In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    R1981 spannend....

Fiona haha dat i wel heel snel. Je moet nog even geduld hebben. Het zegt nu nog niks.

@hier vandaag echo gehad. Zie mijn album voor degene die een foto willen zien. Het was al met de beentjes aan het bewegen. Zo leuk om te zien. Nu 13 maart weer echo in het ziekenhuis en afspraak met de gyn. De vk had me nu iets terug gezet naar 9,5 week. Over twee weken nog een echo daar en dan stellen ze het termijn vast.
    Manlief had een dagje meegelopen. In de beddenzaak besteden ze bijna geen aandacht aan hem maar bij de keukens gelukkig wat meer. Hij moet nu doorgeven wat hij wil. Hij denkt nu dag de keukens wat meer zijn ding is. Maar het blijft niet iets wat hij wil. Maarja we zullen iets moeten. En dan hoop ik maar dat alles een beetje mee zit en niet dat hij over twee a drie maanden weer thuis zit.....
    Zucht.....

2. numatje

numatje Lid

13 nov 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    @r1981 Hopelijk krijg je goed nieuws..alvast een proficiat van mij :)

@prima @fiona1983 Gelukkig gaat mij vent al thuis zijn tegen dat ik de hormonen gaan halen en ik denk dat zij ons wel gaat leren hoe dat wij het moet doen maar moet het altijd op zelfde tijd zijn?

@romie ik denk ook dat ik wel ga staren op de naalden wi courage roepen :)

@Dobbermama1986 @liz21. Vroeger was ik ook bang van naalden hoor maar laatste jaren met al die bloedtest en operatie ben ik nu wel gewend maar zichzelf spuiten is wel iets anders wi :) het gaat wel lukken

Aan allen bedankt voor zovele reacties..het doet echt deugd..ik had nog nooit in mijn leven zo verlang achter menstruatie hahaha nog 9 keer slapen dus

3. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    R1981 kan ook innestelingsbloed zijn meis!

Fiona je kan helaas nie meer doen dan afwachten. Wel spannend zeg

Numatje dat wachten elke keer is vervelend.

4. saskiaenroy

28 dec 2012
    82
    0
    0
    Veiligheid
    Noord-holland
    Hey meiden..

Hier ben ik weer om volledig mee te kletsen. Wat is er veel gebeurt zeg.. Meiden die nieuw zijn welkom.
    Voor de meiden met minder leuk nieuws *****knuffel****

Hier weer even nieuws. 27-2 de tp van een cryo gehad. 1 had de ontdooiing niet overleefd dus nog 2 in de vriezer.
    Ik mag 13-2 testen in het zkh. Spannend eergisteren al een testje gedaan maar dat was 7 dagen na tp dus veeeeeels te vroeg haha maar ik leid nu eenmaal aan testdrang denk ik hahaha....

5. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    pffff en wachten duurt zooooo lang!!!

Saskia, fijn dat er een teruggeplaatst is en je er nog mooi 2 over hebt! Haha... kan me helemaal voorstellen dat je wil testen!
    Ik moet zeggen dat ik dat nog niet heel erg heb... wij hebben samen afgesproken dat we volgende week zaterdag gaan testen (eigenlijk moeten we maandag, maar goed... zaterdag is ruim 2 weken na de tp dus dat moet denken wij ook wel kunnen...)

6. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Romie, mooie echo!

Numatje, ja dat wachten he pfff. Je kunt aftellen in ieder geval.
    Succes!

Saskia, Super! Hihih ook al zo'n vroege tester! Succes en ik duim!

R1981, enne meid?

Hier niets te melden.
    Mijn ei is geweest dus we gaan weer 2 weekjes tegenmoet met buikpijn en rugpijn.
    Weet niet of ik al gemeld had dat ik volgende week een afspraak heb voor acupunctuur. Ben benieuwd.

Heel fijn weekend allemaal.

7. saskiaenroy

28 dec 2012
    82
    0
    0
    Veiligheid
    Noord-holland
    Ja ben echt een vroeg tester.... Het probleem is alleen dat ik denk dat ik niet teleurgesteld ben.. Maar achteraf wanneer die negatief is ik dat wel ben natuurlijk......... Pfffffffnog 5 dagen wachten....

8. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha dames,

Gisteren evaluatiegesprek gehad met gyn in het zkh. Ze waren heel positief en we gaan een cryo terugplaatsen in mijn natuurlijke cyclus. Dus eerst mijn menstruatie afwachten en dan gaan ze me in de gaten houden dmv echo's, zodat de terugplaatsing op het juiste moment gebeurt. Hoef dan ook alleen maar pregnyl te spuiten. Nu lekker rustig aan en genieten van mijn leventje!

Prettig weekend! X

9. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Vandaag mocht ik officieel testen: hartstikke zwanger. Maar nog steeds bloedverlies, en dat verontrust me behoorlijk. Maandagavond mag ik komen voor een echo, hoop dat ik dan wat meer weet.

Sorry dat ik niet op de rest reageer, maar ik zit ff in een roes. Ik hoop zo dat het niet WEER mis gaat.

10. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    @R1981, jeetje wat spannend... ja wel proficiat natuurlijk, maar kan me voorstellen dat je je zorgen maakt over het bloedverlies!

@Jufaman, fijn dat ze positief zijn over de cryo terugplaatsing... klinkt goed dat je dan zo weinig hormonen hoeft te spuiten enzo!

@saskiaenroy, tja, het wachten duurt ook zooooo ontzettend lang! Maar goed, jij nog maar een paar daagjes en dan mag je officieel testen...

@liz, acupunctuur... heb ik ook nog eens over nagedacht...

@numatje, hoe gaat het met jou?

@romie, super zeg die echo!!

@dobbermama, hoe gaat het met jou inmiddels?

Hier gaat het op zich goed... slaap wel vrij slecht en droom veel... begin nu toch wel echt spannend te vinden. Maar ik merk eigenlijk nog bar weinig vind ik... ja ik heb wel al sinds vrijdagavond hoofdpijn steeds... echt mee opstaan en mee naar bed gaan... dat is niet fijn... maar verder... borsten doen zelfs geen pijn meer en voel eigenlijk niks... wat word je hier toch ontzettend onzeker van zeg!!

11. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Saskiaenroy spannend zeg. Ik denk dat je 13-3 bedoeld? Is ookal weer bijna... Aankomende woensdag

Jufaman wat fijn dat de zo positief waren :) succes meis

R1981 dat is dubbel en positieve test maar wel bloedverlies :s hopen dat ze je morgen avond goed nieuws kunnen geven

Fiona ik had ook pas 4 dagen voor mijn officiele testdatum dat ik iets begon te voelen. Goed op jezelf letten en rustig aan doen meer kan je nie doen helaas. Maar wel spannende weken he.

@ hier tja veeel last van misselijkheid en veel kokhalzen bah irri gevoel. Slapen is mijn nieuwe hobby haha. Morgen komen ze van moeders voor moeders. Dus al met al zit hier goed zwanger te weze haha. Oja en gisteren een 9 mnd dagboek gekocht :)

12. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    R1981, Oh meid wat spannend! Ik lees zo vaaaaak dat het niets op de kous heeft maar kan me voorstellen dat de schrik er in zit.
    Mijn duimen blijven draaien en een hele dikke PROFICIAT!!
    Succes met je echo.

Jufa, wat fijn dat je niet meer al die hormonen hoeft te gebruiken. Lekker weer uitkijken naar een volgende behandeling.

Dobber, Slaap maar lekker, kan dat kleine kruimeltje goed groeien. Leuk zo'n 9maandenboek! Kwam hem vorige week ook weer tegen achter in een kast. Wist niet meer dat ik hem had hihi.

13. numatje

numatje Lid

13 nov 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    @R1981 proficiat ! :)

@fiona1983 heb buikgriep pfff heb geluk om met mijn verantwoordelijke te kunnen regelen want tis nie leuk om nu ziek te zijn en binnen een paar dagen weer afwezig zijn voor gesprek en hoe ist met u?

14. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    pfffffffff ik word echt gek... ik voel helemaal niks meer... nog niet eens pijn aan mijn borsten... echt wat is dit verschrikkelijk dat wachten steeds!!!

sorry voor het ego berichtje, maar moet het ff kwijt...

15. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
    :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

ZWANGER:
    Jane 1981 **31** zwanger!
    Romie **28** zwanger!
    Dobbermama1986 **26** zwanger!

TESTEN:
    fiona1983**29**1-3 terugplaatsing, 18-3 testen
    saskiaenroy **28** 23-2 echo BMS, terugplaatsing 28-2?

BEZIG MET SPUITEN:
    Zonneschijn38 **39** Inseminatie 6 maart

Liz21 **26** 20-03 evaluatiegesprek
    Jufaman81 **32** 08-03 evaluatiegesprek 2 cryo's
    Ruitentien**30** wachten op evaluatiegesprek
    r1981 **31** 11-3 mk

OVERIG:
    Sjenaica **31** 3 pogingen gehad
    Poppetje77 **35** 15-4 vervolggesprek Gent
    Sanst **41** wachten op volgende ronde, orienteren

16. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    R1981 he bah nee ik zie dat je toch een mk hebt gehad.
    Ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte samen...

17. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    ooo r1981, mk jeetje wat erg... en dan zit ik me hier aan te stellen over mijn wachtweken... sterkte meisje!!

18. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    R1981, ahh bah meid toch... weet niet wat te zeggen..sterkte

19. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    R1918 aaaahhhh nee toch een mk, jammer voor jullie maar heel veel sterkte..

20. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Sakiaenroy, heb je al getest..????

Deel Deze Pagina