Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes. Ik moet zeggen het is super goed gegaan. Ze hebben er vier kunnen vinden.. Dus vrijdag hoor ik of ik een terug plaatsing heb. En ja de punctie verliep ook super goed, nergens last van gehad. En had een goeie verdoving.. hmm ben nog steeds suf.. en heb de hele dag zowat geslapen hmmm...Lekker gelegen in de tuin in de hangmat. En ja nu afwachten of ze me gaan bellen vindt het wel super spannend..
Super om te horen Zonneschijn!!! Zorg goed voor jezelf. Ik heb as vrijdagmiddag de 1e fm alweer. Toch weer spannend, ook al is het de 2e ronde zeg maar.
Jufaman Ja het blijft eigelijk gewoon spannend. OP naar een paar mooie eitje. Succes vrijdag.. dikke knuffel voor jou
Zonneschijn en jufa heel veel succes vrijdag. Zonneschijn met de terugplaatsing en jufa met de eerste meting. Morgen om 9:00 komen ze het kamertje van ons meisje leveren en om kwart voor 11 vertrekken wij naar spanje good luck iedereen en tot 16-6
Hallo lieve dames, hier gisteren de punctie gehad. 11 eitjes groot genoeg geoogst en de rest te klein, van de 11 waren er 8 goed en zijn er 6 bevrucht!!!!! Zaterdagochtend, als ze goed delen, een terugplaatsing! Het EMC heeft dus ongelijk gehad, mijn eitjes zijn niet slecht en ik kan wel normale bevruchtingen krijgen!!
superfijn zonneschijn en poppetje!! op naar een mooie terugplaatsing! dobbermama, geniet van je vakantie!! heeeeerlijk! jufaman, spannend weer vrijdag! hopen op mooie aantallen! hier alles goed, na een paar rotdagen... had ontzettende last van obstipatie... echt verschrikkelijk veel buikpijn gehad en wel 100 keer naar de wc geweest zonder dat het ging, maar wel heel veel pijn... nu dinsdag lactulose siroop gehaald bij de dokter en dat helpt wel een beetje... nog steeds een flinke opgezette buik, maar kan weer wat beter naar de wc en doet minder pijn. Hopelijk blijft dat ook zo...
Goed nieuws poppetje!! Op naar mooie embryo's!! Geniet van je vakantie Dobber! De laatste vakantie met zijn tweetjes... En wat fijn dat het kamertje er al is. Beterschap Fiona... Dat is niet prettig. Hoop dat het snel beter met je gaat! Ik ben klaar voor morgen. Ik voel meer dan de vorige x bij de 1e fm.... of het is omdat ik nu weet wat er komen gaat (kan natuurlijk ook!) Ik heb nu wel 225 eh gespoten en vorige x 150. En ik heb nu Menopur ipv Gonal-f. Ach, we gaan voor een mooi aantal. De vorige keer had ik uiteindelijk 6 eitjes. De gyn. had het bij ons laatste gesprek over minimaal 8 tot 10 eitjes. Dus daar ga ik voor!
@poppetje top, 6 bevrucht! Mooi aantal @jufaman succes morgen bij je fm. Ik ben benieuwd @zonneschijn sppannend morgen, ik duim voor je, @dobbermama fijne Vakantie. Leuk dat het kamertje komt!
Ja ze hebben net gebeld...En van de vier is er 1 bevrucht ja super blij...Vanmorgen om kwart over 11 is de terug plaatsing. Hopelijk blijft het leker zitten daar in mijn buikje..
Dobber, geniet van je vakantie!!!! Poppetje, super zeg! wanneer terugplaatsing? Jufa hoe ging het? Zonneschijn, ik duim voor je! Spannende tijd nu. Fiona, pff wat vervelend zeg. Ik heb precies tegenovergesteld; ik moet rennen naar de wc! Ook niet prettig maar toch beter dan obstipatie volgens mij! Wij hebben gisteren echo gehad en een kloppend hartje gezien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik mag nu al over naar de gewone verloskundigepraktijk. Zo onwerkelijk! Maar het lijkt er dan toch echt op dat het nu goed gaat. En heel voorzichtig begin ik het te geloven en erin te vertrouwen. Fijn weekend allemaal!
zonneschijn.. ook lekker aan het broeden??? r1981 wat een heerlijk moment moet dat zijn.. nu kun je toch beter genieten lijkt mij hiere bekende professor de Sutter heeft ons geholpen. Ze was super tevreden met ons resultaat. Drie toppers van acht cellen, waarvan één in mijn buik, één van zeven cellen, ook een topper, en van zes cellen die ook goed was en nog één van vier cellen maar die redt de inrichting sowieso niet. Volgende wel horen we hoeveel er ingevroren zijn maar zij vond het er goed uit zien. Zei dat we 40% kans hebben. Zo blij nu!!
Afgelopen vrijdagmiddag 1e follikelmeting gehad en er was goed nieuws. De gyn. zag 7 grote eicellen zitten en 4 kleinere!! Bij de 1e poging had ik uiteindelijk 6 eicellen, dus ik zit er nu al ruim boven. As maandagmiddag de 2e follikelmeting en dan hoop ik te horen wanneer de eicelpunctie is. Wat geweldig nieuw Poppetje! Eindelijk, je hebt er zo lang op moeten wachten. Hopen op een topper! Hoe is het met Zonneschijn??
Jufa, Poppetje en Zonneschijn, ik duim voor jullie alle 3!!! Wat is het weer spannend aan het worden! Fiona, nog 2 dagen!!! Ik leef met je mee! Voor de bruiloft alles klaar??? Vandaag via internet aangemeld bij MvM. 1e keer ook gedaan en nu weer. Ik ga morgen verloskundigenpraktijk bellen voor mijn eerste afspraak daar. Gaaf!!!