jufa nou mooi nieuws meis hopen dat het je mooi mee mag zitten allemaal deze keer liz ja naja idd haha als ik te veel doe dan laat mijn lichaam dat duidelijk merken haha. nou dat het allemaal eens doorzet kan ook jij weer verder
o jufa ik denk dat ik het volgende week met de echo zelf de wereld in ga brengen. de mensen die ik wilde dat ze het van mij hoorde die weten het al dus zet het gewoon op Facebook haha (jaja niet origineel maar ben ook niet zo'n persoon)
Jeeeeey ben ongesteld! Dobber, wat heerlijk dat je het binnenkort bekend kunt maken! Die weken zijn omgevlogen zeg.
Jaaaaaaah, ben weer terug van het zkh. Alle eitjes zijn goed gegroeid. Morgen de pregnyl zelf zetten en dan volgende week woensdag 3 april terugplaatsing van een cryoooooo!! Eerst nog lekker een weekendje samen weg komend (paas)weekend. Dus dat wordt zeker genieten.... Als nu het weer nog een beetje meezit, dan klaag ik zeker niet.
@liz wat dijn dat het eindelijk gekomen is! @jufaman wat een goed nieuws!!! En wat lekker een weekje weg. Waar ga je naar toe? Daar ben ik ook zo aan toe.... Hier morgen de nekplooimeting
@ Romie: wij gaan lekker naar Antwerpen met Pasen! Erg leuke stad om heerlijk te winkelen en ook om lekker te eten en te drinken. Succes met de nekplooimeting morgen!
liz jeej je ongi is er eindelijk door (haha wat raar om te zeggen hier). Jufa mooi man dat je volgende week de terugplaatsing hebt...spannend...
Dobber, fijn dat je voortaan naar eigen vk mag. Liz, ''fijn'' dat je ongi er dan toch eindelijk is. Het is natuurlijk prettig dat je merkt dat je lijf weer op de goeie manier verder gaat en doet wat het moet doen. Jufa, mooi! geniet van het weekend en op naar woensdag!!! Romie, ik ook, ben ook toe aan weekendje (of week....of maand!) weg! Maar ja, dat gaat hier nog effe niet gebeuren. Spannend, nekplooimeting, of niet? Hier alles rustig. Miskraam is opgeruimd (om het zo maar effe te zeggen) en nu wachten tot ongi komt. Kan nog wel paar weken duren. Volgende week eerste afspraak bij acupuncturist.
Jufa, wat goed nieuws!! Geniet lekker dit weekend! Romie, heel veel succes vandaag! R1981, Ik hoop voor jou dat je niet te lang hoeft te wachten op je menstruatie. Hoe is het verder? Is het je 1ste keer accupunctuur? Ik ben 2 weken geleden geweest. Zij voelde toen heel veel boosheid en daaronder verdriet. Dat verdriet komt er nooit uit . Nou afgelopen week heb ik een nacht flink moeten huilen zomaar uit het niets. Of het door de behandeling komt weet ik niet maar ben blij dat het scherpe randje er weer even van af is.
Liz, ja ik hoop het ook. Dan zijn we weer een stapje dichterbij, toch! Eerste keer acupunctuur. Ik was op zoek naar iets aanvullends om te doen, onder het mom ''baadt het niet dan schaadt het niet''. Ik ben heel benieuwd. Wat fijn dat het je dat iig al opgeleverd heeft. Ga je nu nog vaker?
Ja, dobbermama... nog 6 dgn... ik kan bijna niet meer wachten... en voel me wel heel anders dan toen met al die medicijnen.... Geen opgezette buik, geen vol gevoel... geen gespannen borsten door de hormonen/medicijnen etc. Dat is wel veel fijner hoop wel op een postief uitslag... onddanks dat ik niks voel... heb zelfs geen krampjes nks. Blackbarbie-25 jaar-1ste IVF-poging - 1ste kindje. ______________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). 2013 - 7 febr. miskraam gehad. *18 mrt. 2013 - 10e cyclusdag - Follikelecho. *22 mrt. 2013 - 14e cyclusdag - 10-cellige cryo TP (nog 1 cryo over). *03 april 2013 - Zwangerschapstest.
Idd baadt het niet schaadt het niet. Toevallig kreeg ik net een mail dat ik morgen kruiden mag komen halen wat ze voor me had besteld. Deze zouden me evt kunnen helpen voor een volgende behandeling en mijn klachten voor en tijdens menstruatie. Ik blijf voorlopig wel gaan, voel me er goed bij. Blackbarbie, boh wat spannendddd!!
Ha dames, blackbarbie, spannend zeg... en moeilijk om goed vol te houden denk ik! Succes met de laatste loodjes... Liz, fijn dat je menstruatie doorgebroken is!! Kun je weer verder he... Jufa, fijn weekend vast en succes as woensdag! maar dat komt vast goed... R1981, jij moet nog ff wachten.. wel fijn dat alles `schoon´ is... en acupunctuur starten, ook fijn heb je in elk geval het gevoel iets te doen weer... Romie, lekker zeg een weekendje weg! Geniet ervan! Hier, eisprong weer gehad denk ik, ik voel dat meestal wel goed en dat was nu ook zo... ik verwacht dus ook netjes over 2 weken mijn menstruatie... lijkt wel of ik helemaal niks heb gedaan wat betreft de hormonen enzo, maar goed... morgen evaluatiegesprek (telefonisch) en dan hopelijk rond 10 april ongesteld en dan op naar cryo tp...
nou, vandaag telefonisch evaluatie gesprek gehad, wel al mijn vragen gesteld, maar ze blijven wel een beetje vaag hoor... Mijn cryo's zijn op dag 4 ingevroren. Dus 3 dagen na de punctie. Nu dus ook de terugplaatsing 3 dagen na mijn eisprong. Die dag valt alleen in het weekend, en ik begreep dat ze in het weekend geen terugplaatsingen doen... dus ben nu benieuwd of mijn tp dan eerder of later wordt gedaan, en wat het effect daarvan is. Heeft iemand van jullie daar een idee van? Nou, we wachten maar weer gewoon braaf verder af... pfff weer ff een dipje wat dat betreft maar goed...
@ Fiona: Ik had deze cyclus een hele vroege eisprong! Al op dag 12, dus toen heb ik ook de pregnyl moeten zetten. Je hebt ook niet altijd op dezelfde dag je eisprong, misschien is het net anders deze keer, vooral na een vmk is dat mogelijk. Het kan ook zijn dat ze iets vroeger de pregnyl plannen, zodat je dan net voor het weekend de tp hebt. Eerst maar eens afwachten hoe het loopt met je natuurlijke cyclus. Heel veel succes meid. We zitten in hetzelfde schuitje....
alles goed nog hiero? het is zo eng stil blackbarbie morgen testen wat spannend! fiona nou ook lekker wazig allemaal bah jufa heb jij nou morgen die terugplaatsing? spannend ook bij jou weer....
@ dobbermama... meit kheb het al opgegeven en wacht tot mijn menstruatie zal doorbreken.... ik kon natuurlijk weer eens niet wachten. ik teste op dag 10 na de tp negatief met clear blue digital dit was op dag 24 van mijn cyclus. vanavond had ik ineens na het plassen een licht slijmerige afscheiding met iets bloed erbij ( heel weinig). zo begon het de laatste x ook al .... Blackbarbie-25 jaar-1ste IVF-poging - 1ste kindje. _____________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). 2013 - 7 febr. Vroege MK gehad. *18 mrt. 2013 - 10e cyclusdag - Follikelecho. *22 mrt. 2013 - 14e cyclusdag - 10-cellige cryo tp. *01 april 2013 - 10 dgn. na de tp negatief getest met clear blue digital.
balckbarie: Hé wat balen zeg.... Hier net even naar het umcg gebeld want ik had een afspraak gekregen, maar omdat mijn man die week niet thuis was toch even bellen wat voor afspraak dat was. En dat zou een intake gesprek zijn, maar die hebben we al gehad, ze zag het gelijk ook staan. Dus hebben we die geannuleerd. En dan mag ik nu wachten op mijn ongi en dan kan ik beginnen met de pil.. Maar intussen ben ik ook maar eens begonnen met sporten. Gisteren gezellig met een vriendin wezen wandelen. en dan volgende week nog een maandje sporten in de sportschool ik zeg goed bezig...Nu nog wat minder snoepen, ja het gaat zeker goed komen met mij... fijne dag allemaal.