Maar ik begin met de Menopur pas na de uitgangsecho. Dus heb pas rond 28-1 de punctie. Hoe ging dat bij jou dan?
Oké nou duurt nog even dus. De punctie tjaaaa kreeg bij binnenkomst diazepam daarna dat ik in de kamer lag een prik morfine in me bil en 2 paracetamol. Ze gaan je eerst schoonmaken binnenkant en buitenkant maar daar voel je niets van is tenslotte maar schoonmaken. Ik kreeg nog een katheter omdat me blaas zich weer snel had gevuld na de morfine prik. Toen gingen ze baarmoeder verdoven maar dat voel je ook niet hoor. Ik dacht dat hij nog bezig was en hij was allang klaar haha!! Ze begonnen bij mij met links en dat was goed te doen, maar toen kwam links en dat heeft me goed zeer gedaan, maar toen dat ding uit me steeg was was de pijn ook direct weg... Heb ook echt bijna geen napijn gehad.
Ja de punctie heb ik al eens gehad, Gaat super daar Nee ik bedoel dat je na de uitgangsecho al zo snel voor de punctie werd ingepland. 2 dagen na de uitgangsecho nog spuiten en daarna de punctie ingepland schreef je!
Haha ohhhhh bedoelde je dat maar ik heb gelogen sorry!!!! Had 3 dec de uitgangs echo en moest toen direct starten met menopur. Die heb ik gespoten tot de 16de 17de pregnyl 19 punctie zo zat het bij mij.. Was even in de war
Jaaaaa hopen hopen hopen!!!! Valt me best zwaar dat wachten. Ik heb namelijk helemaal nergens last van.. Ben ook nog niks verloren behalve dat vieze papje van de utrogestan... Wat is dat smerig zeg..
Ja, dat is inderdaad goor... Vies verhaaltje: Hadden een keer s.x terwijl ik die mutseballen gebruikte en mijn vriend heeft wel een kwartier staan boenen nadien om het weer van zijn pielemans af te krijgen
Hahah nou ik vermijd dat hoor gewoon lekker handwerk maar jij heb een kindje van een icsi behandeling toch!! Hoe voelde jij je na de tp en ben jij ook niets verloren want ondanks ik me niet zwanger voel en nergens last van heb is dat toch goed????
Ik had geen klachten die wezen naar een zwangerschap Ook later in de zwangerschap niet Heb vanaf de 4e week wel af en toe wat bloed verloren maar dat was niet erg bleek achteraf. Nu inderdaad een gezonde zoon!
Oké dus echt wel goed dus.. Ben een beetje onzeker!!!!! Zou zoooo gaaf wezen de 1ste keer ...... Mijn gevoel zegt dat ik me geen zorgen moet maken maar me verstand is met niets anders bezig pfffff
Ik denk dat vertrouwen in je lichaam hebben heel belangrijk is! Ik zeg altijd maar vanaf de tp: "Zo, vanaf nu ben ik zwanger tot het tegendeel bewezen is" Tot nu toe klopte het ook want de eerste keer was ik zwanger van mijn zoon en de tweede keer werd het een miskraam
Ja je heb gelijk!!!! Mooie gedachten maar toch even een vraagje die je misschien kan beantwoorden. Als het niet goed is en heeft niet gepakt zie je altijd dat je wat verliest?????
Nee, dan hou je witte testen en wordt je ongesteld. Soms op de NOD dag maar vaak ook later omdat die mutseballen je ongie tegen kunnen houden.
r1981 had al een antwoord geplaatst zag ik, maar in ons ziekenhuis gaat kort protocol net iets anders. Dan begin je als je ongesteld bent (ik dacht op dag 2 of 3) met puregon of gonal f. Dit wordt geloof ik vanaf 2013 vervangen door fostimon, maar heeft gewoon dezelfde werking. Vanaf stimulatiedag 5 spuit je er dan cetrotide of orgulatran bij (geen deca). Vervolgens natuurlijk gewoon pregnyl of otrivelle en na de punctie de o zo bekende vieze witte bolletjes Ik zag trouwens dat jij ook een jonkie bent, ik ook @mama-in-love: Dat klinkt als een goede manier om er tegenaan te kijken, lekker positief! @saskiaenroy: Spannend, ik duim voor je! @jane1981: Nog gefeliciteerd! Helemaal super De rest ben ik alweer kwijt, het is ineens druk hier. @overzichtje: Ziet er prima uit. Mijn afspraak is overigens 8 januari en ik denk eigenlijk dat dat ook meteen onze intake is. Het enige wat namelijk nog binnen het team besproken moest worden was of het IVF of ICSI werd, verder is alles al geregeld. Maar we zien wel!
@mama in love, wat een mooie gedachte, daar hebben we allemaal iets aan!! @saskiaenroy ik ga hard duimen.. Waar moet wachten moeilijk zijn!!! Als je het zo graag wil, is ergens anders aan denken lastig!! Morgen mijn punctie en vind het allemaal erg spannend. Kleine blaas dus eh bang dat er een katheter geplaatst wordt. Ook benieuwd maar de morfine, hoe ik daarop reageer.
Volgens mij moet het nu zo kloppen. Ik zit toch bijna constant op deze site te kijken dus ik zorg voor een regelmatige update van het overzichtje. @poppetje77; succes morgen!!! @saskiaenroy; succes met het proberen-er-even-niet-aan-te-denken-want-je-moet-toch-wachten-nu....Ik ben nog niet zo ver in dit traject, maar ik weet wel hoe het voelt om in spanning te wachten met een zwangerschapstest. jane 1981__________zwanger! saskiaenroy________7-1 testen Poppetje77_________punctie 31-12 Mama-in-love_______uitgangsecho 14-1 Carla83____________begin spuiten 4-1 Dobbermama1986____begin spuiten 5-1 Lindazzz____________begin spuiten 5-1 Liz21______________begin spuiten 5-1 Jufaman81_________begin spuiten 9-1 Sanst_____________begin spuiten 26-1 fiona1983__________begin spuiten 27-1 r1981_____________binnenkort begin pil zonneschijn 38______binnenkort begin pil Kick_______________? numatje___________zkh bellen bij menstruatie Babyliz____________intake 8-1 citroen____________binnenkort starten Mariska11_________ronde wachten ivm cyste nana1980__________nemen pauze
Spannend Saskiaenroy!! Red je het nog...? Wij zijn lekker een middagje naar Vlissingen geweest. Heerlijk gewandeld en uitgewaaid om daarna te genieten van een bakje cappuccino. Vraag: misschien een hele rare vraag, maar drinken jullie alcohol tijdens het spuiten? In het weekend drink ik graag een wijntje. Ik begin pas 9 januari met spuiten. En eigenlijk wil ik gewoon helemaal geen alcohol drinken (lees: risico nemen!) tijdens dit traject. Hoe denken jullie daarover? Morgenavond ga ik wel lekker aan de champagne hoor... Ook ben ik wel benieuwd naar de leeftijden hier. Bij sommige zie ik het geboortejaar in hun naam staan, net als bij mij! Ik ben 31 jaar en word precies over 1 maand al weer 32 jaar! Ik ben overigens gestopt met de pil toen ik 30 werd, dus bijna 2 jaar geleden. Groetjes jufaman81