In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    liz wow meis 2 terug :d nu is het wel heel spannend :D:D:D haha dadelijk heb je nog een tweeling ook nog :D spannend enne 23ste dat is lekker snel :D gaat wel echt veel anders daar zeg

fiona lieve lieve schat wat een spanning zo. bruinverlies hoeft alleen nog niks te betekenen kan ook de innesteling zijn....hopen dat het snel over is en je alsnog die positieve test gaat krijgen van de week!!!!

r1981 ohh die onzekerheid die door je heen gaat....ook voor jou ben ik hard aan het duimen :D

Dikke knuff voor jullie allemaal want wat maken jullie weer veel emotionele en spannende dingen mee hier in deze groep

2. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    R1981 hihi heel herkenbaar.. Zal na een paar dagen hier ook wel weer beginnen.. Mijn mannetje heeft me verbannen naar de bank.. Pfff maar dan wordt ik alleen maar zenuwwachtig en ga ik nadenken.. Mijn buik is wel gevoelig en ben met vlagen misselijk dus er zit denk ik toch niets anders op dan banken.

Fiona, dat wil niets zeggen meid... Ik hoop voor je dat het niets is!!

3. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Liz, ja de 1e dgn kon ik het nog goed volhouden, maar nu!!?!!! En ik heb dan nog gelukkig de afleiding van mijn 2jarige knulliebullie, die echt wel de hele dag aandacht wil. Ben ook misselijk, hoofdpijn, gewoon niet lekker. Dus voor mij ook bankzaken vanavond!

Och Fiona, wat rot! Ik hoop ook voor je dat het niets is, maar ik zou precies hetzelfde denken/voelen! Dikke knuffel

4. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @liz wow twee teruggeplaatst. Hoe komt het dat je er twee teruggeplaatst hebt gekregen? wist je dat ook van te voren? ik ga voor je duimen meis!!

@fiona ik duim nog steeds voor je. en idd het wil nog helemaal niets zeggen.. ik snap je gevoel wel. ik duim nog voor je!

5. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Wat een spannende tijden weer hier.. dames wat heerlijk dat er iets binnen boord is..

Hier gisteren na 9 dagen na het stoppen met de pil die ik verplicht moest slikken, eindelijk ongesteld, maar alleen bruin bloedverlies. Vanavond laatste spuit decapeptyl en dan alleen nog gonal f, vrijdag eerste FM. Spannend weer. Hoop dit keer minimaal wel een paar bevruchtingen, al hoewel, 1 is voldoende, als het maar de plakkerd is!!!

6. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Romie, doordat ze gebruik hebben gemaakt van de embryoscoop zijn het al blastocysten. Hierin heb je weer verschillende stadium's. Als ik het goed heb begrepen heb je er 5. 1 zat net niet in het laatste stadium en de 2de zat net nog niet in stadium 2. Als ze in stadium 5 zitten hoeven ze alleen nog maar uit hun schil te komen en in te nestelen. We hadden aangegeven dat we afhankelijk van de kwaliteit er 1 of 2 lieten terugplaatsen. Daarom mag ik ook al zo vroeg testen, binnen nu en 3 dagen kan een innesteling plaatsvinden.Hopen dat ze nu lekker warm in mijn baarmoeder doorgroeien! Ook een tweeling is van harte welkom!! Mijn oma is van een tweeling en dat is gewoon harstikke leuk.

Poppetje, je zit er midden in. Heel veel succes en ik hoop dat je eitjes goed groeien! En er hoeft er inderdaad maar 1 te zijn!

Hier is mijn lichaam hard aan het werk. Ik heb veel steken in mijn eierstokken en mijn onderrug doet behoorlijk veel pijn. Kon wel een olifant overheen zijn gelopen...
    Kan 2 kanten opgaan...
    Heb gelukkig vakantie dus kruip zo weer de bank op hihi

7. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    SPANNEND SPANNEND SPANNEND SPANNEND!!!!! Hoop zo dat we nu allemaal ineens zwanger zijn! Dat zou echt gaaf zijn.

Ik heb het nog steeds volgehouden om nog niet te testen, ben er gewoon al trots op haha!

Oja, en ik heb een baan!!!! Na 2,5jr mag ik weer aan de slag. Super fijn.

8. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    r1981 Wauw super zeg, Gefeliciteerd, dat moet een heerlijk gevoel zijn. Heb je ook verteld dat je met kinderen bezich bent of heb je dat niet verteld..

9. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    R1981, gefeliciteerd met je baan!

10. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Dankjulliewel! Ja is erg fijn maar ook wel dubbel omdat ik niets heb verteld dat ik met kinderen bezig ben. Dit is een moeilijk iets. Als je het vertelt, dan heb je grote kans dat je afgewezen wordt. Als je niets vertelt, dan voelt het alsof je niet eerlijk bent. En ze weten dat ik 31jr ben en 1 zoon heb dus dat er een kans in zit dat ik een 2e kindje wil binnenkort. Lastig hoor. Wat zouden jullie doen?

11. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Heeeeel moeilijk. Ik zou echt niet weten wat ik had gedaan.

12. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Tja, lastige kwestie, ze mogen je er niet om ontslaan.. maar dan verzinnen ze wel iets anders in je proeftijd.. Dus ik zou (slecht misschien) niets vertellen. Hooguit na je proeftijd (hoop dat je dan al zwanger bent hoor) dat je een kinderwens hebt voor een tweede. Dan laat je het verder open.. Maar eigenlijk wil ik je vooral zeggen: GEFELICITEERD!!!!

13. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik reageer vanavond op jullie... nu even heel snel... ben nog steeds niet ongesteld geworden... pffff echt spannend... dit heb ik nog nooit gehad zo... wel ooit bruinverlies gehad, maar dat werd op dezelfde dag nog echt bloed... nu blijft het zo afwachten... BAH haha...

14. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    zo... nu dan maar ff een echte reactie ;)
    R1981, proficiat!!! Super leuk! En tja, niks vertellen... ik deze baan pas sinds augustus... in mei voor gesolliciteerd en toen waren we ook al bezig met kinderen... niks gezegd want ik vond dat los van elkaar staan zeg maar... toen ik dus het hele traject in moest eind december vond ik dat ook wel heel moeilijk om dat hier zo te vertellen, maar directie zei ook... als we niet hadden gewild dat je kinderen zou krijgen of deeltijd zou gaan werken ofzo dan hadden we een man van 50 aan moeten nemen en niet jou... dus dat was heel positief!
    voel je verder al iets??

liz wat ontzettend spannend voor jou ook zeg!! lekker rustig aan doen in elk geval... heerlijk dat je vakantie hebt, had ik de afgelopen 2 weken... maar goed, was wel ook moeilijk omdat ik mezelf helemaal gek ging maken over wat ik wel of niet voelde omdat ik er zo op kon letten... nu op mijn werk helemaal niet...

poppetje, fijn voor jou ook weer een stapje dichterbij, super!!

hoe gaat het met de andere (zwangere) dames?

ps. nee nog steeds geen bloed gespot haha... maar goed... we zullen zien...

15. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Liz, Poppetje, Fiona, thanx voor de reactie. Ik denk dat ik het nog maar even stil houd.

Ohhh, Fiona!!! Ik hoop het zó voor je!!!! Ik blijf voor je duimen.
    Ik voel nog niks, en vanalles, en niks, en vanalles. Zoiets zeg maar. Ik word af en toe misselijk van de spanning, haha.

16. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Voor alle dames die iets teruggeplaatst hebben gekregen WAT MAKEN JULLIE HET SPANNEND! En fiona extra jeej voor jou meis!

Voor de dames die bezig zijn met spuiten veeeeeel succes en dat er maar meerdere eitjes uit mogen komen straks met de punctie en natuurlijk de plakkerd :)

Wij zijn rustig aan het nadenken over een naam... Pff wat is dat moeilijk!
    Kwa gezondheid...zal ik maar niks zeggen en het gezellig houden.
    Nog 11 werkdagen en dan 2.5 week vakantie

R1981 gefeliciteerd met je nieuwe baan. Ik denk dat als je zwanger zou zijn geweest dat het anders is... Je weet nog niet definitief dat je zwanger bent dus zal me er ook nie echt druk om maken. Alleen wil je daar vertellen dat je met ivf bezig bent? Als je niks verteld dan zal je daar ook nie veel over kunnen praten daar enne hopen dat het niet zo is maar als de kleine nie blijft plakken zal je weer terug naar het ziekenhuis moeten voor vervolg traject. Maar die kleine blijft gewoon plakken :p

17. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    vanmorgen een test gedaan weer en kv 2v5 gaf een donkerder streepje dan afgelopen zondag... nog geen enorme knaller, maar wel duidelijk donkerder en echt goed zichtbaar...
    Daarna clearblue met weken indicatie... ZWANGER 1-2 WEKEN!!!! :):):)
    Het is wel nog ontzettend spannend vinden we omdat het streepje nog niet echt knalt, maar wowwwww er zit gewoon iets!!

18. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Whoehoe fiona gefeliciteerd!!!!
    Ik ga duimen voor een plakker.

19. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Fiona, gefeliciteerd!!!! Natuurlijk is het nog spannend maar je bent gewoon zwanger!!!!!!!!! Waw waw waw!

20. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Hey Fiona, super!!!! Je bent gewoon zwanger!

Deel Deze Pagina