In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Oooooooooow Poppetje, ik wens jou in het speciaal heel veel succes morgen. Ik hoop dat het meevalt! Ik ga voor je duimen...

2. saskiaenroy

28 dec 2012
    82
    0
    0
    Veiligheid
    Noord-holland
    @ poppetje, van de katheter voel je niets eigenlijk hoor, even diep in en uit ademen dan is het zo gebeurt. Heeeeel veel succes morgen mocht ik het je later nog willen zeggen. Neem rustig je tijd voor je het weet is het voorbij.

Pfff ja ergens anders aan denken tjaaa weet je het is onwijs lastig ik probeer het wel maar het lukt niet. Maar het gaat nog wel redelijk gelukkig heb een helel lieve man.

Ik heb bewust geen alcohol gedronken geen druppel. Ben ik al niet echt een drinker 1 glas baco en ik kan bijna niets meer navertellen hahaha....

3. saskiaenroy

28 dec 2012
    82
    0
    0
    Veiligheid
    Noord-holland
    ik ben trouwens 28 jaar....en volgende week precies op de dag van testen 2 jaar bezig...

4. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    poppetje... owww meis!!! heeeeeeel veel succes morgen... je kant het. ik zal echt aan je denken!

saskia, nog steeds spannend want je hebt vroeg getest dus je kunt best over een paar dagen wel dat 2 streepje hebben... en daar gaan we voor! ;)

@all. ik ben 22 ;) jonkie

5. saskiaenroy

28 dec 2012
    82
    0
    0
    Veiligheid
    Noord-holland
    @citroen.. Dank je wel ik weet het!! Maar toch ergens bang dat ie gewoon wit blijft.. Maar ach ik denk dat ik donderdag of vrijdag weer even ga proberen Hihi!!!!! Jij bent zeker nog jong zeg komt dat omdat je Pcos heb????

6. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Jeej wat is er veel geschreven, ik ga proberen zoveel mogelijk te reageren haha maar dat wordt even leeswerk zeg haha

jane hoop zo dat de punctie meevalt haha maare gelukkig heeft die secondelijm van de doktoren gewerkt haha

liz we hebben geen andere keuze denk ik dan ons telkens maar te herinneren dat we dit doen voor een baby en nog nie denken aan de punctie zolang we die stap nog nie hebben bereikt

zonneschijn ja gezellig he da we nu met zo vele zijn. vooral omdat we allemaal zo ongeveer gelijk lopen of zeker wel iemand hier hebben die gelijkt loopt kan je wel veel ervaringen delen

mama-in-love welkom gezellig dat je er bent. hopenlijk een positief begin 2013 :)

poppetje ik zit bij 2 ziekenhuizen heb eigenlijk alles bij het mmc Veldhoven behalve het lab gedeelte en de terug plaatsing da heb ik in het Catharine ziekenhuis in Eindhoven. Ik kreeg wel wat pijnstilling maar geen morfine tenminste klonk nie alsof ik iets zwaarders ging krijgen
    Ik zal aan je denken morgen poppetje!

citroen toch maar besloten ja om het nog een keer zo te proberen. wel goed hoor dat je voor jezelf die keuze hebt kunnen maken. zolang ivf nie nodig is of zou moeten zijn zou ik het ook uitstellen....maar helaas bij ons werkt het nie zo

r1981 mooi lijstje nu alleen wel zorgen dat iedereen haar eigen updates erin zet....ben benieuwd haha ervaring uit het vorige clubje was da di nie snel werd bijgehouden of zelfs vergeten haha maaar super!

Jufaman ik heb gelukkig tot nu toe alleen nog maar op de dag dat me ongi had doorgezet nare dromen gehad. moet wel zeggen dat ik soms een beetje een onrustig gevoel heb overdag.
    Uhh kwa drinken/roken na oud en nieuw niks meer maar dat is ook de rede waarom ik pas 5-1 start omdat ik graag een borrel heb met feestjes hahaha
    En tja me naam zegt het al ik ben 26 wordt in juni pas 27.

saskia hoop zo voor je meid dat je op de datum dat je mag gaan testen zwanger bent :D

7. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    jane 1981__________zwanger!
    saskiaenroy________7-1 testen
    Poppetje77_________punctie 31-12
    Mama-in-love_______uitgangsecho 14-1
    Carla83____________begin spuiten 4-1
    Dobbermama1986____begin spuiten 5-1 > 18-1 uitgangsecho
    Lindazzz____________begin spuiten 5-1
    Liz21______________begin spuiten 5-1
    Jufaman81_________begin spuiten 9-1
    Sanst_____________begin spuiten 26-1
    fiona1983__________begin spuiten 27-1
    r1981_____________binnenkort begin pil
    zonneschijn 38______binnenkort begin pil
    Kick_______________?
    numatje___________zkh bellen bij menstruatie
    Babyliz____________intake 8-1
    citroen____________binnenkort starten
    Mariska11_________ronde wachten ivm cyste
    nana1980__________nemen pauze

8. saskiaenroy

28 dec 2012
    82
    0
    0
    Veiligheid
    Noord-holland
    Hey meiden!!! Nu wakker moet zo werken..... Heb slecht geslapen kon alleen maar dromen over testen en ongesteld worden pffffff..... Als ik niet meer online kom vandaag,,,

Hele fijne jaarwisseling en een knallend vruchtbaar 2013!!!!!!!!

9. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Overzicht met de leeftijd erbij. Sorry als ik de verkeerde leeftijd zou hebben ingevuld! Mag aangevuld/gecorrigeerd worden!
    Mbt drinken: zodra ik start met spuiten drink ik niet. Vanavond zal ik wel een wijntje pakken denk ik, maar ook al met mate. Het voelt gewoon niet lekker om er nog geen rekening mee te houden. Idd, ik wil ook geen risico's nemen.

jane 1981____31___zwanger!
    saskiaenroy___28___7-1 testen
    Poppetje77____35___punctie 31-12
    Mama-in-love______uitgangsecho 14-1
    Carla83________29__begin spuiten 4-1
    Dobbermama1986__26__begin spuiten 5-1 > 18-1 uitgangsecho
    Lindazzz____________begin spuiten 5-1
    Liz21_______21_____begin spuiten 5-1
    Jufaman81___31____begin spuiten 9-1
    Sanst_____________begin spuiten 26-1
    fiona1983____29____begin spuiten 27-1
    r1981_______31_____binnenkort begin pil
    zonneschijn38___38__binnenkort begin pil
    Kick_______________?
    numatje___________zkh bellen bij menstruatie
    Babyliz____________intake 8-1
    citroen____22______binnenkort starten
    Mariska11_________ronde wachten ivm cyste
    nana1980___32____nemen pauze

10. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Bij ons drinkt niemand alcohol in de familie dus ik ook niet :)

Maar als er een kriekbiertje in huis was geweest had ik em genomen :) Die zijn zooooow lekker :D

Zojuist de eerste deca spuit er weer in gejast. Het spectakel is begonnen :D

Nu de sperma opwerk test nog afwachten. De uitslag zou vandaag doorgebeld worden..
    We begonnen ooit met 6 miljoen maar werd steeds minder tot 200.000.
    Vriendlief denkt dat het nu nog slechter is en ik denk en hoop dat het tussen de 200.00 en de miljoen is...
    We horen het vandaag dus nog even geduld!

11. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Allemaal alvast een fijne jaarwisseling en op naar een geweldig, super 2013 voor ons allemaal!!

Hier niks spannends te melden, gewoon aan het afwachten tot de intake 8-1 en tot we kunnen beginnen met alles...
    Spuiten start 27-1 is trouwens een geschatte datum, ik moet op dag 3 beginnen met de pil slikken en dan op dag 17 beginnen met spuiten... mijn cyclus is vrij regelmatig, dus zal waarschijnlijk de 10e ongesteld worden, maar kan ook best de 9e of 11e zijn...

Verder allemaal afwachten... poppetje, hoe is de punctie gegaan?? Ben wel heel benieuwd, laat je wat weten?

Wat betreft alcohol en spuiten dat vroeg ik me ook af, wilde ik ook in het intake gesprek gaan vragen wat ze aanraden, ik denk dat ik net zoals nu gewoon af en toe wel een wijntje zal blijven drinken, maar wel met mate... Het is als ik net begin met de eh... weet ff niet meer hoe dat hormoon heet om de eicellen te stimuleren... maar goed, dan dus... is het hier carnaval en dan wil ik ook wel eigenlijk een drankje kunnen drinken... maar goed... we zullen zien hoe het gaat en ook hoe ik reageer op de hormonen (en combi met alcohol evt.)

Super fijn lijstje trouwens!! blijf je een beetje op de hoogte van alles en iedereen, makkelijk terugzoeken!

Nou... ik ga hier aan de kook voor de hapjes van vanavond en nog even voor mijn werk wat dingetjes regelen...

Nogmaals allemaal op naar een GEWELDIG 2013!

12. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Ha meiden,

Wat is er weer veel gebabbeld!
    Heel fijn om al die ervaringen te lezen. Spannend allemaal zeg!

Hier morgen mijn laatste wijntje. Ben niet zo'n grote drinker maar af en toe lust ik er wel eentje.
    Trouwens voor diegene wat aan de pil zitten.. is jullie libido ook gezakt tot onder het vriespunt?? Pfff ik moet er niet aan denken!

Ps, ik ben inmiddels 26jaar oud.

Lieve meiden, ik wens jullie allemaal een hele mooie avond en een SUPER 2013!

xxx

13. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Net telefoon gehad: 1.5 miljoen!! Erg blij :)

14. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Super!! En betekent dat dan dat het IVF wordt, of ICSI?

15. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    @mama-in-love, dat is een supermooi aantal!!!

iedereen alvast de beste wensen voor 2013, vol liefde, gezondheid, geluk en ik hoop voor allen een kindje en of zwangerschap!!!

Ik heb vanochtend de punctie gehad, het viel met medicatie mee. Nu wel krampjes maar is te doen. Werd van de morfine wel echt superduizelig. De oogst is 9 eitjes en vriendlief zijn zaad was verbeterd. Hij had nu 100000 zwemmers per ml dat was de laatste x 34000 per ml.
    Nu duimen dat er donderdag iets terug geplaatst kan worden.

16. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Wat een fijn nieuws allemaal op oudjaarsdag! Daar word ik vrolijk van...

Ik hoop voor iedereen een gezellige avond en een goed uiteinde van 2012 en een nog beter begin van 2013. Dat al onze wensen maar uit mogen komen!

Liefs jufaman

17. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Poppetje wat fijn dat het meeviel!!
    Hier zie ik er ook niet tegenop. Sterker nog, ik heb er wel zin in :D

Je krijgt in het AMC zo'n ENORM heerlijke cocktail van medicijnen dat je helemaal stoned wordt :)
    Maar eerst 2 weken deca spuiten en dan de uitgangsecho.
    Moet voor de punctie nog even wachten tot het einde van de maand :)

18. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    goed nieuws poppetje!! met een fijn gevoel 2013 in dan!
    Nu duimen inderdaad voor goede embryo's

19. saskiaenroy

28 dec 2012
    82
    0
    0
    Veiligheid
    Noord-holland
    Poppetje, wat een goed nieuws zeg.. YEAAAAAHHHHH!!!!!!!
    Nu een paar mooie emmy"s he..

Blij dat het op me werk druk was, niet teveel kunnen nadenken vandaag hahaahah...

20. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Hey poppetje mooi nieuws zeg :D nu afwachten wat je donderdag terug geplaatst krijgt en of je er over houdt voor in de vriezer...
    Spannend!

Zo ik ga nog even me bedje in pff vandaag om 8 uur al op het werk en heb het wel even gehad nu.
    Alle medicijnen zijn in huis dus ik kan zaterdag beginnen :D

Iedereen een heel fijn oud&nieuw en tja ik ga vanavond flink borrelen aangezien het daarna niet meer erin zit voor mij (dat wordt afkicken haha)
    Tot volgend jaar :D:D:D en ik drink mijn eerste borrel op jullie (en natuurlijk mijzelf) dat 2013 maar ons jaar wordt

Deel Deze Pagina