In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    r1981, heel veel succes vandaag!! Ik hoop voor je op een positief telefoontje! En daarna een goede terugplaatsing natuurlijk!

Liz, jij ook heel veel succes straks met de terugplaatsing... jeetje wat spannend weer he dames!!

Jufaman, ja wij hebben ook heel lang getwijfeld of we wel een vakantie zouden boeken... hebben het uiteindelijk wel gedaan... lastig hoor! En tja, alleen de pil slikken... dat is natuurlijk geen punt op vakantie... ik bedoel dat heb je al wel ooit gedaan denk ik haha... maar ja, van de andere kant duurt het dan natuurlijk ook wel weer een stuk langer voor je weer verder bent... pff moeilijk!

dobbermama, het is jullie helemaal gegund... die voorkeur van manlief!! Dat mag ook wel als je al zo lang aan het wachten bent op een kleintje... geniet ervan meid!

tja, hier niks spannends te melden... last van mijn rug, maar goed... niet onder, maar boven bij mijn schouderblad... gisterochtend mee wakker geworden en nog niet over... maar dat heeft niks met zwanger worden te maken haha... zal wel gewoon verkeerd gelegen hebben ;)

2. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Juj! Ontdooiing goed gegaan, terugplaatsing vanmiddag 15.10u. Direct daarna nog acupunctuur. Ik ben blij!!!

Liz, succes vandaag, ik denk aan je!!!

Fiona, beterschap met je rug!

3. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Dobber: wat super een meid leuk leuk kun je alvast wat leuks kopen voor de kleine meid. Als ik ooit ook zwanger wordt zou ik het ook graag willen weten...Kun je teminste alvast tegen de kleine praten en zo..

Liz succes vandaag..met jullie punctie. Wat een mooi aantal zeg..

R1981 Voor jou ook succes vandaag met de terug plaatsing. En ja het huis balen dat ze zo’n laag bod geven, maar de huizen prijzen zakken ook. Moeilijk hoor al die keuzes. Hopelijk krijg je een baan, ik kan me voorstellen dat je ook weer eens lekker wilt werken.. Je hebt allemaal spannende dingen in het verschiet.. Maar las net dat de ontdooien is goed gegaan. Succes nogmaals...

Jufaman: hmmm ja dat zijn inderdaad lastige keuzes...pfff Een vakantie is zo geboekt en als je dan nog wilt dan zou ik zeker gaan even uitrusten relaxen en dan daarna beginnen met prikken.. Maar ja je kunt ook na de punctie fijn op vakantie gaan..Ja keuzes zijn soms erg lastig..Kan soms ook niet goed kiezen...

Fiona: Als het mislukt waar we niet van uit gaan dan zou ik lekker zo van de bruiloft genieten, en dan heerlijk saampjes op vakantie gaan zonder dat je hoeft te prikken. Zo kunnen jullie samen zo na genieten van de bruiloft en jullie vakantie. Waar gaat de reis heen.....? beterschap met je rug.

Zonneschijn: Ja nog 1 dag en dan mag ik morgen prikken..En ja wij hebben ook geen vakantie geboekt, we hoeven niet perse in de bouwvak enzo en ja buiten het seizoen scheelt dat wel veel in geld. Eerst maar dit even afwachten..

4. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Zonneschijn, waar begin jij morgen mee met prikken? Ik vanavond met decapeptyl! Zondag voor het laatst de pil genomen (halverwege mijn cyclus na de 1e afspraak in Gent met de arts half april moest ik ermee starten) maar nog niet ongi.

Had al gemaild en kreeg terug dat het of veel, juist weinig of niet kwam.. dat ik me niet druk moest maken. Weet wel dat ik sinds ik aan de pil ben, enorm opgefokt en opvliegerig ben.. blij dat ik het ding nooit meer hoef te slikken behalve met pogingen!!!

5. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Heel veel succes vanmiddag r1981!!! Op naar een toppertje!

Succes weer met de nieuwe poging poppetje! De 1e spuit vanavond weer, fijn gevoel dat er weer actie is!!

Tjaaaaaa.... Natuurlijk vandaag al ongesteld geworden. Dus voordat ik ga slapen vanavond beslissen!! Wel of niet de pil innemen is the question!

EN ik denk dat ik het al wel weet. Vanavond nog even checken bij mijn vriend, want die is aan het werk nu.

6. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Zo..dat hebben we weer gehad..Wat een top ervaring zeg! Lekker in slaap gebracht. Ik heb van de vorige punctie echt wel wat overgehouden. Dit was een genot!!! Nu wel veel napijn..
    Ennnnnnn 12 eitjes!!!!!! Hihihi
    Even een tukje doen, ben kapot..

7. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Weltrusten Lizzzzzzz, zorg goed voor jezelf!
    En wat goed, 12 eitjes!! Superscore!

8. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Dames wauw goed hoor!
    Een cryo tp en 12 eitjes, super!

9. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    poppetje succes weet met je eerste spuit vanavond :D

zonneschijn jij morgen succes weer met je eerste spuit :D

Liz wow wat mooi meis kijk dat is een leuk aantal. nu lekker rusten meis je hebt het verdient!

jufa ben benieuwd naar je keuze al heb ik zelf een vermoeden wat het gaat worden...succes met je keuze en je gesprek met je mannetje

voel me niet zo heel lekker dus ga zo me bedje even opzoeken bleh zo misselijk

10. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Jaaaaaaaaah, we gaan meteen door.

Gelukkig denkt mn vriend er hetzelfde over als ik! Dus vanavond aan de pil en over 18 dagen weer beginnen met spuiten...

KOM MAAR OP!! Ik ben er klaar voor!

11. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Yeah! Alles goed gegaan, nu 2 wkn wachten.
    En maandag 2e gesprek ivm werk! Ik hoor bij de laatste 2!!!
    En maandag misschien weer bericht van de kopers van ons huis!!!

Liz, wat geweldig dat je er zo positief op terugkijkt, en een fantastisch resultaat! Lekker uitrusten nu!

Jufa, succes met je beslissing. Het is natuurlijk heel persoonlijk dus luister vooral naar je eigen gevoel! (en die van je man)

Poppetje en Zonneschijn, succes met prikken!!!

Dobber beterschap!

12. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    hihi jaaa jufaman!! fijn dat jullie eruit zijn! Succes weer meid!

beterschap dobbermama!

liz, super 12 eitjes! Lekker uitrusten en laat je goed verwennen he!

poppetje, jeeejj fijn dat je kunt beginnen aan de deca! Heb je toch het gevoel dat je weer een stapje dichterbij komt he! Tijdens mijn behandeling was ik na de laatste pil "gewoon" ongesteld, ik was dit altijd al weinig en kort (2 dagen) en nu ook..

zonneschijn, jippie voor jou morgen dus ook weer de eerste spuit, nieuwe ronde nieuwe kansen ;) Was jij nou nog met iui bezig of met ivf?

r1981, jaja heel goed! mooi zo die terugplaatsing gehad!! nu kunnen we samen zorgen dat die plakkers ook echt heeeeeel goed vast blijven zitten haha ;)

romie, hoe is het met jou eigenlijk?

hier weer niks spannends te melden... vandaag dagje met schoonmoeder op stap geweest... nu wel moe... lekker op de bank... maar geen opvallende dingen gevoeld ofzo.. ja darmen zijn wat onrustig, maar dat zijn ze heel vaak... pff wat duurt het toch lang zeg!!!

13. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    r1981, ooo lees nu ook nog maandag 2e gesprek!! Super goed! En dan ook nog die kopers... ja hoor... gaat de goede kant op ;)

14. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Jufa ik weet niet waarom maar dat vermoeden had ik al.. Succes met deze volgende stap :)

R1981 goedzo meis je hebt een goede week gehad (en hij is nog nie eens om).
    Succes met je volgende drukke week :p dat je maar wordt aangenomen, je huisje verkocht gaat worden en je een week later ons gaat vertellen dat ook jij zwanger bent :)

Fiona ja meis dat wachten duurt lang...*duim* *duim* voor een positieve test strakjes

15. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Jufa, super! Veel succes met alles!

R1981, duim duim duim....!

Fiona, aaah frusterend he na maandag ga ik ook weer...

Ben vanmorgen gebeld.. Het waren er dus 12 waarvan er 8 over waren. Van deze 8 zijn er 4 bevrucht! Deze liggen nu in de embryoscoop voor 5 dagen. Hopelijk zijn het dan toppers! Maandag om half 11 de terugplaatsing!
    Verder is de pijn wat afgenomen. Nu lekker met mijn ventje banken..
    Fijne dag voor iedereen.

16. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    pfff bah... enorme dip vandaag... heb zo ontzettend moeten huilen straks, denk dat het niet goed is.. heb echt totaal geen vertrouwen meer dat er iets zit... misschien stom, maar heb zoiets van ik voel gewoon vrijwel niks dat "anders is dan anders" terwijl ik er zo goed op let... dus er zit niks...
    vl wist echt niet meer wat ie met me aan moest... hij is nu douchen dan gaan we dadelijk maar even de deur uit, want de hele middag thuis zitten was voor mij geen optie... BAH wat zijn die wachtweken toch ontzettend K*T...
    Sorry dames... voel me ff klote ff alles van me af schrijven... :(

17. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Lieve Fiona, DAT MAG! Je mag je best eens klote voelen want dat is het ook. Het raakt me.. kan het me helemaal voorstellen.. Geef er aan toe.. Lekker huilen dat lucht op. Ik hoop met heel mijn hart dat je gevoel het mis heeft. Je zal niet de eerste zijn bij wie dat het geval is.. Ik blijf voor je duimen meid! Enne schrijf het hier maar lekker van je af...Dikke knuffel!

18. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @r1981 ik duim mee! Wat fijn ook maandag tweede gesprek!

@fiona lekker van je afschrijven. Pff die hormonen he. Ze blijven gewoon doorgaan. Ik begrijp het helemaal. Probeer positief te blijven.

@hier rustig aan doen. Alweer bijna 20 weken, Sow wat gaat het hard.
    Vandaag al de echo's ingeplakt in een album. Heb ik bij mijn ander dochtertje ook gedaan. Vanaf het begin tot en met geboorte in 1 album.

19. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Zonneschijn: Hoi hoi, ik ben begonnen met deca. Ik moet zeggen dat het tot nu toe nog prima gaat..fiona we gaan beginnen met ivf. Dit wordt voor ons de eerste keer. Verder hebben we hier ook een dip hoor altans mijn man die het niet meer zo zag zitten en daar plomp verloren mee aan kwam kakken. Maar we hebben er goed over gepraat een langzaam aan gaan we weer de goeie kant op. Verder net de dokter gebeldt om te kijken wat we hier verder nog aan kunnen gaan doen..Ja hij had niet gedacht dat het zo zwaar zou zijn. Kijk ik heb een aantal jaren al heel veel mee gemaakt en had dat vroeger ook wat mijn man nu heeft. Het soms een hele strijd dat je moet begaan, maar daarom heet het leven ook met vallen en opstaan.

Poppetje: Ik begin met deca dus het zelfde als jij. Verder moet ik de pil nog door blijven slikken.. tot 12 mei. En dan 21 mei heb ik een echo..Dus hopelijk kan ik dan beginnen met de hormonen te spuiten..Ja het gaat nu wel echt dichtbij komen..spannend zeg..

R1981: Yeah wat super nieuws 2de gesprek spannend zeg..hopelijk kun je weer snel aan de bak. En het huis ook nog een vervolg wat fijn zeg, dit gaat de goed kant op..En dat die plakker maar lekker blijft zitten daar gaan we voor..

Liz: Wat super nieuws zeg. OP naar maandag..Nu maar lekker uitrusten..

Romie: willen jullie ook weten wat het wordt of blijft dat een verrassing bij de geboorte.

Jufaman: succes toegewenst...

20. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel meiden!
    "gelukkig" kwamen we gistermiddag thuis van de markt waar we heen waren geweest en was ik toen doodmoe, had ik hoofdpijn, buikpijn, last van mijn rug en later op de avond (we hadden nog een feestje) werd het alleen maar erger en kreeg ik het ook nog eens heel koud met een warm hoofd en daarna weer helemaal koud, dan weer super warm enzovoorts... dus kwaaltjes genoeg (die ook gewoon de griep kunnen betekenen hahaha)... maar goed, dat gaf en geeft toch weer wat meer hoop...

liz, de duimen zijn hier weer op volle toeren aan het draaien voor mooie sterke embryo's maandag!! (en dank je voor je lieve reactie!!)

romie, leuk zeg dat album! En inderdaad alweer op de helft... jeetje dat gaat echt super snel!! (en jij ook bedankt natuurlijk he!)

zonneschijn, o ja 1e ivf want jullie hebben eerst nog een keer iui mogen doen onlangs toch... spannend hoor!! En kan me voorstellen dat je mannetje er even doorheen zit... volgens mij beseffen die mannen niet zo goed wat de impact allemaal is, dat realiseren ze zich later dan wij denk ik...

Nou dames... nu lekker genieten van mijn laatste vakantiedagje ;) nou ja vooruit het weekend nog he... maar laatste officiele dag dan!

Deel Deze Pagina