Fiona Gefeliciteerd.... Pff ik lees elke dag mee hoor, maar wat is het hier spannend zeg.. pfffffff.. R1981: Ik zou het zelf inderdaad ook niet vertellen.. en dan maar zien wat er gebeurd. Wel fijn dat je straks weer mag werken. En wanneer ga je eigenlijk beginnen.. Hier nog steeds aan het prikken verder gaat het goed met mij..
Hey Zonneschijn, geen last van het spuiten? Fijn, is toch altijd even afwachten. Hier wordt ik bijna gek...Pfff wordt zoooo ongelukkig van het wachten... Al vanaf maandagavond lage rugpijn...dinsdag kon ik niet meer lopen van de pijn.. Hoop dat dit iets positiefs is geweest.. Op het ene moment denk ik JA! en het andere moment weer heel hard NEE! En slapen doe ik ergggg veel... Dat is wel weer positief van de utrogestan, zo gaat de tijd lekker snel!
Dag dames ff een kleine update kzou later vanmiddag beter reageren ... Ik heb vanmorgen mijn eerste echo gehad, ons wondertje zit in mijn baarmoeder de dokter zei wel dat het nog erg pril is. Ook hebben het hartje zien flikkeren volhende week 22 mei heb ik een 7 weken echo ... foto is te zien in mijn album het is wel wat onduidelijk
blackbarbie, fijn dat ze een hartje zagen en het kindje op de goede plek zit! En al snel weer een nieuwe echo dan... Dames, allemaal super bedankt voor de felicitaties!!! Het is nog zo onwerkelijk allemaal... heb de hele dag een big smile op mijn gezicht, maar vind het ook super spannend!
Zonneschijn, hoe ver ben je nu met prikken? Valt het mee? Blackbarbie, fijn voor je! Fiona, oh ik kan het me helemaal voorstellen! Maar het is je ook zó gegund. Ik blijf voor je duimen! Liz, ik ook! Wordt knettergek op moment. Gisteren flinke steken, kon bijna niet meer staan. Nu afwisselend buikpijn en misselijk. Krijg bijna een hartaanval elke x dat ik naar het toilet ga. AAAAaaaarghhhh!!!!Serieus, ik heb er gewoon hartkloppingen van.
Fiona, ja hoor duidelijk streepje te zien in die 2e kruidvat-test! Nu wil ik ook testen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Blackbarbie, fijn om te horen. Nu op naar een goede echo volgende week! Dan worden we samen gek R1981! Ik ben de hoop weer heeeeel langzaam aan het verliezen... Heb zo'n ongie gevoel. Ik weet dat het alle kanten op kan gaan en houd me hier maar aan vast. Al de hele dag misselijk van de utro bah bah..Ben net zo'n labiele dweil!
Durf het bijna niet te zeggen; heb net toch stiekem getest. Sloeg even op tilt. Maar ja, weet nu nog niets. Na 5 min. niets te zien, maar na 10min. wel licht streepje. Maar ja, dan is íe niet meer geldig. Dussss...... Liz, pff ik snap het helemaal. Maar idd het wil nog niets zeggen, dat ongi gevoel. Het is alleen NOG meer gek-makend. Jij mag dinsdag testen toch?
r1981, ooo spannend! Moet zeggen dat die eerste test bij mij op 2 dagen voor nod ook super super licht was hoor... ik zag geen streepje, ja pas later toen de tijd allang voorbij was.. maar toen zei mijn vriend ineens van ja die stond er zo al hoor... dus hou moed meid! liz... die ongesteldheidskrampen heb ik de afgelopen dagen ook gehad... vreselijk he die wacht dagen... duren zoooooooooooooo lang!!! Mijn duimen draaien voor jullie allebei!
R1981 Ik hoop zo voor je dat je over een paar dagen een knaltest hebt!! Ik mag volgende week donderdag pas testen. Test waarschijnlijk eerder. Omdat de embryo's als 5 dgn oud waren, nestelen ze binnen 3 dagen in. Na morgen zijn de 3 dgn om dus kan waarschijnlijk maandag dan wel een testje wagen dacht ik zo...scheelt weer een paar dagen. Het heeft ook z'n nadelen als je vakantie hebt in de wachtweken pffff..mijn lichaam is goed uitgerust maar mijn hoofd hihih
Hey Zonneschijn, nu gaat het snel, temminste dat is mijn ervaring. Ja als het lukt proberen om veel afleiding te zoeken. Gisterenavond een flinke dip gehad. Net te horen gekregen dat onze 3de blasto gestopt is met delen... Mocht deze ronde wederom niet lukken betekend het weer opnieuw het traject doorlopen. Mijn potje met hoop is echt bijna op na 5 jaar. Vandaag wordt maar weer een bankdag...
Zonneschijn, ja dan begint het al op te schieten. Fijn dat het je niet tegenvalt. Liz, oh balen zeg! Het was erg fijn geweest als je die nog op voorraad had gehad natuurlijk. Probeer niet teveel uit het veld geslagen te zijn, wie weet wat er nu gaande is! Maar ja, ik snap het wel hoor. Dikke knuffel!
Stom hè.. waar de tijd normaal te hard gaat en je te snel ouder wordt, gaat het in dit traject te langzaam!!! Van mij mag het hop zo de punctie zijn.. en hop volgende stap.. maar ok, geduld is een schone zaak die ooit beloond wordt, hoop ik!
oo liz, knuffel voor je meid!! we duimen gewoon super hard voor deze!! R1981, hou je het wachten nog een beetje vol?? poppetje, jaaa dat wachten duurt ontzettend lang he... pfff Zonneschijn, prikken valt mee mooi zo! En tja, dat wachten... pfff en als je er dan op terugkijkt dan denk je... ach het viel allemaal wel mee... Dobbermama, dank je!! Hopelijk heb ik over een tijdje net zo'n mooie banner als jij
zonneschijn je staat er weer goed in zo te lezen enne zo goed als op de helft met spuiten is ook wel weer een fijne gedachten toch? Liz lieve schat zullen we anders mega hard gaan duim draaien (wat we al aan het doen zijn natuurlijk) dat jij gewoon een mooie dikke vette streep op je test erbij krijgt en dan heb ik het niet over de controle streep. dikke knuff meis r1981 hoeist bij jou? poppetje krijg je in gent ook meer verdoving of een roesje voor de punctie zoals fiona in dd? fiona en hoeveel testen heb je al versleten meis jij kan heel snel ook zo'n banner als ik plaatsen ik weer het zeker ben nog steeds ook voor jou aan het duimen (al ben ik helemaal overtuigd dat je allemaal mooie posi testen hebt). beetje dubbel vandaag. heb overleg gehad met vk want heb last van harde buiken en moet rustiger aan gaan doen als ik thuis kom van het werk... positief nieuws is dat ik vandaag gehoord heb een verlening van mijn contract te krijgen tot mijn verlof. dus hoe dan ook zit ik nu tot april zoiets met een salaris en heb ik na mijn verlof 3mnd om een nieuwe baan te vinden