In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    R1981 nou dat is idd niet een heel vriendelijk antwoord "dan wachten we maar een maandje" beseffen ze wel wat een maandje wachten voor iemand in jou situatie betekend? Hoop voor je meis dat het aankomende keer beter is en je deze maand wel door kan met je process!!! Dikke knuf

Fiona nou bij jou is het wel goed dus nu...nu is het hopen dat er 1tje goed doet ontdooien.

Ik ga me klaar maken om te gaan werken.. Fijne dag voor de mensen die lekker vrij zijn en werk ze voor de werkende onder ons

2. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    R1981, joh verschrikkelijk lomp hoe ze je hebben behandeld! Hoop dat het vandaag wat beter gaat met een goede uitslag voor je. Ik duim meid.

Hier beginnen mijn eierstokken langzaam wakker te worden. Af en toe een krampje. Ben wel heeeeel moe en voel me met momenten niet fijn..

3. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Ja het was echt heel lomp. Maar ja. Mijn man en ik hebben het afgesloten met; het blijft toch een onpersoonlijke baby-fabriek. En soms valt het mee, en soms valt het tegen.
    Vind het spannend wat ik vanmiddag te horen (en voelen!) krijg.

Fiona, super spannend ja!!!! Op naar zondag!
    Dobber, fijne werkdag!
    Liz, wake-up-call voor de eierstokken!!! Ring ring!!! haha. Hoop dat je niet te veel last krijgt. Vervelend dat je je af en toe niet fijn voelt. Schrijf hier maar lekker van je af. En lekker afleiding zoeken met leuke dingen; het zonnetje werkt hier in het zuiden op dit moment al lekker mee! Knuffel!

4. BlackBarbie

BlackBarbie Actief lid

21 jan 2013
    101
    0
    0
    #1364 BlackBarbie, 1 mei 2013
    Laatst bewerkt: 1 mei 2013
    Hoi, Dames alles goed met iedereen ???

bedankt voor jullie reacties bij mijn foto's (testjes).

@Jane - rustig aan he meit! goed naar je lichaam luisteren.
    @dobbermama - dit geldt ook voor jou, en heel goed dat ml overal mee helpt, zo hoort het :)
    @R1981 - en meit hoe ging je echo vandaag??? minder pijnlijk??
    @Fiona - gelukkig dat het allemaal zo goed loopt en uit komt voor de TP zondag succes alvast ik duim voor je !!!

Ik ben net zelf terug gebeld om 16.00 uur, mijn dokter zei nouuu meisss
    het ziet er GOED uit je bent DIK zwanger hoor :$ !!!
    4 weken en 2 dagen het zwangerschapshormoon HCG was 989,4 IU/ml
    15 mei mag ik voor de eerste echo om te kijken of me sgatje in mijn baarmoeder zit!!!
    ze hoopte dan ook al hartslag te kunnen waarnemen. ik ben dan wel pas 6 weken en 2 dgn.
    ik ben zooooo blij .... srry hoor dames ff uiten -XXXX- bedankt dat jullie voor me geduimd hebben love u all
    dikke knuffel voor iedereen ... en hoop dat het verder goed zit .. wnt moet nou weer wachten !!! pffff ;)

Blackbarbie-25 jaar-1ste IVF-poging - 1ste kindje.
    2013 - 7 febr. miskraam gehad.
    2013 - 3 april 1ste cryo tp mislukt!
    *12/14 april - Follikelecho.
    *19 april - 2e cryo tp 12-cellige (geen cryo's meer over).
    *28 april - 3 x positieve zw.test.
    *29 april - wat bloedverlies, maar tog 2 positieve zw.testen
    *30 april - 2 positieve zw.testen Cleaublue digitaal 2-3 weken.
    *01 mei - HCG 989,4 IU/ML ZWANGER 4 wkn & 2 dgn.
    *15 mei - 1ste echo met 6 wkn & 2 dgn. :D

5. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    blackbarbie, super!! Geniet ervan meid!

r1981, en weet je al meer?? Heb wel aan je moeten denken hoor!

liz, sterkte meid... hoe ver ben je met spuiten nu?

6. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Jeeeej blackbarbie nou officieel GEFELICITEERD en vooral ga genieten zet die stress van je af. Je bent nog kort zwanger maar bedenk je bent DIK zwanger totdat het finaal mis gaat en dat merk je dan vanzelf. Tot die tijd GENIETEN maar :)

7. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    BlackBarbie, proficiat meisie! Hoop op een goede voortzetting voor je!!!!

Echo ging stuk beter, ei rechts van 1.7 dus is (bijna) goed. Morgenavond tussen 22 en 23u Pregnyl zetten dus vrijdag eisprong, en dan dag 5 terugplaatsing, dus woensdag 8 mei. Ik ben blij!

Morgen weer acupunctuur en dan verwacht ik dinsdag ook nog een x te moeten. En dan direct na de terugplaatsing. Hoop dat het positief meewerkt.

8. BlackBarbie

BlackBarbie Actief lid

21 jan 2013
    101
    0
    0
    bedankt meiden !!!

@ dobbermama - wat bedoel je daar mee??? totdat het finaal mis gaat en dat merk ik dan vanzelf !! kzeg wat mijn arts gezgd heeft en als je goed kan lezen staat er ook dat 15 mei gekeken word of mijn emmy wel in me baarmoeder zitt...
    maar bedankt dat je me rot wil laten voele als dat jou manier is van feliciteren !!!
    en dnk je dat ik zelf ook niet weet dat ik HEEL vroeg zwanger ben!!! en dat er nog van alles mis kan gaan, dat had je niet zo hoeve inwrijven .... is het zoo raar als ik goed nieuws hoor dat ik blij ben jeetje zeg!!!
    lkker aardig van je..

9. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    blackbarbie ik denk dat wat ik heb geschreven en bedoelde heel anders wordt opgepakt dan hoe er nu gebeurd.....
    je geeft elke keer aan dat je zo twijfelt en onzeker bent...ik bedoelde alleen maar dat je nu lekker kan gaan genieten en ik voor je hoop dat je die nare gedachten en gevoelens kan laten varen...zo heb ik het ook gedaan toen ik net zwanger was. sorry als jij het anders op hebt gepakt dat was niet mijn bedoeling zeker niet want ben kei blij voor je!!

Helaas geen echo vandaag maar ja dat maakt ook niet uit want maandag hebben we er wel eentje jeej geslachtsbepaling :D bloeduitslagen waren allemaal goed en heb het hartje voor de eerste keer horen kloppen hihi dat gaat wel echt snel zeg :D had nog genoeg reserve om me voorlopig geen zorgen te hoeven maken om mijn ijzer gehalte. bloeddruk was ook weer goed en was ook weer aangekomen maar dat wist ik al....helaas geeft die weegschaal daar meer aan dan hier...hier sta ik alleen in me string erop en in de ochtend....daar met schoenen en alles en in de avond dus dat scheelt ook weer dan.
    ik zeg op naar maandag :D en daarna is de volgende echo 21 mei bij de vk die mij op de wereld heeft gezet dus neem denk ik mijn mama ook mee :D:D

10. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    dobbermama, wat een super leuk vooruitzicht!!! jammer dat je gister geen echo had gehad, maar die planning ziet er goed uit haha...

r1981, jeeeeeeeejjjjjj super fijn!!! dus hij is echt netjes gegroeid! al het duimen niet voor niks geweest dan ;) volgende week woensdag terugplaatsing... dat is al over minder dan een week... fijn! ben benieuwd wat de acupunctuur voor jou doet... mocht het bij ons deze keer niet lukken dan ga ik de volgende ronde ook zeker acupunctuur doen... wil namelijk het maximale eruit zien te halen en als dat mee kan helpen dan doe ik dat graag!

Merk dat ik wel zenuwachtig aan het worden ben voor zondag... hoop echt zo dat ze goed ontdooien... pffff maar goed... ik hoop dat het allemaal goed komt...

11. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Fiona, ik heb precies hetzelfde. Als het maar goed gaat.... Maar ja, zal ook wel heel normaal zijn. Het is en blijft gewoon superspannend allemaal!

Blackbarbie, meissie voel je niet zo snel aangevallen. Ik denk ook dat Dobber het goed bedoelde maar soms kun je dingen wat verkeerd interpreteren. Als je twijfelt, vraag dan gewoon hoe iets bedoeld is. We zijn er om elkaar te steunen en niet anders.

Dobber, JALOERS!!! haha. Pff, stonden we allemaal al zo ver als jij. Ik geniet wel lekker met je mee hoor. Het is toch fantastisch! Geniet er maar lekker van!

Liz, hoe gaat het met jou???

12. BlackBarbie

BlackBarbie Actief lid

21 jan 2013
    101
    0
    0
    @r1981 - kvoel me normaal nooit snel aangevallen, en dobbermama gaf aan dat het niet verkeerd bedoelt was .... kvond die opmerking niet leuk en dat laat ik dan fwn weten ... kwam in mijn ogen sarcastisch over... maar bij als dobbertje zht dat het niet zo is heb ik nks gzgd... ( ben nogal gevoelig wie niet!)

@dobbermama - kvoelde me beledigt vandaar dat ik zo reageerde en aan je vroeg wat je er mee bedoelde... kben niet in op ruzie ofso hoor ... maar moest ut ff kwijt ... kheb ut verkeerd begrepen dan meit srry ...

13. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Fiona vertrouwen hebben meis maar snap je twijfels gelukkig is het al bijna zondag.

R1981 dat ook jij maar snel kan genieten van een kleintje. Hoop het zo voor jullie allemaal

Blackbarbie was ook wel ongelukkig geschreven maar meis ik zal de laatste zijn die jullie alle iets zal misgunnen :) enne even goede vrienden hoor schrok alleen van je reactie maar maakt niet uit dat is nu uitgepraat

14. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Spannend voor jullie @fiona en @R1981 Ik ga heel hard duimen voor jullie dat de ontdooing goed gaat en dat ze bij jullie allebei blijven plakken.

@blackbarbie, JOEPIE GEFELICITEERD. wat een mooie hcg waarde. Geniet er lekker van meis!!

@hier al weer 18 weken, tjee waar blijft de tijd. Ik voel al regelmatig de kleine in mijn buik bewegen. Zo bijzonder. Morgen over 2 weken de GUO 20 weken echo, blijft toch weer spannend.

15. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Romie, waw wat gaat dat snel! En wat een heerlijk gevoel als je die kleine voelt bewegen (eerlijk is eerlijk; ook niet altijd natuurlijk hihi) Heel bijzonder ja.

OPROEP AAN ALLE DAMES; rek- en strekoefeningen van de duimen, ijs klaarleggen om af en toe te koelen, nagels geknipt, handcreme gesmeerd, eten gekookt en porties ingevroren, want we (Fiona, ik ben zo vrij om ook jou mee te nemen hierin!) hebben alle duimers nodig! Bij voorbaat al dank!!! :D

16. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    haha r1981, heeeel goed... alle duimen mogen gaan draaien... ;)

romie, jeetje, dat gaat inderdaad echt snel al he! Genieten meid! en dan zo'n klein mensje voelen... geweldig!!

blackbarbie, probeer te genieten van je positieve test meisje, denk dat ik echt hetzelfde gevoel zou hebben als jij in deze situatie... super onzeker, maar het is jullie in elk geval gelukt om een zwangerschap te starten... (haha klinkt ook zo stom he...)

hier vandaag heeeeeel veel dingen ingpland gehad, dus lekker veel weg geweest en niet veel bezig geweest met zondag... dat helpt wel... wel tussen de kids gezeten de hele tijd, maar goed... dat is ook wel genieten van die kleintjes... lekker aan hannessen... haha

17. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Als allereerste blackbarbie PROFICIAT!!!!!!!

Dobber en Romie, heerlijk die echo's!

Fiona en R1981, ik duim en brandt alle kaarsje wat ik in huis heb voor jullie!!

Morgenvroeg echo! Waarschijnlijk hoor ik dan ook wanneer de punctie is.
    Spanning begint te komen. Vooral ivm negatieve ervaring punctie..

Ik las over de accupunctuur(weet even niet meer wie) maa ik zeg doen!
    Ik ben de mijne eeuwig dankbaar!! Had zoveel last van klachten voor mijn menstruatie en voel mij nu een heel ander mens. Ben ipv 9 dgn maar 5 dgn ongesteld geweest en heb maar een klein beetje buikpijn gehad, zo hoort het meestal te gaan maar ik was weer een uitzondering ;) Dit alleen al is een genot..!

18. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    R1981 en fiona *duim* *duim* *duim*

Romie je zit gewoon al bijna op de helft :) ik heb de kleine ook al 3 keer voelen fladderen heerlijk is dat haha alleen ik moet echt op me rug liggen en heel goed concentreren en tja de baby moet bewegen.
    Over 2 weken de guo spannend weer he!

Liz ben benieuwd hoe je eitjes gegroeid zijn.. En natuurlijk wanneer jij je punctie hebt.

19. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Meiden mijn duimen draaien overuren voor jullie!
    Ik hoop echt dat jullie ons snel mogen volgen.

Romie fijn gevoel hè die kleine voelen?
    Voel ons prinsesje echt duidelijk al, geniet er echt van ml voelt haar ook af en toe.

Dobbermama dat gefladder word snel duidelijker hoor.

20. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ow en mochten jullie het leuk vinden om te zien, echo foto's staan er nu ook weer, van week 5 tot de laatste 20+5 en foto's van ons prinsessen kamertje.

Deel Deze Pagina