Liz, spannend morgenvroeg! Ik ben ook benieuwd! Jane, een heeeeel mooi kamertje! wawwie!!!!!!!! (de echo's vast ook, maar dat vind ik te moeilijk om te kijken, sorry)
Jane wat een heel mooi kamertje een echte prinsessen kamer R1981 heel goed van je dat je aangeeft dat je die echo's nie kan zien! Jou tijd komt lieverd en dan kunnen wij jou mooie echo's gaan bekijken en erbij wegdromen
@r1981 en @fiona mijn duimen draaien totdat ze eraf vallen!!!!!!! @dobbermama ja nog twee weken en dan op de helft. Het gaat echt mega snel. @jane ja echt heel erg bijzonder om je kleine te voelen. Ook hier heeft ml de kleine meid al gevoeld. Zelfs mijn dochtertje legt af en toe haar hand op mijn buik om te voelen, zo sweet... Wat een mooi kamertje jane!! Hier twee kamertjes opnieuw inrichten. Mijn dochtertje gaat naar de zolder, waar ze nog druk bezig zijn met klussen. En de baby krijgt mijn dochtertjes kamer. Ik heb er helemaal zin in om te gaan inrichten
jane, heel mooi kamertje!! Die boom heb ik vaker gezien bij mensen... echt heel leuk! Zijn stickers denk ik of niet? Romie, heerlijk zeg dat je je kindje kunt voelen! En twee kamertjes inrichten... haha hard aan het werk dan Hier komt zondag gelukkig langzaamaan dichterbij... veel afleiding gehad... dat helpt haha..
wauwie jane wat een mooie kamer heb je gemaakt voor de kleine super hoor..Het ziet er gezellig uit.. Maar ook de foto's van je kleine spruit super hoor. Hopelijk gaan we allemaal snel volgen net zo als jij..We gaan voor positief...
Ha Zonneschijn, hoe is het met jouw? Hier zijn we eindelijk thuis. Vanmorgen om kwart over 6 vertrokken. Manlief moest om 7.20u daar zijn en mijn arts kon pas om 10u om bij mij de echo te maken. We hebben wel lekker even samen kunnen ontbijten in de stad, heerlijk! Wel nu doodmoe van het lange wachten.. Rechts 3 grote en wat kleintjes links 2 grote en wat kleintjes. Verwachting is 6 in totaal. Woensdag waarschijnlijk punctie. Resultaat valt mij een beetje tegen. Had meer verwacht omdat ik meer IE gonal f aan het spuiten ben dan de vorige keer. Toen had ik er 10. De arts en de mw van de accupunctuur hadden ons wel al gezegd dat het waarschijnlijk minder was maar wel van betere kwaliteit omdat het natuurlijker ging. Nou dan vertrouw ik hier maar op hihi. Mag natuurlijk niet klagen met mijn 6! Na woensdag heb ik 2 weken vakantie! Als dat niet toevallig is!! Lekker niets doen en hopen dat het het gewenste resultaat geeft na 5 lange jaren....!!
Hey zonneschijn, hoe is het met jou ja? Liz, kan me voorstellen dat het erg vermoeiend is, zo'n ochtend. Woensdag spannende dag voor ons allebei dan! En misschien heb je er dan toch nog meer dan 6, is niks van te zeggen! Nou, ik krijg een heftig weekje!!!!! Dinsdag een sollicitatiegesprek, woensdag de terugplaatsing van cryo en redelijke kans dat we volgende week ons huis verkocht krijgen. Ehhhhh.........HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zonneschijn, hoe gaat het met je? Lang geleden! Liz, ooo heftig ochtendje dan! Weet je wat het is... het gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit he! Beter 6 goede dan heel veel slechte! Ik duim voor je dat het allemaal netjes doorgroeid! Moet je voor woensdag ook nog terug naar DD of alleen woensdag? R1981, sjongejonge... heel wat spanning dan voor jou volgende week! Hopen dat we over een maandje kunnen zeggen dat je: - Je huis verkocht hebt - Je een nieuwe baan hebt - Je zwanger bent van een mooi, lief kleintje! Succes komende week met alles! Hier net op kraamvisite geweest bij een oud klasgenootje... jeetje dan denk ik weer oooo wat hoop ik toch dat het hier ook snel die kant op gaat! Maar goed... eerst maar eens op naar een goede terugplaatsing en dan de volgende stap!
@dobbermama - oke gelukkig !!! zand erover meis!!! nogmaal was gwn actie reactie wilde je niet laten schrikken.. no hard feelings -x- @romie - Bedankt meiss !!! afwachten tot 15 mei nu pfff ... ut lijkt nog zoooo verweg!! enn wat fijnnnn dat jij je kleintje al kunt voelen zeg ... dat zal zker fijn aanvoelen .. kben blij voor je hoor ... @ Fiona - nee hoor sgat, ik probeer er zker van te genieten alleen dat wachten lijkt wel jaren ... terwijl het eigelijk maar 2weken zijn!!! voor jou alvast succes voor zondag he, laten we op een goeie ontdooiing hopen -x- @Liz - bedankt meis,, enneeee ik duim voor je hoorr... @Jane - wat een mooie babykamer zeg!!! de echo's zijn ook fantastisch johhh @R1981 - succes voor volgende week meis ut komt allemaal goed .. -x- Blackbarbie-25 jaar-1ste IVF-poging - 1ste kindje. ______________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). 2013 - 7 febr. miskraam gehad. 2013 - 3 april 1ste cryo tp mislukt! *12/14 april - Follikelecho. *19 april - 2e cryo tp 12-cellige (geen cryo's meer over). *28 april - 3 x positieve zw.test. *29 april - wat bloedverlies, maar tog 2 positieve zw.testen *30 april - 2 positieve zw.testen Cleaublue digitaal 2-3 weken. *01 mei - HCG 989,4 IU/ML ZWANGER 4 wkn & 2 dgn. *15 mei - 1ste echo met 6 wkn & 2 dgn.
Romie ik denk dat er voor jou idd niks lievers is op dit moment dan dat je kleine meisje je buik komt voelen zo lief Fiona nou de vrijdag is ook al ver voorbij...nog 2 nachtjes slapen meis liz nou dat is toch zeker positief wat de dokter daar zegt. kwaliteit gaat zeer zeker voor kwantiteit. gaat ook voor jou snel meis woensdag de punctie al en zo te lezen heb je lekker 2 weken om helemaal bij te komen komt dat mooi uit en trouwens zal niet de eerste keer zijn dat je nog verrast wordt dat het er meer zijn. was bij mij ook hadden ze het over zagen ze er 10 en toen zijn er 13 uitgehaald.... r1981 haha dat is wel heel veel idd....maar zeker belangrijke dingen ook allemaal haha veel succes alvast met je aankomende drukke en spannende week blackbarbie lekker van genieten dat je nu binnen twee weken een echo hebt. ik had in het begin ook elke 2 a 2.5 week een echo en nu moest ik afgelopen keer 4 weken wachten ahhh die leken wel heel lang te duren zeg. ik vond het wachten tot die eerste echo ook verschrikkelijk lang haha en idd toch zijn het maar echt 2 weken. Net naar prenatal geweest voor 2 broeken maar helaas hadden mijn lengte maat niet allemaal te lang dus ja toen maar twee nieuwe lingerie setjes gekocht....had kei lief van mijn man 2 cadeaukaarten gekregen en had nog een kortingskaart haha zo wil ik wel vaker shoppen Wow trouwen 2 cup maten groter...normaal 85C en nu 85E hier volgende week ook druk dagje:maandag geslachtsbepaling, dinsdag naar een cabaret voorstelling en donderdag verjaardag van me neefje die wordt 3. week erop niks gepland dan de week daarop weer een echo en dan weer een week niks en dan komt de babykamer, hebben we de 20 weken echo en gaan we op vakantie. pff wat gaat de tijd snel allemaal
Hey ja ik leef nog hoor, maar ja wachten duurt zo lang pffffff. Maar het is al snel donderdag en dan gaat de 1ste prik er in.. joehoe, wat ka n je blij zijn met prikken hihihihi. Maar wat lief dat jullie dat vragen. Ik lees elke dag wel even mee hoor, maar heb nog niks te melden..Hopeljik gebeurd dat binnenkort. Liz: dat is toch een mooi aantal, en ja beter wat minder en dan van goeie kwaliteit, dan heel veel van slechte kwaliteit..We gaan voor hele goeie.. R1981: wauw zeg dat is zeker een drukke week, maar het zou inderdaad wel fijn zijn als je huis verkocht is, hoe lang heeft het te koop gestaan. En hebben jullie al een ander huis of moeten jullie daar dan nog naar op zoek, en ja dat zijn zeker ook weer leuke dingen.. sollicitatie gesprek super zeg, wat voor werk ga je doen.. Ja en dan de terug plaatsing, we gaan er voor....Komt vast wel allemaal goed.. Fiona: Succes voor zondag ooh hopelijk blijft het nu een een keer lekker plakken..
Hee dames, Dank jullie wel voor de gelukswensen! Ik vind het gruwelijk spannend en heb dan ook al de hele dag flink hoofdpijn.. denk gewoon door alle spanning... maar goed... morgen weten we meer Liz, dank je voor je kaarsje! Hier ook al de nodige vlammetjes laten branden dobbermama, ook jij een druk weekje volgende week inderdaad! Lijkt me wel leuk zeg lekker shoppen voor zwangerschapskleding enzo! Haha tja, en die cupmaat... wij gaan trouwen op 21 juni en toen zeiden ze ook al van ja... we moeten wel goed kijken dat alles nog mooi netjes zit... want dat is een van de eerste dingen die gaat groeien haha...
Fiona succes morgen, ik duim ook voor je!!!! Zonneschijn, huis staat nu ruim een jaar te koop. Huis is prima, maar woonplaats is niet meer wat we willen. We gaan terug naar waar we vandaan komen. We moeten nog kijken wat we dan gaan kopen, maar heel veel keus (financieel gezien) hebben we niet, aangezien ik geen baan heb. Soll. voor functie als adm.medewerkster. Was voorheen directiesecretaresse. Deze functie is veel thuiswerk, dus dat lijkt me wel fijn. Wel beetje dubbel om dit tegelijk te doen met IVF maar ja. Feit blijft dat het nog wel lang kan duren voordat ik daadwerkelijk zwanger ben dus daar kan ik qua werken niet op wachten. Dobber, whoehahaha, ja die boobies ja! Ik zat met 1e zwangerschap in F-cup. Tja, het hoort er allemaal bij!! Gelukkig (vond ik dan) wordt het daarna wel weer minder.
fiona dat shoppen kan jij binnenkort ook zonneschijn ik kan dan nie meer zeggen dan....op naar donderdag R1981 tja soms moet je een risico nemen als het gaat om werk. Ik heb ook een risico genomen om toch te starten met ivf terwijl ik nog een payroll contract heb. nu heb ik waarschijnlijk tot mijn verlof werk en daarna niet meer....maar ik stond/sta achter dat besluit en dan is het goed. krijg nu dadelijk mijn verlof uitbetaald door uwv en daarna 3mnd ww dus dan zitten we in maart-april zoiets. veel succes met je sollicitatie alvast Oja enne bedankt voor het uitlachen hahahaha
Dobber, wacht maar totdat je straks in je kraamweek zit. Dan heb je het idee dat je boobies helemaal ontploffen, alsof je je armen niet eens meer langs je lijf kunt laten hangen. gniffel gniffel.
Jaaaaa hij zit erin Het duimen van jullie heeft geholpen dames, dus super bedankt! (En natuurlijk op naar de komende 16 dagen duimen voor een positieve test en een goede innesteling bij mij en natuurlijk ook voor de andere dames dat de terugplaatsingen goed gaan enzo!!) Haha... vanmorgen gebeld, ze hadden er maar 1 hoeven ontdooien en die heeft zich ook mooi doorgedeeld, dus helemaal super blij! Deze is ook vanmorgen teruggeplaatst... nu weer die spannende wachtweken... pffff echt heeeeeeel spannend, maar wel een goed gevoel bij. Had me vannacht en vanmorgen voor ze belden al allerlei horrorverhalen in mijn hoofd gehaald, zo van alles ontdooid, niks goed... ontdooid maar niet doorgedeeld enzovoorts... pffff Maar gelukkig was het goed! Nu helemaal blij!