Blackbarbie ik kan niks anders dan mij volledig aansluiten bij wat r1981 zegt! Heeeeeel veeel sterkte en een super dikke knuffel Enne negatieve gedachten zijn in deze trajecten denk ik meer op de voorgrond dat positieve want wees nou eerlijk zoveel positieve berichten tijdens je traject krijg je ook nie veel. En vooral als je dan elke keer opnieuw alles hebt doorstaan en je dan nog nie zwanger bent zijn die negatieve emoties/gevoelens/gedachten helemaal niet onverwacht of vreemd en is het zeer moeilijk om weer positief te gaan denken
Blackbarbie, meisje toch wat verdrietig.. en verdorie tuurlijk mag je je zo voelen! Het is niet te beschrijven en uit te leggen aan anderen hoe zwaar dit traject. Heel veel succes voor de komende wachtdagen en ik duim heeeeeeeel hard!!! Fiona, voor jou ook spannend!!!! Ook voor jou duim ik heeeeel hard!! (maar goed dat ik het weekend vrij heb)! Hier goed nieuws. Mag zondag beginnen met de gonal-f. Vlg week vrijdag 1ste echo en dan rond hemelvaart de punctie!
dames echt bedankt voor jullie mooie woorden en steun... doet me egt goed, zo weet ik ook dat ik nie de enige ben die me zo nu en dan down voelt dikke knuffel en kus voor jullie allemaal Blackbarbie-25 jaar-1ste IVF-poging - 1ste kindje. ______________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). 2013 - 7 febr. miskraam gehad. 2013 - 3 april 1ste cryo tp mislukt! *12/14 april - Follikelecho. *19 april 2e cryo tp 12-cellige (geen cryo's meer over). *03 mei - Zwangerschapstest op 30ste cyclusdag.
kop op blackbarbie! Ik begrijp je gevoel wel hoor... het is heel vaak gewoon echt kut! Maar probeer toch zo positief mogelijk te blijven meisje... hier denk ik elke keer als er weer iets negatiefs boven komt (want ook naast het hele zwanger worden hebben wij elke keer vanalles dat tegenzit) dat we het dan wel aan zullen kunnen... zeggen ze vaak he... dan zijn wij toch wel erg sterk, want wij kunnen bijna alles aan hier op het forum sterkte meisje en blijf positief! En inderdaad een psycholoog kan je daarbij vaak toch nog wel helpen... dus doen als je daar baat bij hebt! Hier nog geen positieve test... morgenmiddag 12.40 weer echo... behalve als ik vandaag of morgen een positieve test heb, dan moet ik afbellen...
@fiona thnx meit!! hooop voor een positievetest voor jou. ik zit vandaag op de 8ste wachtdag en heb ineens zeurende pijn in mijn onderbuik... en al heel de dag stijve gevoelige tepels Blackbarbie-25 jaar-1ste IVF-poging - 1ste kindje. ______________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). 2013 - 7 febr. miskraam gehad. 2013 - 3 april 1ste cryo tp mislukt! *12/14 april - Follikelecho. *19 april 2e cryo tp 12-cellige (geen cryo's meer over). *03 mei - Zwangerschapstest op 30ste cyclusdag.
liz jeeej je kan weer gaan starten..morgen dus eindelijk kan je weer verder!! fiona ben benieuwd meis blackbarbie ik had ook ongeveer dit aantal dagen voor testen dat mijn boobs gevoelig waren en ik harde tepels had dat was ook mijn eerste teken zeg maar...hoop het voor je!
Fiona, spannend! Ik maandag weer echo en verwacht dan bijna of helemaal klaar te zijn voor de Pregnyl. Maar ik heb pas 5 dagen na de eisprong de terugplaatsing, omdat het een cryo van 5 dagen ''oud'' is. En jij?
Hee R1981, oké bij jou dus ook bijna... ja ik krijg geen pregnyl, echt helemaal natuurlijke cyclus... Ik heb nog niet van het lab gehoord hoe oud mijn cryo's zijn... alleen de gyn dacht dat ze 3 dagen oud waren omdat dat bij hun vrijwel standaard gebeurt. Dus als het goed is 3 dagen na eisprong. Morgen echo... als het nog nodig is, want mijn eisprong zit er wel echt duidelijk aan te komen merk ik... blackbarbie... hopelijk een positief teken voor jou meid! We slepen elkaar er wel weer doorheen dames...
echt???? zou het dobbermama .... khooop het zooo ergg... en wat spannend weer voor de andere dames gaat snel weer allemaal nog ff dan starten jullie weer ... @fiona al een positieve test??? Blackbarbie-25 jaar-1ste IVF-poging - 1ste kindje. ______________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). 2013 - 7 febr. miskraam gehad. 2013 - 3 april 1ste cryo tp mislukt! *12/14 april - Follikelecho. *19 april 2e cryo tp 12-cellige (geen cryo's meer over). *03 mei - Zwangerschapstest op 30ste cyclusdag.
Fiona hoop dat je ovutest snel iets gaat laten zien dan maar dat zal wel als je nu zulke afscheiding hebt.. Blackbarbie ja dat is echt over dat soort dingen zal ik hier niet liegen. Weet wat voor tot spanning het is en ga daar geen grapje over maken vooral bij jou niet aangezien je het al zo zwaar hebt. Hoop het zooo erg voor je! Nog even volhouden bijna 3 mei Hoop zo dat er snel weer positieve berichten hier komen en jullie lopen weer aardig gelijk allemaal wel fijn kunnen jullie elkaar er doorheen slepen... Enne ik doe mijn best om jullie te steunen
r1981 natuurlijk en ik probeer dit zo lang mogelijk vol te houden ook jullie hebben mij ook gesteund en ik heb gewoon heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel mzzl gehad dat het bij mij de eerste keer ook meteen raak was...dat gun ik iedereen al weet ik dat het niet de werkelijkheid is. jullie herinneren mij hier keer op keer aan en denk ook af en toe aan jullie buiten de zwangerschapspagina om. ik weet zelf hoe het is alleen het gedeelte "verliezen" heb ik (gelukkig) niet mee hoeven maken.
Nou... vanmorgen toch een positieve test gehad... net gebeld naar het laboratorium en volgende week zondag in principe terugplaatsing... onze cryo is pas op dag 5 ingevroren (ik dacht dag 3), dus vandaar ook pas op dag 5 de terugplaatsing. Ze verwachten namelijk dat mijn eisprong op dinsdag zal zijn... alle 5 de cryo's zijn blastocyst en dat is ook de vorm die ze graag willen. Wel echt spannend vind ik! Ze ontdooien er in principe één, als ze zaterdag zien dat die ene niet goed is, dan doen ze een volgende en zo verder. Er is een kleine kans dat ze zaterdag denken dat de cryo wel goed is en deze toch niet goed ontdooid, dan moeten we een maand wachten... krijg alweer de kriebels... vind het echt zo spannend en zoooooooooooooo lang duren maar goed...
Fiona, spannend!!!!! Pff, ben nu ook heel benieuwd wat ik morgen te horen krijg. Ik denk dat we echt heel dicht bij elkaar zitten dan!
Ha dames, Ja over een uurtje gaat de 1ste spuit er weer in! Ben benieuwd, mag nu 175IE gaan spuiten. Vorige keer 150IE en daar had ik al goed resultaat op. Voor jullie is het ook spannend!
@fiona - wat goed meit dat je een positieve test te pakken hebt. Nu op de naar de tp !! @Liz - Meit heel veel succes weer, ik bid voor je. @Dobbermama - nee begrijpelijk zo bedoel ik het ook niet hoor dat je liegt ofso... dames ik heb een verkeerde berekenign gemaakt bij een cryo tp mag je na 12dgn al testen en 3 mei is 14 dgn. dus ik mag oficeel 1 mei al testen dat is aankomende woensdag. ik heb zoals gewoonlijk tog maar weer eerder getest!! tot 3 x toe en bij alle 3 zie ik streepjes... bij zowel de (t) als de (c) dus positief... of dit zo blijft weet ik niet woensdag zou ga ik de clear blue digitaal doen !!! kzou proberen de photo erop de zetten met de testjes zodat je mee kunnen kijken !!ik zit vandaag op wachtdag 9 Blackbarbie-25 jaar-1ste IVF-poging - 1ste kindje. ______________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). 2013 - 7 febr. miskraam gehad. 2013 - 3 april 1ste cryo tp mislukt! *12/14 april - Follikelecho. *19 april 2e cryo tp 12-cellige (geen cryo's meer over). *01 mei - Zwangerschapstest op 29e cyclusdag.
@liz en hoe is het spuiten gegaan? @fiona spannend! Bijna tp!! @blackbarrbie ik zie ook streepjes!!!! Gefeliciteerd!! @r1981 succes morgen!