Poppetje, gaaf!!!! Ik duim voor je, succes de komende 2 weken!!!! Fiona, nog anderhalve week en dan gaan we op vakantie! SUPER veel zin in!!!! Ook heel spannend, ben benieuwd hoe onze zoon de vlucht zal vinden!
Yeah......WE hebben een hartje... oooh wat is dat wachten killing en vielen heel wat stenen van mijn schouders af hahahahah. Ook mijn man is helemaal happy.. Foto's staan in mijn album. En alles zag er goed uit.. Ik hoef niet meer terug te komen in het ziekenhuis en mag me dus aanmelden bij de verloskundige hier in de buurt.. En dan nog 2 en halve week en dan gaan wij ook lekker op vakantie hmmmm wat kun je daar naar uit zien.. Verder ben ik super moe en als het kan slaap ik tussen de middag even voel me net een oude taart hihihih,, Poppetje succes wat super goed nieuws....
Poppetje als het goed is heb je nu een mooie cryo aan boord hoe voel je je? Zonneschijn haha ja die tijd totdat je het hartje kan horen id idd killing. Wat super fijn en gaaf dat het goed is geniet ervan meis Hier morgen alweer 30 weken, na deze week nog 5 weken werken waarvan er nog 2 lange weekenden bij zitten (gister geregeld). Ik d8 dat me meisje gedraaid was van de week maar sinds gisteren ligt ze weer terug dwars..gelukkig heeft ze nog 4 weken om goed te gaan liggen
Hi Dobber, jeetje zeg, wat gaat het snel! Ik heb nog het gevoel dat ik pas een maand geleden ofzo voor het eerst hier mijn berichtje zette en dat we allemaal nog moesten beginnen.
Zonneschijn gefeliciteerd en wat zal jij met een lekker gevoel op vakantie gaan!!! Dobber, ik duim mee dat ze draait! Mijn nichtje dr kleine deed het niet en ze wilde het niet laten draaien dus kwam met een keizersnede. Hier geen utro of hormonen, de cryo was een blasto aa maandag! Dus beter kon niet. Wel die avond en paar steken gehad, dinsdag één, woensdag weer een pat en gisteren echt of ze met een naald prikte een paar keer. Verder wat opgeblazen. Overal les ik dat obstipatie er bij hoort maar dat heb ik niet, mijn darmen wennen erg goed! Al deze klachten had ik de vorige x niet maar ik durf niet te veel te hopen.. Bang dat ik dan te teleurgesteld ben straks.
zonneschijn, super fijn!! poppetje, spannend zeg!! Wanneer mag je testen? dobber en r1981, gaat inderdaad snel he! Hier vandaag ook alweer 18 weken hihi ik voel wel nog helemaal niks van de baby... dus vindt het allemaal wel een beetje spannend hoor....maar goed, dinsdag weer naar de vk dus dan weer het hartje luisteren
r1981 haha ja ik zat laatst bij me moeder op de stoel en wist nog goed dat ik in diezelfde stoel zat nadat ik de pregnyl had gespoten...gaat echt snel poppetje spannend hoor *duim**duim**duim* dinsdag ook weer naar de vk en krijgen dan de groeiecho...ben benieuwd. ons meisje beweegt goed vanmorgen hadden we in bed echt een moeder dochter momentje, ze was precies onder me hand aan het bewegen en nog best een hele tijd
Poppetje dat is het zeker. Eerst wist ik wel van oja nu voel ik mijn kindje maar nu sinds een korte tijd is het besef er ook en dat maakt het heel speciaal. Dat ze reageert op mijn hand en op de dingen die ik doe. En ook jij zal dat snel mee mogen gaan maken ik weet. Het zeker
Ik kan onze hummel nu ook elk moment beginnen te gaan voelen. Ik zit er echt op te wachten, hihi. Dobber heeft je meisje ook al wel eens de hik? Grappig gevoel hè! Poppetje ik duim het eelt en de blaren op mijn vingers voor je!!!!
Hier weinig te melden, omdat we in onze 'pauze' zitten. As donderdag zou ik ongi moeten worden in mn eigen cyclus. Ik hoop dat dat ook gebeurt, want dan weet ik dat dit in ieder geval goed zit. En dan denk ik volgende cyclus dat we de embryo terug laten plaatsen. Eigenlijk vind ik deze tijd heerlijk. Geen ziekenhuisbezoekjes, geen spuiten in mn buik, niet steeds maar uitleggen aan anderen hoe ik me voel. Ik geniet van de tijd voor mezelf en voor ons samen. Ben 2 weken geleden begonnen met hardlopen en het gaat heel erg goed. Ik voel me er ook beter bij. Nu al weer de 2e week aan het werk in mn klas op school. Heerlijk om me hier compleet op te storten. In de weekenden gezellige avondjes weg met vrienden en familie of lekker met zn 2tjes thuis op de bank filmpje kijken. Het geeft me voor nu voldoende rust, de rust die ik echt heel hard nodig heb! X
Jufa niks mis mee om lekker de tijd aan jezelf en je mannetjje te besteden. Goed bezig met dat hardlopen Hoop voor jullie dat ook jullie snel zwanger mogen zijn en dit alles voorbij is en je lekker kan richten op een zwangerschap. Heel veel succes meis en ga vooral door zoals je het nu doet en dat is je eigen ik niet verliezen in al die molens waar je je snel door op kan laten slokken door je kinderwens
poppetje, ook hier draaien de duimen meid!! jufa, wat fijn dat je lekker in je vel zit, goed gestart bent met school en lekker aan het genieten bent met je mannetje! Hier het schooljaar ook weer goed gestart... stuk beter dan vorig jaar! Vorig jaar nieuw op het SBO begonnen en was erg pittig, dit jaar veel beter en veel meer rust! dobbermama, wat gaat het snel inderdaad ik weet ook nog precies wanneer ik voor het eerst naar de huisarts ben gegaan voor een verwijzing... dat was half augustus vorig jaar... en nu zitten we alweer bijna halverwege de zwangerschap... januari de eerste spuiten gezet en nu gewoon een kleintje in mijn buik... r1981, bijna op vakantie toch?! Heerlijk!! Lekker genieten hoor! En inderdaad de kleine binnenkort voelen... spannend! hier vanmorgen naar de verloskundige geweest weer... vond het toch wel een beetje spannend omdat ik nog niks voel, en het was natuurlijk alweer even geleden dat we het hartje hadden gehoord of ons kindje hadden gezien... gelukkig was alles goed, baarmoeder goed gegroeid, hartje gehoord en zelf netjes 2 kg aangekomen (was volgens haar een heel nette score haha)... is toch weer fijn even bevestiging... volgende week dinsdag GUO, ben benieuwd of de man die het doet deze keer wat subtieler is!!