@ Romie - Ja he, ik ben zoo benieuwdd.. kmoet eigelijk nog 3 dgn. wachten er kan nog van alles gebeuren (weet ik uit eerdere ervaringen). lief van je dat je me al feliciteer maar wacht nog maar ff tot woensdag (alvast bedankt in iedergeval). @Fiona - dit geld ook voor jou heel lief sgat.. maar er kan van alles gebeuren ( dit hoop ik natuurlijk niet) . positief proberen te blijven (zeg ik tegen mezelf) Blackbarbie-25 jaar-1ste IVF-poging - 1ste kindje. ______________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). 2013 - 7 febr. miskraam gehad. 2013 - 3 april 1ste cryo tp mislukt! *12/14 april - Follikelecho. *19 april 2e cryo tp 12-cellige (geen cryo's meer over). *01 mei - Zwangerschapstest op 29e cyclusdag.
@blackbarbie dat snap ik. Ik wilde positieve energie jouw kant opsturen. Ik snap je vanwege je eerdere ervaringen. Het mag nu weleens goed gaan. Ik duim voor je meis! @hier vanavond mijn kleine meisje voor het eerst gevoeld....
@ jane ik hoop het .... @ romie bedankt meit ... kweet dat je het goed bedoelt maar kan zo moelijk positief blijven... @ alle dames ... ik had vannacht toen ik naar het toilet ging wat bloedverlies in mijn onderbroek... ik schrok me natuurlijk dood. ik heb vanmorgen gelijk de gyn... gebeld kmag woensdag komen voor bloed af te nemen (cito). ik heb met ochtend urine ook ff een zw test gedaan ... deze was weer positief, ik weet het nou ook niet meee hoor pfff... Blackbarbie-25 jaar-1ste IVF-poging - 1ste kindje. ______________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). 2013 - 7 febr. miskraam gehad. 2013 - 3 april 1ste cryo tp mislukt! *12/14 april - Follikelecho. *19 april - 2e cryo tp 12-cellige (geen cryo's meer over). *28 april - 3 x positieve zw.test. *29 april - wat bloedverlies, maar tog 1 positieve zw.test *01 mei - Zwangerschapstest op 29e cyclusdag.
Blackbarbie... jeetje wat ontzettend spannend!! Wel fijn dat je woensdag bloed mag laten testen... weet je dan ook meteen de uitslag? Jane, romie, dobbermama, hoe is het met jullie? Gaat het allemaal goed met de zwangerschap? Nou... wij wachten nog maar even verder... vanmorgen testje gedaan en die was echt knalpositief... dus ovulatie zit er echt aan te komen... ben nu alleen een beetje bang of ik niet te vroeg heb gebeld gisteren... dus test maar gewoon door tot ik een negatieve test heb weer... dat heb ik meestal na mijn eisprong direct weer, dus dan weet ik of mijn eisprong inderdaad dinsdag is geweest of misschien wel pas woensdag.. mocht dat zo zijn dan bel ik gewoon nog een keer naar het lab...
Blackbarbie, Jeeeeeeej wat spannend meid! Wat hoop ik het voor je!Houd ons op de hoogte.. Fiona, Wordt jij inmiddels niet helemaal gek, hahaha. Verschrikkelijk dat wachten totdat je weet hoe en wat. Hier is het spuiten goed verlopen. Heb hier gelukkig geen problemen mee. Ben benieuwd wanneer de eerste krampjes weer beginnen op te komen.
Fiona, gaat redelijk. Bloeddruk blijft laag en heb bekken instabiliteit. Erg moe dus en vaak behoorlijk pijn maar ik heb het ervoor over! Wat betreft bi, dames let op bij IVF/ICSI heb je verhoogd risico op bi aldus mijn bekken therapeut. Komt door de hormonen die je hebt gespoten..
@fiona ja sgat cito is (spoed) word op dezelfde dag teruggebeld. dames ff kleine update, verlies nog steeds wat prut... is dikker dan ongi... heb om 17.30 uur een cb digitaal gedaan hijs positief 2-3 weken zie foto album... Blackbarbie-25 jaar-1ste IVF-poging - 1ste kindje. ______________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). 2013 - 7 febr. miskraam gehad. 2013 - 3 april 1ste cryo tp mislukt! *12/14 april - Follikelecho. *19 april - 2e cryo tp 12-cellige (geen cryo's meer over). *28 april - 3 x positieve zw.test. *29 april - wat bloedverlies, maar tog 2 positieve zw.test *01 mei - Zwangerschapstest op 29e cyclusdag + cito bloedafname
Hoi Jane, ik heb bij mn 1e zwangerschap ook ZWARE bekkeninstabiliteit (bekkenpijn zoals je het voortaan moet noemen, maar goed) gehad. Heb 2 jr ziektewet gehad en nu kan ik ermee omgaan, maar het blijft een zwakke plek. Ik weet dat ik grote kans heb op herhaling bij de 2e, maar zoals je al zegt, je hebt het er voor over. Wel HEEL belangrijk dat je hier heel goed mee omgaat. Op tijd rust nemen, bewegingen afwisselen, evt. bekkenband en goede fysio is heel belangrijk. Als straks die kleine er is, wil je zsm weer opgeknapt zijn. En geloof mij, het is niet leuk als je je pasgeboren kindje niet eens zelf in bad kunt doen of kunt wandelen. Dus probeer echt de schade te beperken door er nu zo goed mogelijk mee om te gaan! Ik weet echt waar ik het over heb!!!
Dank je voor je tips. Ik loop inmiddels bij de fysio/bekkentherapeut. Verder rust ik en probeer zoveel mogelijk goed te bewegen. Werk is aangepast en bij pijn loop ik stukjes en wissel ik mijn houding af. De tip van de bekkenband had ik gekregen en ga woensdag hier naar op zoek.
jane dank je voor de informatie. wel heeel erg vervelend dat je dit hebt. zo te lezen ben je er wel al mee bezig met fysio enzo, denk dat je helaas in deze situatie niet meer kan doen dan alle tips zo zorgvuldig mogelijk op te volgen die je krijgt van de fysio. blackbarbie kan me voorstellen ook na de vorige keer dat de onzekerheid en schrik er goed in zit. hoop voor je dat je woensdag snel positief nieuws gaat krijgen en je kleintje goed blijft plakken. vergeet alleen niet dat je in het begin altijd wat bloedverlies kan hebben al moet dat dan niet de hoeveelheden zijn die je normaal tijdens een ongi hebt natuurlijk...bijna woensdag meissie nog even volhouden
haha jane jij bent 7 sept uitgerekend en ik ga 13 of 27 sept met verlof.... misschien dat jij dus gaat bevallen als ik net met verlof ga (nouja als ik met 6 weken ga dan) welke leuke gedachten toch? weet je al wanneer jij ongeveer met verlof gaat?
Ik probeer door te gaan tot 36 weken. Maar ja dat is even afwachten of dat gaat lukken natuurlijk. Hoe is het verder met jou? En met de andere dames uiteraard?
met mij gaat het op zich redelijk. als ik niet in de ochtend doe douche of mijn brood op welk tijdstip dan ook hoef te smeren gaat het wel. merk dat ik niet meer me hele huis van boven naar beneden in 1x kan poetsen dus ben echt aan het leren nu alles te verdelen over de week. werk nu nog maar 6 uur per dag en dan is het wel te doen maar ben ik daarna wel echt heel moe. enne morgen weer een echo dat is altijd leuk
Herkenbaar. Hier extreme vermoeidheid, moet verplicht rust uurtje houden in de middag, slapen of iig liggen. Ml doet t meeste in huis ik kan het gewoon niet
Fiona, op echo was rechts grootste ei 1.1 cm, eierstok links konden ze niet vinden ?!? Met geweld op mijn buik geduwd en echo-ding in mn *&%* geroerd, nou, werd ik niet vrolijk van!!!! Uiteindelijk kreeg ik dan te horen dat ik nog geen Pregnyl kreeg, was nog niet ver genoeg en morgen terug voor echo. Mocht het dan te laat zijn (eisprong al gehad) dan moet ik ''gewoon'' een maandje extra wachten. Met tranen in mn ogen (en een beurs gevoel daaronder!) naar huis gereden. Heb al 2 dagen buikpijn en HOOP dat eisprong dus nog niet geweest is. Morgen 16u echo, spannend. En hopelijk iets minder pijnlijk. Hoe is het bij jou? Jane, laat vooral de zwaar belastende klusjes liggen: stofzuigen en dweilen, stoep vegen, bedden verschonen. Maar je voelt zelf wel wat te zwaar is en echt, luister naar je lijf! Je gaat zo snel te lang door en daar krijg je achteraf gegarandeerd spijt van.
oo nee R1981, jeetje wat is dat voor k*t reactie van de gyn!! Kun je geen ovulatietesten doen? Dan heb je het zelf een beetje in de hand... maar goed, van de andere kant, 11 mm dan zal er nog niks springen... moeten tussen de 18 en 20 zijn he... maar goed, de andere kant konden ze dus niet zien, kan me voorstellen dat je bang bent dat er daar wel een grotere zit... Bah bah... en inderdaad het gemak waarmee ze dan zeggen nog ff een maandje wachten...tss Mijn duimen draaien voor je meid! Hopelijk valt het morgen mee! Zwangere dames, wel goed op jullie zelf letten he!! Rustig aan en die mannen goed laten werken...! Hier nog ff doorgetest met de ovu testjes en vanmorgen was ie al niet meer positief, dus ergens afgelopen avond/nacht eisprong gehad... klopt dus precies met terugplaatsing voor zondag... nu nog hopen dat het allemaal goed ontdooid... pff spannend toch hoor!!