In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    hee dames, zijn jullie allemaal druk ofzo ;)

2. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Hey Fiona, ik probeer er op moment zo min mogelijk aan te denken dus daarom iets minder actief op deze site. Niet dat dat lukt.....

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt (zoals de meesten hier wel zullen doen) en wat Liz al zei; dat mag ook! En schrijf het hier maar lekker van je af. Fijn dat je bericht daarna alweer wat positiever was. Ikzelf weet het niet. Zodra ik iets negatiefs in mijn hoofd haal zoek ik afleiding. Je weet het toch niet totdat je mag testen en ik heb geen zin om mezelf nog gekker te maken als ik al ben,haha!

Ik zie trouwens dat jij 21e pas mag testen. Ik mag geloof ik 19 mei al testen, terwijl ik mijn terugplaatsing 3 dgn later had dan jij. Vreemd...

Nog even een leuke anekdote: manlief vraagt zojuist aan mij of ik samen met mijn zoon een leuk moederdagkadootje wil maken. Hij heeft er geen tijd meer voor. Dussss.......haha, mannen! Maar ja, pluspunten dat hij dan toch WEET dat het morgen moederdag is!

3. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Ja druk met piekeren haha. Gisteren complete rustdag gehad.. De hele dag film gekeken met mannetje.
    Vandaag weer vanalles aan het rommelen, wel op mijn gemakkie..
    Pfff ik vindt het zo spannend hoeveel embryo's het maandag gered hebben.. Ben heeeeel nerveus!

Fiona, fijn dat het wat beter gaat. Geniet nog lekker van je weekend!

R1981, haha je eigen moederdagkadootje maken.. Hij is het inderdaad niet vergeten!

Hie zei mijn man gisteren heel lief dat hij zeker wist dat ik volgend jaar ook eindelijk eens een moederdag heb. Hoop dat hij gelijk heeft! Vindt het altijd een baaldag....

4. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Liz, oh sorry, het was niet bedoeld om jou (of iemand) rot te laten voelen. Ik kan me idd voorstellen dat het voor jou een baaldag is. Wat een super-opmerking van je man. Ik wens met heel mijn hart dat hij gelijk heeft.

Vorig jaar, 1 dag na moederdag en 1 dag voor mijn 1e bbz, is mijn schoonmoeder gestorven. Morgen gaan we haar as uitstrooien. Ik moet zeggen, ik ben er wel wat emotioneel door. Het was zo'n heftige week toen. Maar ik ben ook blij als dit klaar is. Dan kunnen we dit ook echt afsluiten. Pfff, echt HEEL veel dingen spelen er op moment. Ik krijg er een punthoofd van!!!!
    (niet letterlijk, gelukkig)

5. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Voor ons...

Bijgevoegde bestanden:

• Wauw.jpg
      Wauw.jpg
      Bestandsgrootte:
      45,9 KB
      Weergaven:
      80
  6. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    liz nou hopen idd dat het 4 toppers zijn...en wat lief dat je man zegt dat ook jij volgend jaar een moederdag hebt :D

fiona meis hoopt dat het iets scheelt maar ik ben ook pas in het midden/einde van de tweede wachtweek iets gaan voelen.....eerder voelde ik helemaal niks, geen steekjes of krampjes of wat dan ook. zou je zo graag een dikke knuffel willen geven. die onzekerheid is niet geheel vreemd meis en begrijpelijk wat je zegt. en wat de rest zegt huilen mag en van je afschrijven hier al helemaal...

romie ik hou een dagboek bij hier van elke week en heb daar ook tot nu toe 2 of 3 echo's in zitten en 2 buikfoto's met de omvang van mijn buik enzo erbij. is van pauline oud dat boekje echt leuk om bij te houden

r1981 hahaha nouja hij is wel eerlijk hahaha en idd je man heeft moederdag onthouden nou dat is vaak al heel wat haha ;)

7. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    r1981 oke ik zie nu pas je laatste berichtje heftig hoor...en afsluiten is goed maar emotioneel en zwaar...veel sterkte ermee

jufa mooie tekst

8. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Mooi hoor.
    Volgend jaar vieren we hopelijk allemaal Moederdag als mama...

Test data's komen steeds dichterbij, iemand stiekem al een een testje gedaan?

9. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    r1981, ja snap ik dat je even wat meer afstand wil nemen... zou voor mij ook wel goed zijn, maar heb me er maar bij neergelegd dat ik toch blijf kijken en ook al ben ik er niet op deze manier mee bezig... in mijn hoofd zit het toch wel haha... maar goed, we moeten gewoon afwachten!! Ja ik heeeeel lang inderdaad... 16 dagen naar tp dat is bij hun standaard... alleen wacht zeker niet tot dan met een test... heeeeel misschien morgen al eentje... dan zit ik in principe 2 dagen voor mijn NOD (12dpo) maar dat weet ik nog niet zeker... en anders uiterlijk volgende week zondag... want door de week testen vind ik echt niet fijn omdat we dan allebei direct door naar het werk moeten... ben overigens als het niet goed is al aanstaande dinsdag of woensdag ongesteld, dus ja.. dat afwachten hoeft misschien niet een meer dan... jij hebt inderdaad ff heel erg veel wat allemaal speelt nu zeg... wel goed voor jezelf zorgen he meisje!!

liz, ja ontzettend spannend he!! Snap ik... zoals ik hier al schreef was ik ook echt zo zenuwachtig voor onze tp of de ontdooiing wel goed ging enzovoorts... maar de duimen draaien meid.. meer dan afwachten kun je gewoon niet helaas...

jufaman, ja die had ik ook al ergens voorbij zien komen... mooi hoor!!

dobber, dankjewel voor je lieve woorden! Meer dan afwachten kan toch niet, dus dat doen we maar braaf he... haha... ik weet niet... voel mijn borsten in elk geval nauwelijks tot niet... wat vooral opvalt is dat ik steeds een beetje een weeiig gevoel heb voor het eten en dan als ik ga eten het meteen omhoog komt zeg maar... ja hoe moet je dat zeggen... geen boertjes laten, maar je voelt het wel in je maag... haha maar goed... dat wil natuurlijk echt niks zeggen...

jane, nog niet getest dus, maar heel misschien morgen... maar goed dat weet ik nog niet hoor... maar ben wel heel erg benieuwd haha...

10. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Oh nee R1981, ik ben me niet rot gaan voelen door jouw berichtje, vindt het wel geinig en erg schattig!
    Heel veel sterkte voor de komende dagen. Kan me voorstellen dat je die periode weer een beetje opnieuw beleefd.

Jufa, slik.. deze was ik nog niet tegengekomen.. Erg mooi!

Fiona, ik vind het zo spannend voor je!

Hier al sinds een paar uurtjes misselijk.. Heb ik altijd van de pregnyl..Beh

11. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    nou... vanmorgen een testje gedaan en ik dacht in eerste instantie negatief... later nog een keer gekeken (ja buiten de tijd...) en toen zag ik een tweede streepje.
    Laten zien aan vl en die zei... ja dat stond er vanmorgen ook al zo, maar ik dacht jij bent zo verdrietig dat het negatief is, dan zal dat wel niet goed zijn zo...
    Dus ja... het blijft spannend hier haha...
    We wachten maar weer verder af... als ik nog niet ongesteld ben geworden misschien toch woensdag nog maar een keer een testje... we zullen zien...

12. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Oooohhhh Fiona wat spannend zeg! Voel je verder al iets?

Hier erg lamlendig, misselijk en duizelig. Ben er achter dat het waarschijnlijk van de utrogestan komt.
    Desondanks zijn de zenuwen wat afgenomen.

13. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Oeeee spannend fiona... Ik hoop het voor jullie

14. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Fiona spaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnddddddddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik blijf voor je duimen!!!!!

Liz, rot dat je je zo beroerd voelt. Ik herken het wel hoor. Hoop dat het gauw beter gaat. En dat je ook rijkelijk beloond wordt straks!!!!!
    Wanneer hoor je hoeveel embryootjes je hebt?

15. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Jeeeej net terug. Heb er 2 teruggeplaatst gekregen!! Voelt erg speciaal moet ik zeggen.
    Van de 4 hadden zich er 3 doorgedeeld. 1 is nu nog een twijfelgevalletje en ik hoor morgen of deze bewaard kan worden. Die andere 2 zitten dus nu lekker warm binnen!
    Heb trouwens ook echo's gekregen van de embryo's en een echo hoe dat ze in mijn baarmoeder zitten. Tof he! Staan nu mooi bij een kaarsje.
    Net nog bij de acupunctuur geweest en ze heeft me nog eens extra behandeld voor de misselijkheid.

16. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    waw Liz, wat bijzonder! En nu wachten. Heel veel succes daarmee en we blijven duimen!!!!

17. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Dankje R1981 en mijn duimen draaien ook voor jou? Voel je al iets? Ik mag trouwens de 23ste al testen.

18. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    voor jou! bedoel ik natuurlijk!

19. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Haha, thanx! Ik voel:
    buikpijn,hmmm,zal wel mis zijn - of toch niet, hmmm, tis alweer weg, had honger - of toch wel weer buikpijn, hmmm, effe naar wc, trillend trek ik mn broek naar beneden, pfff gelukkig nix te zien, pfff gelukkig nix op het papiertje, oei toch weer buikpijn, het zal wel mis zijn - nee het is hartstikke raak, ik voel het - of toch niet.
    En dat is dan 10 seconden, zeg maar....

20. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    heb bruinverlies... :( ben er bang voor dat het niet goed is...

liz, super dat je er 2 teruggeplaatst hebt gekregen!!! :) duimen voor jou maar weer haha...

r1981, oooo heeeeeeel herkenbaar gevoel ;) ook voor jou natuurlijk duim duim duim...

Deel Deze Pagina