YOEHOEW!!! Aanstaande woensdagochtend heb ik de eicelpunctie om 09.30 uur!! Mijn eitjes gaan veel beter dan de 1e keer! En als alles dan volgens planning loopt heb ik zaterdag de terugplaatsing van een embryo! Kan niet wachten.... @ poppetje: ik hoop het, het zag er vanmiddag ook goed uit! Liefs
Nou dames, vanmorgen de echo gehad... hartje gezien en een klein wormpje... alles was helemaal goed! Over 2 weken weer een echo en een afspraak met de gyn. Was precies 8 weken en 1 dag... klopte dus precies wat we dachten...
Fiona, wat geweldig!!! Jufaman die snel jufamama mag worden, ik duim morgen voor heel veel goede eitjes!!! dikke knuf alvast
Alles goed gegaan. Ze hebben 6 eicellen eruit gehaald, waarvan er 2 niet goed waren. Dus 4 goede eitjes en gelukkig was het zaad van mn man ook in orde. Daar maak ik me dan nog het drukst over op deze dag... Vanmiddag lekker geslapen, want dat heb ik vannacht weinig gedaan. Op naar de terugplaatsing as zaterdag!
Jufaman wauw wat goed nieuws zeg..Op naar een paar mooie bevruchte eitjes..Ben er even niet en ik lees van alles. veel gebeurd hier al.. Maar wat spannend wat gaan jullie ook wel weer doen ivf/isci. Maar ook super snel al weer..Wie weet gaat het de 2de keer dan ook sneller als de 1stekeer.. Na de punctie heb ik ook zowat de hele dag geslapen.. zonneschijn: Maar ja als je vroeg eruit moet dan ga ik meestal in de avond niet meer achter de computer zitten. Dus vandaar een paar dagen afwezig.. Verder nog steeds aan het broeden op mijn eitje dat ie maar mooi innesteld zou toch zo super zijn... Fiona wauw wat super nieuws een kloppend hartje ben super blij voor jullie..Wat een opluchting of niet.,
Fijn hè zonneschijn.. dat wachten!! Gisteren wel goed nieuws gehad, ze hebben op dag 5 nog twee toppers ingevroren dus we hebben nog twee cryo's in de vriezer. Vandaag gebeld en dan spreken ze niet meer van cellen, dan is het een klompje en al een stadium verder. Maar we duimen natuurlijk dat we deze nu niet nodig hebben Jufaman, hoe voel je je? Kun je de spanning nog aan? Hoorde jij ook eerder hoeveel er bevrucht waren of echt pas morgen?
Er is een embryo teruggeplaatst. De gyn. die het deed zei dat het een topper was!! Als ze een cijfer moest geven zou ze onze embryo een 9 geven! Dat geeft een mens hoop. Nu 2 lange wachtweken en pas op 1 juli de bloedtest!
Jufaman, geweldig nieuws!! Heeft ze nog iets gezegd over de rest, hoeveel er bevrucht waren en of zij dacht dat cryo's zullen zijn? Niet dat die nodig zijn want deze wordt het gewoon!!
Als de laatste overgebleven embryo zich tot morgen goed deelt, hebben we 1 cryo. Deze gaat morgen dan de vriezer in! EN idd Poppetje, dit wordt hem gewoon! Kan niet anders...
Nou zonneschijn, poppetje en jufa spannend allemaal zeg bij jullie Vandaag 20 weken echo gehad en alles zag er goed uit ik zeg op naar oktober. Woensdag weer werken bleh geen zin in. Naja vanaf woensdag nog 14.5 weken werken en dan met verlof...aftellen maar. Kwam gisteren terug had me moeder het kinderkamertje de meubels met mijn vader al in elkaar gezet. Hoef nu alleen nog in te richten foto's staan in me album voor die het willen zien
Dobbermama, wat een mooi nieuws.. en op naar de bevalling nu! Hier aan het wachten.. met plassen bang voor menstruatie. Ik voel wel wat, maar het zijn die vieze utrogestan bolletjes die er half weer uit komen (sorry het is vies maar voor jullie herkenbaar).. Vrijdag bloed prikken.. Kan ik niet slapen t/m donderdag?!
Poppetje, spannend, ik duim voor je!!!! Dobber, leuk zeg, gaat echt snel. Ik ben vanmorgen begonnen met MvM. Ze was blij dat ik weer mee deed. Och ja, kleine moeite. Verder zit ik al in sommige positie-broeken! Ongelooflijk, maar mijn gewone broeken kan ik al niet meer aan. Niet normaal zeg! hahaha
poppetje, ik duim ook meid!! dobber, jeetje gaat inderdaad snel hoor! R1981, jeetje al positiebroeken... ja ze zeggen ook wel dat het bij een tweede sneller kan gaan he... Hier pas ik mijn broeken nog redelijk... wel al elastiekjes om de knoop haha... en als ik lang moet zitten dan zit het niet lekker, maar goed... Verder heeeeeeel druk... afgelopen weekend vrijgezellenfeest gehad, was erg leuk! Verder het schooljaar aan het afsluiten en natuurlijk druk met de bruiloft... morgen een dagje vrij maar dan moet ik nog terug naar het werk in verband met het doorschuifmoment voor de kinderen... daar ben ik morgen even bij... En dan vrijdag DE grote dag heb er zin in! Heb gelukkig niet meer zoveel kwaaltjes als 1,5 week geleden... nog wel snel moe... maar ook met het vrijgezellenfeest afgelopen weekend prima volgehouden..
poppetje ohh spannend want het is bijna vrijdag....alleen morgen nog, nog 2 nachtjes slapen meis. wat denk je zelf? r1981 lekker die positiebroeken aantrekken als die beter zitten... jezelf vooral niet ongemakkelijk maken door strakke kleding te gaan dragen die niet fijn zitten fiona jeej bijna je trouw dag en ook nog een zwanger als ik je niet meer spreek een hele fijne dag en ga voor je duimen dat het weer je mee gaat zitten...enne mogen we daarna je trouwjurk zien?