mijn hart dat de streep steeds donkerder wordt! Duim duim duim!

Dobbermama, heel veel succes morgen en natuurlijk ook plezier met jullie 1ste echo!

Zonneschijn, ook heel veel succes morgen! Ben benieuwd.

16. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Haha, ja ik kan er (gelukkig) zelf ook om lachen. Het is ook belachelijk maar ik heb echt geen geduld. Had vanmorgen alwéér bijna getest. Gelukkig heb ik mezelf nog net kunnen beheersen! Gaat echt nergens over!!!! hahaha

17. Ruitentien

17 jan 2013
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames,

Had heel verhaal getikt, maar toen viel i-pad uit. Grr balen.

Wil dames op wachtbankje succes wensen!

Citroen, knap zoals je met jouw situatie omgaat!

Dobbermama, veel succes en plezier morgen, Geniet vooral!

Hier gaat het al wat beter, na een vreselijke rotweek Lichamelijk eerste dagen zwaar, tot zondag flink gevloeid. Verder ook leeg gevoel, beetje moedeloos, zo van, gaat het ooit lukken?

Vrijdag controle en evaluatiegesprek. Ben benieuwd.

18. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    @Ruitentien, ik wil jou even een knuffel geven. Om je op te peppen. Herken ik je gevoel wel, lukt het ooit.. maar we gaan er gewoon voor. Ok?! Ik hoop dat het ons dit jaar allemaal gegund wordt.

19. numatje

numatje Lid

13 nov 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi ladys ik zal me graag meekletsen op de forum nu ben ik aant wachten op mijn regels en hupla de hormonen in..begin ongeduldig te worden nu :)

20. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Welkom numatje..

Ik ben weer geweest en wat denk je 17mm ik mag morgen dus de inseminatie in...
    Dus kom strak weer lekker gezellig op het wachtbankje zitten...

groetjes

Deel Deze Pagina