In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Zou het mooiste zijn maar durf niet eens op dat wonder te hopen!!!

Dus hopen dit weekend op tijd ongesteld te worden en dan voor een cryo. Gent had vorig jaar iets betere resultaten met cryos als met verse tp. Gek genoeg van de mensen die ik ken die deze ellende door moesten, die zijn ook moeder van een cryo of zwanger geweest er van.

2. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @fiona hoe is het met het bruinverlies?

@1982 en @fiona jeej de magische 12 weken al weer bereikt voor jullie! Wat fijn!

@zonneschijn ook wel even fijn een extra rustmaand, hebben wij ook gedaan tussen de iui en de icsi en zie het resultaat.
    En wie weet een spontaan wondertje.

@poppetje spannend voor jullie, mijn duimen draaien voor een goeie ontdooiing.

@hier word er hard gewerkt aan de zolder. In het ander kamertje zit inmiddels ook het plafond dicht. Dan kan het van de week hopelijk gestuct worden.

3. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    poppetje ik heb idd ook al vaker gehoord dat de kans op een zwangerschap met cryo terugplaatsing groter is dan een verse...weet alleen niet of het ook waar is maar is wel een mooie gedachte om je aan vast te houden vind ik zelf :D

4. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    poppetje, ik ben ook zwanger van een cryo... had er zelf ook een veel beter gevoel bij omdat deze op dag 5 teruggeplaatst werd, en dat is ook het normale moment dat de bevruchte eicel in de baarmoeder komt... bij verse tp was het op dag 3, en dat is eigenlijk te vroeg zeg maar... dus vandaar mijn goede gevoel ook...

romie goed bezig met het kamertje dan! het begint ook al echt op te schieten bij jou! bruinverlies blijft een beetje aanhouden, maar echt met de nadruk op een beetje... omdat ik me toch wel wat druk maakte heb ik vanmorgen de vk even gebeld en daar kon ik meteen terecht om naar het hartje te luisteren... dit was gewoon goed te horen dus hoefde me echt niet druk te maken.
    Wel hoorde ze ook dat mijn darmen ontzettend onrustig waren... daarbij gaf ze ook aan dat ook dat de oorzaak van een bloeding kon zijn (of seks of gewoon een bloedvaatje, een gevoelige baarmoedermond..) dus ben helemaal gerustgesteld..

5. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Mijne zijn idd ingevroren op dag vijf dus blastos. Wordt terug geplaatst op dag zes na de eisprong, dag vijf ontdooien ze er één. Zonder hormonen of utro gewoon in eigen natuurlijke cyclus. Had jij dat ook?

6. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja had ik ook inderdaad... echt heel fijn, alleen de echo´s en ovulatietesten om in de gaten te houden wanneer je ovuleert en dan de tp... voelde ook heel natuurlijk zeg maar...

7. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    poppetje nou goede ervaring bij fiona..hopen dat dit ook zo'n mooie ervaring bij jou mag worden :D

8. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    hey Poppetje, bij mij ook cryo, blasto! heb alleen Pregnyl gespoten toen, verder ook in natuurlijke cyclus.

9. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Hey Fiona, waar zat je ergens op Kreta? Ik ben aan het kijken om toch nog een weekje weg te gaan, eind augustus. Maar ik vind het superbelangrijk dat daar een goede hygiëne is en dat mijn zoontje van 2 1/5 zich daar ook kan vermaken. Iemand anders van de dames misschien nog tips?

10. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    hee r1981, wij zijn naar Milatos geweest... heel klein plaatsje... all inclusive hotel minos imperial, wel leuk met kinderen denk ik alleen als je het hebt over goede hygiëne dan vond ik het daar wat minder... werd wel goed schoongemaakt, elke ochtend en avond zag je dat overal, maar door onderbezetting van het personeel hadden ze te weinig tijd om het allemaal echt goed te doen... over appartementen theo star (kun je boeken via sunweb) heb ik wel hele goede dingen gehoord... ook met kinderen... ligt in eh... malia op kreta geloof ik...

11. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    R1981 spanje zelf heb je ook leuke hotels hoor. Wij gaan vaak via solmartours en dat is dan ook echt niet duur...die hebben zowel bus als vliegreizen.
    Vervelende is altijd dat waar je ook gaat boeken de foto's heel mooi zijn maar het toch altijd de vraag blijt wat je gaat aantreffen. Wij zaten dit jaar in een 4 sterren hotel en kan je zeggen dat ik eerder in 3 sterren hotels heb gezeten die beter waren..

12. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    wij hebben besloten dat we een cruisse nemen.. Zo kon je overal en je hebt alles aan boord...
    En we hebben hebben even gekeken dat het wel het zelfde bedrag is als je naar de zon gaat of dat je met een cruise, je moet wel even zoeken voor een vette aanbieding..
    Maar ik heb er super zin in..We gaan eind augustus dus heb nog even te gaan...Maar heb er vet zin in...

13. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    lekker een cruise zonneschijn!! Heerlijk!! Daar hadden wij het toevallig laatst ook over, dat we dat wel een keertje willen...

Nou, hier gisteren bij de vk geweest... alles was goed, alleen rhesus C was bij mij negatief, dus met 27 weken extra bloed prikken... we wachten af wat dat zegt... ze doen er verder niks aan, alleen extra in de gaten houden of je afweerstoffen aanmaakt tegen je kindje, maar schijnbaar komt dat echt bijna nooit voor...

Verder 20 weken echo gepland, ook wel leuk! Voor de zwangere dames...Hebben jullie ook een uitgebreide echo gehad toen? Een GUO? Ben benieuwd...

Hoe is het verder met iedereen? Weer een beetje afgekoeld ;)

14. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Ik heb het nog niet verteld maar ik ben zwanger.
    We hebben onze eerste echo over drie weekjes...
    Verder gaat het prima met mij ik moet zeggen dat ik nog niet zo veel kwaaltjes heb...

15. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    :) :) :) proficiat zonneschijn!!

16. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    WAW Zonneschijn proficiat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar, sinds wanneer dan? En wel met die ICSI of toch spontaan dan??

Nou ja, wat doet het er verder toe. Geweldig nieuws!!!

17. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Zonneschijn gefeliciteerd!

18. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    zonneschijn gefeliciteerd :D:D:D:D

fiona ja ik had een guo...maar ik heb echt een rot 20 weken echo gehad dus kan je er nie veel over vertellen waar je iets aan zou kunnen hebben

wie hebben we nu nog voor wie we super hard aan het duimen slaan?? ik heb zo voor ogen even jufa en poppetje...mis ik dan nog iemand sorry ben even het overzicht kwijt

19. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    R1981 Dit was in de pauze maand na de isci... Dus eingelijk gewoon spontaan...

20. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Zonneschijn, jeetje zeg, krijg er gewoon kippenvel van! Ongelooflijk zeg. Dat is echt geweldig!!!

Deel Deze Pagina