Fiona, ik wens jullie een hele mooie dag morgen! Geniet, geniet , geniet want hij is zooo voorbij! Mooie datum trouwens! Verjaardag van mijn man en het is de dag waarop wij ons 11jaar geleden hebben leren kennen. Poppetje, heeeel veeel succes! Verder gaat het hier steeds iets beter. Lekker aan het genieten van de tijd voor mezelf.
Poppetje dat zou echt balen zijn! Hopen idd dat de bloedtest iets anders zegt! Spannend meis zit als een gek te duimen
Dank je meid, denk dat we voor de cryo moeten nu.. En dan eerst weer een cyclus er tussen dus augustus pas
aaah poppetje balen zeg... Ik mag morgen pas testen... Fiona ik wil je nog even een super mooie dag toewensen geniet er van want voor je het weet is het voorbij..Het weer is helaas wat minder..Maar ondanks dat wens ik jullie toch een een fijne en gezellige dag toe.. En ja ben zeer benieuwd naar je jurk....
@zonneschijn spannend morgen. Ik duim voor je @poppetje wanneer krijg je de uitslag van de bloedtest, mijn duimen draaien nog steeds voor je. @fiona hele fijne dag! Ik ben erg benieuwd naar je jurk! @hier vandaag het wiegdekentje afgehaakt en ben er erg blij mee! Bekijk bijlage 333279
Romie, heb ik al.. helaas op naar een cryo, hopen dat die wel blijft plakken maar eerst maar eens goed ontdooien.
Geweldig toch!!! Ik zou helemaal gelukkig zijn als ik ooit zover kom.. Maar ben bang dat ik op zijn vroegst zwanger ben als jij bijna gaat bevallen
Zonneschijn spannend zeg.. Wat denk je zelf? Poppetje gadver wat een smerige tegenvaller zeg.. Vind het zo rot voor je!
@poppetje moet je nu ook weer een ronde overslaan? Dat is wel balen. Wanneer is dan ong de cryo terugplaatsing? Ik hoop voor je dat je eerder zwanger bent. Ben 4 okt uitgeteld
dank je meis.. hoop dat de cryo het beter doet.. hou me er maar aan vast dat die pas op dag 5 is ingevroren en toen een blasto was.. dat die dus niet meer hoeven te delen, alleen te nestelen.. Dit was dus niet ons ei.. dat moet ik maar bedenken.. maar is niet makkelijk.
Goeiemorgen, nou hier ook slecht nieuws helaas helaas...baal wel even. Maar goed zoals poppetje zegt dan heeft het niet zo moeten zijn.. en was deze niet goed.. IK heb helaas ook niks over dus we gaan voor poging 2..pfff zo gaat het wel snel zeg...Maar goed we gaan het zien..