Ja vindt ik ook wel en het is best ook wel bijzonder zo...Nog 2 weekjes en dan hebben we ook al een echo spannend ook wel.. Maar ik moet zeggen dat ik nu goed last heb van alles...Dus ik ben gewoon zwanger..
Wij hebben 2 weken geleden evaluatiegesprek gehad in DD. Boven mijn eigen verwachting vond onze arts dat we erg goede resultaten hebben gehad bij de laatste poging. Mijn man had een hele goede uitslag en mijn eitjes etc waren ook allemaal top in orde. De groei/ontwikkeling van de emmy's was ook niets op aan te merken. Toch wel blij dat het gesprek positief was. Ons gevoel is nog hetzelfde maar zouden we ooit nog een 3de poging willen doen waren de kansen erg positief volgens onze arts. Blij dat ik 2 prachtige 'foto's' heb van onze 2 emmy's en deze zitten nu mooi in een lijstje.. Gesprekken bij psycholoog zijn trouwens afgerond. Ken mezelf weer en kan weer genieten. Blij!
PROFICIAT! zonneschijn...... spannend nu!! @ Liz21: jullie nemen pauze of stop je er helemaal mee? Ben het even kwijt. Wij hebben as dinsdag evaluatiegesprek van onze 2e ICSI-poging. Ben benieuwd wat ze allemaal te vertellen hebben...
Hier sinds gisteren eindelijk ongesteld dus augustus als alles goed ontdooit een cryo terug! Wij hebben onze evaluatie al gehad, de arts was bij ons zeer tevreden. Nu nog twee cryo's en dan pas poging drie dus de komende maanden geen hormonen gelukkig, dit gaat in eigen cyclus!
Poppetje, dat klinkt goed allemaal. Fijn dat je nog 2 cryo's hebt. hopelijk over zo'n 2 wkn terugplaatsing! Jufa, succes met je gesprek a.s. dinsdag. Weet jij al hoe jullie verder willen? Liz, goed zo meis. Dat klinkt super. Fijn dat je zo goed voor jezelf gezorgd hebt en dat je nu toch weer op dit punt staat. Mag je jezelf best een schouderklopje voor geven! Zonneschijn, wat ''fijn'' dat je al die kwaaltjes hebt, dat helpt misschien een beetje met het beseffen. Op naar die eerste echo!!!! Ik ben nog steeds vakantie aan het uitzoeken. Ben zo'n twijfelkont!!!! hahahaha.
liz wat geweldig om te horen meis dat het zo goed met je gaat. wel fijn dat het gesprek in dd ook zo fijn is geweest...maakt zo'n gesprek je dan toch nie aan het twijfelen over jullie keuze? lijkt mij ook wel heel dubbel want je weet dat de laatste keer niet gelukt is ook al zag alles er zo perfect uit maar waarom is het dan toch niet gelukt. nou ben echt trots op je dat je de stap hebt genomen en nu weer jezelf en je mannetje voorop te zetten. poppetje jeej wat fijn dat je in aug die terugplaatsing gaat krijgen idd nog even geen hormonen voor je dat zal echt een fijn gevoel zijn denk ik. ben benieuwd oehhh zo spannend jufa ben benieuwd wat ze tegen je gaan zeggen. ben je van plan om je 3de (je hebt niks meer ingevroren nu toch?) ook in dit ziekenhuis te gaan doen of ga je naar Gent of DD? r1981 hahaha toch wel moeilijk he een vakantie uitzoeken
@ Dobber: we hebben nog 1 cryo van poging 2, maar diep van binnen heb ik daar weinig vertrouwen in. Ik weet dat je daar net zo goed zwanger van kunt raken, maar zo is mijn gevoel... Ik denk ook dat wij even pauze nemen, ook voor de volgende tp van de cryo. Anders moet ik de 1e schoolweken naar het zkh voor echo's. Dat is geen goed begin van het schooljaar is mijn mening. Dus we zijn het samen eens om het in ieder geval 1 cyclus uit te stellen, misschien wel langer maar dat beslissen dan wel....
Jufa kan me indenken dat je er dan voor kiest om zeker nog 1 cyclus te wachten. Waarom heb je dat idee meis? Volgens mij raken er meer mensen zwanger met een cryo terugplaatsing dan met een verse.
poppetje, goed nieuws hoor! Op naar de cryo tp komende maand! liz, fijn da jullie zo'n positief gesprek hebben gehad... en nog veel belangrijker... fijn dat het zo goed met je gaat! Super! jufa, denk wel goed dat je inderdaad niet de 1e schoolweken al bezig bent met de echo's enzo... is niet fijn om meteen al een aantal keer afwezig te zijn enzo... (tenminste, zo ervaar ik dat, vind het nu al vervelend dat ik 20 augustus later op het werk ben ivm afspraak... en dan zijn we toch al weer 2 weken bezig...en is het maar 1 keer). r1981, haha moeilijk he, vakantie zoeken... tja, ligt er denk ik heel erg aan wat je wil... wil je zon, zee, strand, wil je natuur, wil je cultuur, wil je actief zijn, wil je niks doen... bij mij is het meestal even nadenken over wat we daar allemaal mee willen en dan heb ik in elk geval een idee wat voor soort vakantie het wordt haha... dobbermama, had jij zo'n vervelende 20 weken echo dan? weet niet of je het al eens verteld hebt hier, maar wat was er dan? romie, hoe gaat het met jou? écht de laatste loodjes aan het beginnen he! hier ben ik sinds een paar dagen snotverkouden geworden... en daarnaast ook nog een flinke aft (blaasje) in mijn mond die pijn doet... normaal gesproken pak ik een paar keer neusspray als ik dat heb en dan gaat het wel weer... maar nu mag dat niet... is niet fijn!!
@liz wat fijn om te horen dat het goed met je gaat! En fijn dat het gesprek goed is gegaan in DD. @jufaman idd misschien slimmer om dan nog een cyclus over te slaan en hier zijn er meerdere zwanger geraakt van een cryo dus je weet maar nooit. Succes met je gesprek dinsdag. @fioana vervelend die verkoudheid. Ik ben er gelukkig weer redelijk vanaf. @hier aan de ijzertabletten voor te laag hb. Ik ben snel moe en krijg bijna niets gedaan. Heb net de bedden afgehaald en moet dan echt gaan zitten of liggen, ben dan kapot. Nog twee weken werken en dan naar frankrijk en dan verlof erachteraan. Ik ben er aan toe. Ik ben alweer 30 weken, gaat snel nu. Zolder schiet ook op, plafond op de overloop zit er bijna in en de vlisotrap hangt ook al. Maandag kraamzorg terugbellen voor afspraak te maken.
Fiona ik had een hele nare man die heel veel vervelende en kwetsende opmerkingen maakte en aan het einde van de rit was heel mijn buik beurs...
Jey! Vakantie geboekt, we gaan een week naar Kreta! (eindelijk...haha) Jeetje Dobber, wat vervelend. Heb je daar nog iets mee gedaan? Soms is het ook niet te snappen dat zulke mensen dan zo´n functie hebben.
R1981 jeeeej eindelijk haha kreta lijkt mij heel mooi...nuaftellen maar Ja me vk zei dat ik een klacht moest indienen..alleen nog geen tijd voor gehad (en vaak ook vergeten wanneer er wel tijd was)
Jufa, we hebben besloten er mee te stoppen.. Ons leven stond al 5jaar stil en dit heeft te veel energie gevergd. Wist niet meer wie ik was.. We laten het wel open. We hebben tenslotte nog 1 poging. Misschien ben ik er ooit weer aan toe.. Wij willen ons over een tijdje gaan verdiepen in pleegzorg. Zou graag mijn liefde willen geven aan een kindje die het hard nodig heeft. Heel veel succes met je gesprek! Dobber, was idd wel dubbel en even slikken maar we keken elkaar in de auto aan na het gesprek en dachten weer hetzelfde. Zolang geen van ons drang heeft om het weer op te pakken blijft het boek gesloten. Danke dames voor de lieve reacties.
Ha meiden, Ik heb vanmorgen het evaluatiegesprek gehad van de 2e ICSI. Ik heb nog 1 cryo in de vriezer. Ze zijn nog steeds heel erg positief en ze raden ons aan om door te gaan. Wij hebben wel even pauze nodig en tijd voor onszelf. Dit begreep onze gyn heel erg goed. Ik mag zelf weten in welke cyclus ik begin, want ze gaan de cryo weer in mijn eigen cyclus terugplaatsen. We zien wel wanneer we weer gaan beginnen. Misschien volgende maand, anders over 2, 3 of zelfs wel 4 maanden. Als het goed voelt, gaan we er weer voor!
@romie, jeetje ja dat begint echt op te schieten nu.. wat lekker dat je je verlof achter je vakantie kunt plakken! En alles al bijna helemaal op orde, fijn! Laag Hb gehalte... ja dat is minder! Rustig aan in elk geval! @dobbermama, inderdaad niet fijn nee!! Jij komt ook uit omgeving eindhoven toch? Hahah dadelijk heb ik dezelfde moet naar diagnostiek voor u in eindhoven, daar is één iemand die dat doet... een man haha... ben benieuwd @r1981, heerlijk kreta!! Waar ergens zit je in Kreta? Is wel echt een mooi eiland vond ik hoor! @liz, wel fijn dat je je er zo goed bij voelt!! @jufaman, fijn dat het evaluatiegesprek zo goed was, en goed dat je even de tijd kunt nemen (en dit ook zo goed aangeeft!) belangrijk dat je er echt weer klaar voor bent en positief in staat wanneer je weer start! @hier, vandaag geslachtsbepaling (pretecho gekregen voor mijn verjaardag...) ben super benieuwd!! We gaan het alleen niet vertellen... weet nog niet of ik het wel aan jullie vertel haha