In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Ja het is erg rustig.

Zonneschijn, weet je al wanneer punctie?
    Poppetje, voor jou zelfde vraag!?
    Jufa, hoe ver ben jij ondertussen?
    Dobber, fijn dat de klachten eindelijk afnemen.
    Fiona, hoest met jou? Al wat klachten? Hoe gaat MvM? En klaar voor de bruiloft???
    Liz, hoe gaat het met je?

Met mij gaat het op en af. Maar ik wil niet teveel klagen, want feit is dat ik nog steeds wel zwanger lijk te zijn!!! Morgen 1e echo, om te kijken of het op de juiste plek zit.
    Vandaag laatste acupunctuur gehad. Erg blij dat ik dat erbij heb gehad. Het gaf me sowieso een goed gevoel.
    Maandag eerste dag werken. Wat een rollercoaster op moment.

Hoop snel van jullie te horen!!
    xxx

2. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    R1981 morgen is spannend voor jullie, duim voor een mooi kloppend hartje.

We zijn bij Gent bij onze arts geweest en hij maakte zich niet druk. Baarmoederslijmvlies was dik genoeg 8, hij zag 9 eitjes tussen de 14 en 19 en 2 kleinere van 9 dus nu zaterdag 07.50u de waarschijnlijk laatste echo en dan maandag of dinsdag als alles goed doorgroeit de punctie. Hij is wel super vriendelijk, hij is vrij, maar degene die mijn echo maakt moet hem wel bellen, al is hij vrij. Hoe betrokken is dat?! Dat ben ik hier bij het EMC niet gewend geweest hoor.

Zo opgelucht dat hij zich niet druk maakte, hij doet al 30 jaar IVF dus als hij rustig is en zich geen zorgen maakt, wie ben ik dan om dat wel te doen.. dus spannend!!!

3. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jaa, ik dacht ook al, wat is het hier toch ontzettend rustig!!!
    Hier gaat alles goed... begin er steeds meer in te geloven dat het allemaal goed is... bloedverlies is sinds begin van de week gestopt (in het weekend al veel minder en tot nu toe blijft het echt weg... even afkloppen!!).
    MvM gaat prima, ik plas als ik thuis ben en ben dinsdag gestart... Bruiloft gaat ook goed, vandaag de uitnodigingen voor de kinderreceptie uitgedeeld... de kinderen waren helemaal blij haha grappig!! En morgen mijn proefkapsel, proefmake up en weer mijn jurk passen... ook super leuk!!!
    Qua klachten wisselt het een beetje... af en toe flink moe, af en toe helemaal niet... af en toe misselijk af en toe helemaal niet... zo met alles eigenlijk haha...
    nou... nog 1,5 week wachten en dan éindelijk echo... wat duurt dat lang!!!
    Jij morgen al R1981, heerlijk!
    Zonneschijn hoe gaat het met jou verder? En hoe is het met de andere prikkende dames?

En de zwangeren onder ons verder? (Haha realiseerde me pas toen ik het had geschreven dat ik daar zelf nu ook onder val...)

4. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    poppetje, wat ontzettend fijn zo'n betrokken arts!! Gaat helemaal de goede kant op daar dan!

5. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Eventjes nog toelichting: morgen echo is om te kijken of het niet weer buitenbaarmoederlijk is. Een kloppend hartje zullen we waarschijnlijk nog niet kunnen zien, het is nog HEEL erg vroeg.
    (maar stiekem hoop ik er toch een beetje op, hihi)

Poppetje, wat heerlijk! Dat hoor je niet vaak, zo betrokken.

Fiona, wat een geweldig vooruitzicht. Ik hoop dat je ook van alle voorbereidingen vj bruiloft geniet. Ik zou die dag wel elk jaar over willen doen!!!!

6. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    r1981 wat fijn morgen je eerste echo :D spannend ook wel he :D geniet ervan meis van je kleine prul :D

poppetje dat is een hele goede instelling van jou...lekker positief zijn als de dokter dat ook is. nou wel spannend zeg allemaal bij je :D en idd heel erg betrokken van die dokter wat heerlijk zeg :D

fiona jeej je hebt toch wel klachtjes :D wat heerlijk dat je bloeden is gestopt. ja lief dat duurt lang voor die eerste echo daar ben ik het helemaal mee eens dat vond ik ook :D ohh lekker veel dingen heb je dus staan om te doen voor je huwelijk heerlijk :D denk goed aan jezelf mama en neem op tijd de rust voor jezelf.

@ hier buiten het moe zijn omdat ik gewoon op ben...aan vakantie toe ben gaat het heeeeel goed. ben echt aan het genieten nu. morgen laatste dagje werken en dan vakantie en hoef ik pas 19-06 weer te werken. en 7-6 vertrekken we heerlijk naar peniscola in spanje :D laatste vakantie met z'n tweetjes :D hebben gisteren ook besloten dat we eind november begin december een weekendje of midweek met onze dochter naar centerparcs gaan (hebben een kortingkaart van 40 tot 50% :p jaja blijf een hollander haha)

7. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    R1981: Nee nog niet omdat ik morgen ochtend terug moet komen en dan gaan we kijken wanneer ik moet terug komen of dat we in het weekend de punctie gaan doen..

Maar wat spannend morgen zeg, hopelijk zit het gewoon fijn in je baarmoeder en wie weet kun je al wat zien van de kleine prul..daar gaan ze vast ook wel even naar kijken..
    Zet hem op meid het komt zeker goed met je.

Poppetje: Tjee wat fijn dat je zo'n arts hebt. Gewoon heerlijk van genieten hoor..dat je zo'n lieve arts hebt, dan komt het vast en zeker goed.
    En lekker positief blijven dat is zeker een goeie instelling.

Fiona OOOh heerlijk zeg de bruiloft inderdaad wat r1981 zegt ik zou het ook wel over willen doen. Ze zeggen(en dat is ook zo) ook dat je super moet genieten want er komt zo'n dag zoveel op je af en voor je het weet is dat voorbij.
    Hopelijk hebben jullie super weer.. En de jurk hmmm daar voel je je net een prinses in hmmmm heb je ook zo mooie jurk aan ben wel nieuwsgierig hoor hoe je er uit gaat zien. foto??
    Wanneer is de grote dag ook al weer.

8. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Zonneschijn en Poppetje, nou dan begint het toch op te schieten. Spannend!!!

Dobber, ik wil mee op vakantie!!!! hahaha. We gaan waarschijnlijk niet dit jaar. Manlief blijft liever thuis en financieel is het ook verstandiger.

Maar: gisteren echo gehad: het zit op de goede plek!!!! Lekker in de baarmoeder. Verder nog te klein om iets te kunnen zien. Volgende wk vrijdag weer terug. Hoop dan een hartslag te zien.

We zijn heel blij en beginnen nu toch wat meer vertrouwen te krijgen. Op naar volgende week!!!

9. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    r1981: oooh wat super, Dat is dan iedergeval goed nieuws.. hou dat vast. Ene vrijdag al weer een echo dat is zeker al snel..Op naar een kloppend hartje.

Zonneschijn: Bem gisteren weer geweest, maar nog niet groot genoeg altans er moeten nog een paar bij. Heb er helaas maar vier eitjes en het minimale is 3 dus baal wel een beetje dat ik er zo weinig heb. Hopelijk gaat alles door.We gaan gewoon zondag weer kijken..Dus hopelijk krijgen ze nog een groei spurt

10. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    dobber heerlijk die vakantie!!
    r1981, ooo wat super dat je het hetbt kunnen zien!! Lijkt me echt heerlijk om die bevestiging te krijgen!!
    zonneschijn, balen dat het er niet zo veel zijn, maar goed... kwaliteit gaat boven kwantiteit he!
    jurk passen en haren enzo was super gister!! Echt van genoten en vond het echt heel mooi... foto zien jullie na de bruiloft ;)
    verder hier toch steeds meer kwaaltjes... helaas gister wel wat bruinverlies gehad, maar komt denk ik omdat we weer een keertje gesext hadden haha... maar vanmorgen wakker geworden met echt pijn in mijn borsten en ook misselijk weer... dus de kwaaltjes worden langzaam maar zeker erger...

11. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    zonneschijn nou dat is mooi nieuws dat de kleine goed op zijn/haar plek zit :D idd op naar volgende week.

zonneschijn kan de teleurstelling een beetje voorstellen..maar wie weet groeien ze kei goed en net wat fiona zei kwaliteit gaat voor kwantiteit...kunnen er ook nog meer zijn tenminste was bij mij ook waren er uiteindelijk ook 3 ofzo meer dan dat ze zagen op de echo.

fiona haha ja dat gaat blijven dat bruinverlies na de seks dat heb ik ook haha. bij mij scheelde het met de misselijkheid als ik honger kreeg (en dat was vaak in het begin) klein beetje te eten.

12. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Hey meiden,

Het gaat wat beter hier.
    Mijn lieve familie en vrienden zorgen in ieder geval voor genoeg afleiding..! Mijn mannetje is vrachtwagenchauffeur en ik ga veel met hem mee, heerlijk. Ben wel erg moeeeee..... Maar ja is ook eigenlijk niet gek. Ben in ieder geval blij dat ik mezelf even een halt heb toegeroepen.. was nodig.

Heerlijk om jullie verhaaltjes allemaal te lezen! Lekker genieten meiden.

13. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @poppetje dat is nog eens een betrokken arts, wow, kunnen er vele een voorbeeld aan nemen. Spannend de punctie is bijna in zicht.

@r1981 wat fijn dat het op de goede plek zit en wat fijn om zo snel weer een volgende echo te krijgen.

@zonneschijn misschien dat er over een paar dagen wel weer een paar bij zijn.

@fiona geniet er maar van dat je weinig kwaaltjes hebt, ze kunnen ook erg vervelend zijn, haha maar snap dat je dan meer zwanger voelt en niet zo onzeker bent. Herkenbaar.

@hier alweer over de helft! VAn de week nog bloedverlies gehad. Ik schrok me kapot. Gelukkig was met de kleine alles goed. 10 juni weer terug bij de gyn voor de zekerheid.

14. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Zonneschijn
    Hoi hoi vanmorgen weer geweest voor een fm..De kleine was nog wel weer iets gegroeid, Dus nadenken en besloten om toch morgen nog een keer terug komen en wie weet groeit de kleine aan de linkerkant weer wat door zodat die ook nog meekunnen doen. En aan de rechterkant heb ik er drie. Maar we gaan het zien.
    Ik moet zeggen dat ik er niet zoveel last van heb.
    Waarschijnlijk dan wo of do de punctie ja het einde komt in zich pffff..
    En inderdaad wat jullie zeggen het gaat over kwaliteit en iet over kwantiteit.

15. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    liz, fijn om te horen dat het wat beter met je gaat! Blijf goed voor jezelf zorgen en rustig aan doen! Niet te snel willen he!

romie, jeetje dat geloof ik dat je dan ff schrikt!! Maar gelukkig dus alles goed en jeetje wat gaat het toch snel he... alweer ruim over de helft!

zonneschijn, nou hopen dat het mooi doorgroeit dan meid!

hier vandaag naar babydump en prenatal geweest en ook nog ff ikea binnengelopen haha... leuk hoor kijken naar al die spulletjes!! Vandaag wel al wat gekocht... een luiertas die we allebei leuk vonden, een kraambezoekboek want ik zeg al de hele tijd dat ik die perce een wil en een paar kleerhangertjes want heb al de nodige kleertjes gekregen en die willen we wel leuk neerhangen zeg maar... ook nog bijna een babyfoon gekocht, maar wilden we toch nog ff wat beter bekijken...

16. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Liz, goed om te horen. Natuurlijk ben je moe, je zult wel uitgeput zijn! Slopend is het, en het komt er nu allemaal uit bij je. Fijn dat je mensen om je heen hebt die goed voor je zorgen. Dikke knuffel!

Romie, jee gaat echt snel! Fijn dat je 10juni toch nog effe mag kijken.

Zonneschijn, bij mij dachten ze van tevoren dat ik er 4 zou hebben, met de punctie bleken het er 10 te zijn waarvan 6 groot genoeg. Dus het kan tot op het laatst veranderen. Dus....op naar die punctie!!!

Fiona, haha, je bent al lekker aan het shoppen geweest! Ik heb eigenlijk alles al, van onze zoon, dat kunnen we nog prima een 2e ronde gebruiken.

Morgen eerste werkdag, SPANNEND!!!! Hoop dat ik niet misselijk word daar, hahaha.

17. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    R1981 succes vandaag met je eerste werkdag geniet er van en laat het maar lekker over je heen komen. Ene trouwens dat is zeker een hele goeie afleiding.

Zonneschijn:
    Zo hier ook goed nieuws woendag krijgen we de punctie ja het gaat nu eindelijk gebeuren...Het heeft dus wel resultaat opgeleverd want de andere zijn gegroeid dus ik heb er nu vier.. We gaan het zien woendag wat ze eruit vissen hihhah.
    Zo mijn zus en haar man zijn de ht aan het zeilen en dan pas ik altijd op de kinderen dus zo weer terug naar mijn zus haar huis. Heb ook nog eens een hond dus daar ook nog even een stukje mee wandelen..En hopelijk komt de zon nog door zodat ik ook nog even lekker bruin kan worden..

18. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Zonneschijn, succes vandaag met je punctie!!!!!

19. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Succes zonneschijn!!

20. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808