In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Fiona geniet maar van al die echo's want zoveel krijg je er nie meer. Na die termijnsbepaling was de volgende pas met de 20 weken echo. Gelukkig hebben wij met 15.4 weken geslachtsbepaling gedaan.
    Gaaf he al dat bewegen en gaat ook snel dat groeien vindt je ook niet.

R1981 ben vaak zat over me nek gegaan van die smerige lucht was echt blij toen ik klaar was ermee haha

2. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Ook jullie zagen er super uit Zonneschijn!!

3. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    hoe gaat het met de dames hiero? al weer een beetje alle moed bij elkaar kunnen rapen om weer door te gaan?
    zit nog steeds te balen voor jullie dat die testen negatief waren.
    nou hoop dat alles goed gaat met jullie is namelijk zo stil hiero

4. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Is heel erg lastig Dobber!

Nu eerst tijd voor mezelf, lekker vakantie!

5. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Geniet van je vakantie meis.
    Ik hoop echt dat jullie snel een positieve test hebben.

6. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    jufa dikke knuff meis...een hele fijne vakantie. ga je ook nog weg?

7. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Nee, we hadden niks gepland staan.... Zo goed voelde het!!!

Maar goed, we zullen wat uitstapjes maken en dergelijke. Ook zijn we nog bezig met de laatste werkzaamheden aan ons huis. Dan is eindelijk na 2,5 jaar klussen echt alles gedaan! Van boven tot onder en van binnen naar buiten.

8. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Jufa goed dat je wel lekker bezig blijft, toch wat afleiding en ook leuke dingen neem ik aan.

Zonneschijn ja ook jouw foto is erg mooi!!!!

Jane wat lees ik nou in je voettekst? Heb ik iets gemist? Hoe gaat het met je?

Fiona hoe is het met jou? Nog lekker aan het genieten van de wittebroodsweken?

9. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    hee dames,
    Ja hier alles goed... afgelopen week laatste werkweek gehad voor de vakantie... ook altijd nog erg druk..
    Maar nu lekker vakantie!! Heerlijk genieten!!
    Aanstaande vrijdag vertrekken we ook voor een weekje naar kreta...
    Verder hier vannacht de klok rond geslapen (en nog wat langer...) pfff moest toch ff denk ik na al die drukte haha...
    En we zijn nog steeds bezig om de spulletjes van de bruiloft op te ruimen... maar beetje bij beetje komt dat goed..

Jufa, inderdaad proberen ook lekker te gaan genieten in de vakantie... hopelijk een beetje lekker weer hier ook!!

En jane... verplichte rust... heb je al weeën gehad ofzo? Jeetje... gaat alles wel goed met je?

dobber, denk dat wij inderdaad ook nog een geslachtsbepaling gaan doen zo rond de 16 weken... lijkt me wel leuk en ook leuk om even tussenin te kijken...
    Hoe is het verder met jou?

R1981, hoe gaat het met jou? Nog druk aan het plassen ;) ik ook maar moet wel zeggen dat ik het ook af en toe niet als prettig ervaar... ben nog steeds best misselijk regelmatig en dan is plassen en in zo'n stinkfles doen niet echt prettig... maar goed... het is voor een goed doel he!

zonneschijn inderdaad ook erg mooi!! Bij jou was het wat kouder denk ik of niet?

Hoe is het met de andere dames inmiddels?

10. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Fiona
    Wij hadden echt super weer, want de koets kon dicht half dicht, maar hij was helemaal open... Dus we hebben het super getroffen, soms denk ik wel dat mijn moeder dat geregeld had want die was al overleden toen ik trouwde..
    Verder konden de gasten heerlijk buiten zitten..Dus we hebben het echt enorm getroffen..
    Ja hmmm wat een mooie en bijzondere dag was het ik denk er nog vaak aan terug...

11. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik had bloedverlies in combinatie met pijnlijke onregmatige harde buiken.
    Heeft wel voor enig effect gezorgd maar gelukkig niets ernstigs.
    Heb een nacht in zhuis geslapen voor de zekerheid.
    Alles gaat nu weer goed mits ik rustig doe.

12. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Vanmorgen bloed laten prikken. Vanmiddag voor de uitslag gebeld en die was (zoals verwacht) negatief. 30 juli pas evaluatiegesprek met onze gynaecoloog. Met nog 1 cryo te gaan, zitten we al bijna bij onze laatste poging ICSI. Dat maakt me onzeker en nerveus.

Gisteren hebben we samen wel een heel serieus en goed gesprek gehad met mn schoonmoeder en haar vriend. Zij boden aan om onze behandelingen te betalen, als we naar 3x ICSI nog niet zwanger zijn. Vind het vreselijk lief, maar zover zijn we gelukkig nog niet! Het geeft wel wat meer rust....

13. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Jufaman, ik begrijp dat je er onzeker en nerveus van wordt. Wat lief van je schoonmoeder en vriend. Ik kan me voorstellen dat dat wel wat rust geeft. Maar laten we met z'n allen nog eens keihard voor jou gaan duimen met die ene cryo nog te gaan nu!!!! Hele dikke knuffel!!!!

Fiona, ja misselijk word ik ervan ja. Ik moet de kannen zelf wegbrengen en nu stonden er geen nieuwe/lege klaar. Dus nu een paar dagen geen gedoe. Is toch wel lekker. Maar woensdag ga ik opnieuw kijken of er weer lege kannen staan. Wat je zegt; het is voor een goed doel!

Volgende week vrijdag hebben we nekplooimeting enzo.

14. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Jane lekker rustig aan dan!!! Phoe je zult wel even geschrokken zijn.

15. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    jufa uitstapjes is ook leuk toch :D
    precies meis je hebt nog 1 cryo en nog een poging nummer drie en ik weet zeker dat iedereen in je omgeving en hier duimt voor je dat je zelfs die poging 3 niet nodig hebt. gun het je zo meissie :D (de rest natuurlijk ook he dames...gun het jullie allemaal evenveel)

fiona nou lekkere vakantie toegewenst meis en dat je maar lekker tot rust kan komen na afgelopen tijd al die drukte :D

hier gaat het verder goed, we zijn lekker aan het prullen op het kamertje van ons meisje en hoeven ook echt niet gek veel meer te doen en tja shoppen doen we zoiezo haha.
    merk alleen dat sommige dingen echt veel energie van me vragen en dat ik toch redelijk snel over me grens ga terwijl ik het op dat moment niet echt merk. achja voel me redelijk goed dus dat is mooi :D

16. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Dobber, op tijd rust nemen is wel kei belangrijk! Dus als je het telkens te laat voelt, dan structureel voor jezelf bepalen wanneer/hoe laat je rust neemt. Tis maar een tip, maar wellicht voel je je daar wel beter bij.

ik heb vandaag alweer bekkenfysio gebeld; 11 weken en de eerste klachten zijn er alweer. Ik wil er op tijd mee beginnen zodat ik er straks misschien weer eerder vanaf ben.

Maar goed, feit is wel: al bijna 11 weken!!!!!!!!!!!!!!!Joehoei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    jippieee R1981, hihi gaat lekker he ;)

Jane, jeetje... dat zal dan inderdaad wel even schrikken zijn geweest... maar nu dan gelukkig weer oké...

jufa, wel fijn dat ze zo meedenken... je hoopt en gaat er voor zover natuurlijk vanuit dat het niet nodig is, maar mocht het zo zijn dan hoef je je over de financieën in elk geval geen zorgen te maken... dat is toch wel een zorg minder denk / hoop ik voor je...

dobber, dank je wel, dat gaat helemaal goedkomen die vakantie!! (hoop ik want lees de laatste weken minder goede recensies over het hotel... :S maar goed... we zullen zien...) Jullie lekker aan het rommelen met de babykamer dan... heerlijk!! Ik ben ook wel een beetje aan het kijken hoe of wat, maar concreet gaan we nog niet aan de slag... tuin is het eerste project dat af moet en daarna kijken we naar de babykamer...

Hier gisteren intake gehad bij de verloskundige... wat was die vrouw chaotisch zeg... pfff maar goed, alles is gemeten enzo, ook geprobeerd het hartje te luisteren, maar dat lukte helaas niet... de verloskundige vroeg of het kon dat ik een gekantelde baarmoeder had... ik heb het idee dat ze dat in het ziekenhuis bij een van de eerste checks een keer gezegd hebben, maar goed... weet het dus niet zeker... morgen weer echo, in principe uitwendig, maar ook hierover gaf vk aan dat het kon ivm de baarmoeder dat het inwendig zou worden... we zullen zien...

18. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Hey Fiona, hoe ging je echo 4-7?

19. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Hoeist hier?...het is wel heel erg stil hiero.

20. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Ha dames,

Weer eens even een berichtje van mij.
    Het gaat heel erg goed. Nog steeds opgelucht dat we niet verder zijn gegaan. Kan iedere dag weer genieten van een hormoon vrij lichaam om het zo maar te zeggen..
    Lekker weer (bijna) mijn oude ik.
    Tuurlijk af en toe een mindere dag. Vooral als al onze vrienden komen met hun pasgeboren baby's. Toch kan ik hier gelukkig ontzettend van genieten! Heerlijk die kinderen om me heen. De wat oudere kindjes komen maar al te graag spelen en slapen. Kan bijna een opvang beginnen ;) Was wel een goede therapie voor de afgelopen weken. Doet me goed.
    Vrijdag hebben we evaluatiegesprek in DD. Begin het nu toch wel spannend te vinden. Na vrijdag kan ik er wel een punt achter zetten.
    Ben ook weer begonnen met werken. Kost nog veel energie maar doet me wel goed. Verder lekker aan het genieten met mijn mannetje. Vandaag toevallig 5jaar getrouwd, heerlijk!
    Dit jaar nog even lekker bijkomen en dan willen we ons eens gaan verdiepen in pleegzorg...

Deel Deze Pagina