In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    denk dat het ook hier mis is.. heb roze verlies... gisteren ongi gevoel... voel me echt enorm kut

2. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    inmiddels echt ongesteld geworden... pfff heb zo zitten brullen al... nu thuis op de bank... wat n kutzooi!

3. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    R1981 en fiona, heel veel sterkte voor jullie allebei. En Fiona, is toch logisch dat je moest huilen, dat snap ik heel goed!!

4. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    #1164 r1981, 13 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2013
    Fiona1983, nee!!! Vind het echt enorm rot voor je!!!!!!!!!!!! Huilen lucht soms op, dus hou je niet in. Doe ik zelf ook niet ;). HELE dikke knuffel voor jou.

Ik heb veel buikpijn en krampen, veel bloedverlies en stolsels enzo. Kan soms niet eens rechtop staan van de pijn. Hoop dat alles gauw opgeruimd is, dan kan ik weer verder.

5. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Jeetje R1981 en fiona..... ben er helemaal stil van. Ben de afgelopen dagen zo moe en druk geweest dat ik niet mee heb kunnen lezen. Daarna mijn wachtwoord kwijt om in te loggen en nu lees ik dit. pppffffff....meiden wat een rotsituatie. Zo dicht bij en dan ineens is het over. Lieverds, een hele dikke knuffel voor jullie! Weet dat ik het daarmee niet kan oplossen voor jullie maar ik leef iig wel met jullie mee. ....zucht.... :(

6. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    R1981 gadver meis denk zal eens kijken hoe het met je is maar wat een kl*te nieuws. veel sterkte met je miskraam. veeel sterkte en dikke knuff voor jou en je mannetje

fiona houdt er rekening mee dat je ongi gewoon door kan zetten maar als je zwanger bent dat het dan minder in hoeveelheid en pijn zou moeten zijn. kan ook bloed van innesteling zijn..... had je al een test gedaan? vindt het zo erg als dat het niet gelukt is deze keer!! echt meis ook voor jou een dikke knuf

7. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ Fiona en r1981: Ik heb ook heel veel last gehad van die heftige bloedingen na de terugplaatsing. Het duurde wel 3 dagen voordat ik een beetje normaal rechtop kon lopen. Ik leef enorm met jullie mee meiden... Ik kon ook niet goed slapen, ik bleef maar denken over waarom het mis was gegaan. Ik maakte mezelf helemaal gek. Tip: lees een goed boek, zodat je met dat verhaal in je hoofd gaat slapen. Denk er ook aan om nog steeds goed voor jezelf te zorgen. Eet gezond; veel groente en fruit. Je lichaam is nog wel even bezig om alles te herstellen. Ook geestelijk moet je jezelf tijd geven en gunnen. Huil wanneer je die behoefte hebt, maar praat wel met mensen hierover. Niet alleen met je partner, maar met een vriendin, familielid of collega. Dit heeft mij enorm geholpen om het een plaatsje te geven en weer positief verder te gaan.

Succes dames XX

8. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Oh Fiona verschrikkelijk.. Bah bah wat een ellende.. oneerlijk he. kan zo een potje met jullie mee janken..Sterkte

9. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor de lieve reacties dames! Ik heb overigens helemaal geen last van de menstruatie en verlies maar heel weinig bloed... ga dit vanmiddag wel even aan de verpleegkundige voorleggen, zal er wel op uitdraaien dat als het zo blijft we voor de zekerheid toch maar een testje moeten doen... moet zeggen dat ik altijd maar weinig bloedverlies heb bij mijn menstruaties, maar goed... had eigenlijk toch wel wat meer verwacht nu... het is mis, dat weet ik bijna helemaal zeker, maar heb dus bijna geen last van alles, dat vind ik een beetje raar...

10. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Fiona, Waneer moest jij dan testen...Maar vindt wel heel vervelend voor jou en ja man, een dikke knuffel voor jullie...

Hier zit nog steeds op het wachtbankje, Nog een weekje te gaan. Ik moet zeggen dat ik nu in de avond veel last van maagzuur heb en erg misselijk ben.
    Maar goed we moeten toch nog maar even afwachten...

11. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Ook van mij thanx voor alle lieve berichtjes. Fiona ik heb ongeveer 5 dgn heel licht bloedverlies gehad en daarna pas is het echt doorgezet. Als het bij jou niet veranderd, zou ik gewoon de 18e toch effe testen.

12. saskiaenroy

28 dec 2012
    82
    0
    0
    Veiligheid
    Noord-holland
    Tjeeee meiden wat een verdrietig nieuws zeg.... Pfffffff ********knuffel*******

Hier was het helaas ook weer negatief gisteren.
    Flink gehuild helaas op me werk kreeg ik het telefoontje.. Moest meteen weer stoppen met de utrogestan en progynova..
    Maar mag wel meteen weer door. Vandaag al ongesteld dus morgen weer beginnen met de progynova....
    Heb er eigenlijk geen vertrouwen meer in... Voel met rot....
    Dikke kuss voor jullie lieverds.. X x

13. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Neeee niet nog iemand....:(:(:(:(:(

Kan me ontzettend goed voorstellen dat je hebt zitten huilen en de moed je even in de schoenen zinkt. Dikke knuffel voor jou meid en sterkte.

14. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Nou het houdt niet op zeg.. jij ook heeel veel sterkte Saskia.

Fiona, bij mij duurde het ook een paar dagen voordat de menstruatie echt kwam. Normaal altijd erg veel pijn en bloedverlies maar ondanks alle hormonen heb ik van beide heel weinig last gehad na mijn 1ste IVF. Heb toen zelfs halfverwege ook een test gedaan omdat ik het maar raar vond. Maar het kan.

15. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Nou wat is dit toch zoveel meiden achter elkaar waar het niet goed bij is gegaan :( bij mij zakt zelfs even de moed in de schoenen en dat terwijl ik zwanger ben. Heeeeeeeeel veeeeeeeel sterkte lieverds en een dikke dikke knuffel

@hier heb me gisteren ziek gemeld op het werk, ik doe te veel en merk gewoon dat ik mezelf aan het voorbij lopen ben. Ben ik alleen sinds gister avond verkouden aan het worden en begin nu ook last van me keel te krijgen. Achja lekker rustig aan doen en hopen dat ik niet al te ziek wordt. Vandaag 8 weken.. Wat gaat het snel zeg! Pff trouwens nogsteeds last van mijn eierstokken door die punctie. Ga weer lekker me oogjes dicht doen

16. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Hey Dobber, ja klote hè, zo vaak mis! Dat had ik nooit verwacht. Maar ja, het is niet anders. Jij mag wel lekker blij zijn en genieten van het feit dat jij wel zwanger bent hoor!!! Let op dat je jezelf idd niet voorbij loopt, je lijf moet hard genoeg werken nu. 8 weken al, super super super!!!

Met mij gaat het goed! Het bloedverlies is nu echt een stuk minder. Ik moet 1 menstr. afwachten en dan mag ik in die volgende cyclus een cryo terug laten plaatsen. Dus daar leven we nu naar toe. Het gaat vast een keer goedkomen!

Meiden allemaal heel fijn weekend, en een dikke knuffel van mij!

17. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    R1981 wat ben jij sterk zeg. Wat een positief bericht van jou uit met veel goede moed al de volgende stappen aan het zetten. Veel sterkte

18. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier de menstruatie ook alweer bijna over... volgens het ziekenhuis was rood bloedverlies wel duidelijk het teken van een menstruatie, en ook mijn temp was gezakt kwam ik zelf achter, dus ik weet wel dat het mis is, maar wil dat wel nog na gaan vragen, of er dan een bepaalde oorzaak zou kunnen zijn dat ik weer zo weinig menstrueer... verder gaat het hier ook wel weer beter... het is balen, maar goed... we hebben nog 5 cryo's dus daar gaan we over een maand maar eens mee aan de slag... hopelijk is mijn cyclus nu de komende periode ook netjes weer en dan mogen we rond halverwege/eind april weer een cryo terug laten plaatsen...

19. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha dames,

Hier begint mijn ongi alweer! Nooit gedacht blij te zijn met een ongi, maar nu absoluut wel!! Maandag dus naar het zkh bellen om een afspraak te maken voor een 1e echo. Ik moet al rond dag 10/11, want ik heb een korte cyclus van 26 dagen. Dat zou betekenen dat er een cryo teruggeplaatst zal gaan worden over 2 a 3 weken. Ligt natuurlijk aan mijn natuurlijke eisprong. Gelukkig maar 1x pregnyl spuiten. Eindelijk weer een beetje uitzicht op iets leuks....

Liefs

20. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Jufaman, das mooi, op naar de volgende stap.
    Fiona, ook voorzichtig weer wat positiever aan het worden, fijn. En met 5 cryo's is het vooruitzicht ook wat gemakkelijker en hoef je (hoeven we!) gelukkig niet van vooraf aan te beginnen.
    Dobber, thanx! Veel tegenslagen al gehad, dus op den duur leer je misschien een beetje om het voor jezelf wat minder moeilijk te maken en vooral op het positieve te letten. Het is wat het is, zeg ik dan maar! Hoe voel jij je, weer wat aan het opknappen?

Deel Deze Pagina