In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    fiona ohhh dat is fijn dat het je goed is bevallen :D en natuurlijk dat alles goed is

jane wat een mooie dochter heb je :):):):):):):D
    hopen dat ze snel mee naar huis mag

2. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    JANE GEFELICITEERD!!!!! WAW WAW WAW!!! WAT EEN MOOI MEISJE!!!!! Hopelijk mogen jullie snel naar huis.

Ster80, spannend allemaal. Hoop dat je al wat meer duidelijkheid hebt nu. En je hebt wel gemerkt; je kunt het hier allemaal vragen!!!!

Zonneschijn en Poppetje, super meiden!!! Kunnen jullie het zelf al geloven??? En er ook al een beetje van genieten? Echt een onvoorstelbaar wondertje hè!

Fiona fijn dat 20wkn echo zo positief was en dat alles goed is natuurlijk. Op naar de 2e helft!

Jufa, fijn dat je zo lekker in je vel zit, zowel letterlijk als figuurlijk! En weer een goed vooruitzicht.

Wij net terug van Kreta; het was helemaal geweldig! Ik heb er ontzettend van genoten, en mijn mannen ook. Vooral die kleinste, die heeft bijna de hele vakantie liedjes gezongen, geschaterd van het lachen en ''glapjes'' gemaakt. Heerlijk menneke...

Helaas gaat het wel slecht met mn bekken. Ik kan niet meer normaal vooruit en moet veel overlaten aan mijn man. Dat valt niet altijd mee. Ik moet veel gaan liggen en vooral als mijn zoon verdriet heeft en opgepakt wil worden, is het erg lastig als ik dat niet kan. Hoop dat ik toch nog even door kan met werken, ik wil nog niet in de zw. Ik zie volgende wk wel hoe dat gaat. Ik werk veel vanuit thuis dus dat is een voordeel.

Fijne avond allemaal!! x
    (ps toch wel fijn om weer op de hoogte te zijn, heb ons clubje wel een beetje gemist!)

3. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Inmiddels zijn we bijna allemaal zwanger of net bevallen!!!

Gelukkig wel een fijne vakantie gehad, jammer van je bekken nu. Had je dat vorige keer ook??

En thanks, ik ben blij als ik het hartje zie kloppen!!! Pas dan durf ik het echt te geloven.. Zeker omdat ik ook nog geen pijnlijke borsten heb of misselijk ben.. Wel enorm moe, veel plassen en ben een heks nu!!

4. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Dank jullie wel.
    We zijn vanmiddag thuis gekomen, ze doet het super.
    Mijn bevallings verhaal staat in mijn blog.

5. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    R1981 fijn dat de vakantie zo goed is verlopen en alles goed is gegaan :) wel heel erg bagger dat het met jou zo vervelend gaat en jij zo belemmerd wordt in alles..idd wat poppetje ook al vroeg..had je dat de vorige keer ook?

Poppetje wanneer ga je je baby horen/zien dan?
    Onze jufa nog en dan is iedereen die nog bezig is zwanger als zij ook zwanger is. Veel gebeurd hier in 2013 he als je nu zo terug gaat kijken.

Jane heb het gelezen meis en reactie achter gelaten.

Wanne gek zeg me buik lijjkt hier wel met de dag groter te worden joh. Denk dat ik morgen alle laatste spulletjes in huis ga halen..dan zijn we klaar ofja 22 sept komt de box en als die staat zijn we klaar. Moet alleen nog ruimte maken in een keukenkastje voor de flesjes enzo. Vandaag 32 weken...wat gaat het snel zeg

6. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    De tijd gaat zo hard!!! Terwijl voor mijn gevoel kruipt het nu tot de eerste echo. Die heb ik 10 september, dat is sinds en die donderdag ben ik 7 weken dus hoop het hartje te horen!!!! Ben half september jarig dus dit zou het mooiste cadeau zijn wat ik kan krijgen!

7. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Poppetje oja was even vergeten het duurt kei lang voordat je die eerste echo krijgt :(
    Maar het zal vast en zeker goed zijn..:)

8. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Dag dames ik ga met vakantie...doei doei tot over een 10 dagen...

9. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Zonneschijn ik wil graag mee in je koffer :)
    Hele fijne vakantie!

10. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Even een kort berichtje, ze doet het echt heel goed.
    Een heel rustig en tevreden prinsesje.

11. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Jane, het is je gegund!!!

12. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Zonneschijn fijne vakantie!!!

Poppetje, op naar 10 sept. dus! Spannend hoor.

Bij mijn 1e zwangerschap had ik ook zware bekkeninstabiliteit. Van ongeveer wk 35 t/m een aantal wkn na de bevalling kon ik bijna niets. Tot ruim een jaar na de bevalling had ik flinke klachten. Het is nooit helemaal weggeweest. Het is nu wel weer flink verergerd. Ik loop constant met bekkenband en slik toch (meer dan ik wil) regelmatig paracetamol. Er is helaas niet veel aan te doen. De fysio kan het was losmasseren/losmaken maar meer ook niet. Maar goed, alles voor een goed doel!

Zo, nu ga ik even een trein bouwen met mn zoon, haha, die staat hier aan mijn been te trekken.

13. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat een positieve verhalen allemaal!!

zonneschijn geniet van de vakantie!!

R1981, jij dus ook een heerlijke vakantie gehad, fijn! Wanneer heb jij de 20 weken echo? wel ontzettend balen van je bekken!

jane, wat super dat het zo goed gaat me je kleintje, lekker van genieten!!

poppetje, ja dat duurt echt ontzettend lang he, in het begin! Maar na een tijdje gaat het ineens allemaal juist heel snel... erg apart haha

dobbermama, fijn dat alles zo ongeveer klaar is! Tja, die laatste weken gaat het groeien het hardste zeggen ze ook toch?! :)

hier gaat alles verder goed, begin de kleine steeds meer te voelen... erg leuk! Wel alleen nog maar kriebeltjes, geen duwtjes ofzoiets haha... komt nog wel denk ik zo!

jufaman, hoe gaat het met jou?

en romie, met jou? De laatste loodjes ook toch?!

14. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Jane ahh mooi dat ze het zo goed doet :)

R1981 poeh dan weet je eigenlijk wat je nog te wachten staat dan de aankomende tijd..
    Ik heballeen als ik te veel doe last van me bekken en dat is dan alleen als ik op sta en een paar passen zet dat het dan pijnlijk is.
    Good luck meis enne veel plezier met trein bouwen haha

Fiona wat leuk dat jij je beebje al met enige regelmaat voelt.. Vooral in het begin ging ik na een druk dagje werken even in alle stilte op bed liggen en dan voelde ik haar ook kriebelen.
    Bij mij beweegt nu heel me buik als ze beweegt haha en ligt er net aan waar ze aan het trappelen is want soms dan schopt ze zo bij me ribben dat me borst zelfs beweegt haha

15. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Nog even een foto van ons prinsesje:

16. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Isabelle is echt een ontzettend mooi meisje!

Fiona ik heb volgende wk dinsdag (10 sept) 20wkn echo. Leuk dat je die kleine al voelt bewegen. Ik denk dat ik hem/haar nu ook af en toe voel.

Dobber ja ik wist van tevoren dat de kans op b.i. heel groot zou zijn. Dat neem je dan maar voor lief.

Ik heb zojuist wel weer lekker discussie met ''manlief'' gehad.
    Grrrr.... soms kan hij zo gevoelloos zijn. Omdat ik niet zo goed het huishouden kan doen (nu en het komende half jaar) dacht ik; ik stel voor om een poetshulp tijdelijk aan te nemen. Hoeft manlief niet het huis te poetsen. Nou, ik krijg me toch de wind van voren!!!! Belachelijk, geldverkwisting; ik moet mijn eisen maar aanpassen. Het hoeft niet altijd zo netjes en schoon te zijn. Het is nergens zo netjes dan hier! (das dus ECHT niet waar!) Pfff, lekker sfeertje hangt hier nu. Bah, zo'n hekel aan! Ben blij als dit weer overwaait. Kan hier op moment helemaal niet mee omgaan. Iemand nog tips?

17. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Heb ik iedereen afgeschrokken met mijn laatste bericht? Hihi. Het blijft zo stil.

Hier is de lucht al lang weer geklaard hoor. Manlief stond een uur later uit zichzelf ineens de ramen te wassen. En de advertentie voor een hulp wordt komende wk geplaatst. Dus dat gaat allemaal prima.

volgende wk 20-wkn echo. Spannend.

Hoe gaat het met jullie allemaal????

18. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Hai meis, had je bericht niet gelezen! Maar mannen zijn soms ook maf in deze periode, de spanning van de mmm moet er ook bij hen uit! Ik had het van de week ook!! Bij mij komt er ook nog bij dat hij voor het eerst pappa wordt dus ineens echt verantwoording krijgt en angst dat hij iets fout doet.. Hij komt ongeveer uit de goot en had niets.. Nu heeft hij alles, dat vindt hij eng.. Niettemin is het niet fijn als ze het op ons afreageren met onze horrormonen!!!

19. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Hey Poppetje, ik zie nu pas dat wij allebei de 10e een spannende dag hebben; jij je 1e echo en ik de 20-wkn echo! Komt al lekker dichtbij hè!

Ja mannen zijn soms echt maf ja. Ik kan me voorstellen dat het voor jouw man wel eng is. Maar als je eenmaal papa (en mama) bent, dan gaat alles vrijwel vanzelf en doe je precies datgene wat je moet doen. Het is een heerlijk gevoel, zo'n hummeltje van jullie samen. Ik ben heel blij met mijn man en hoe hij het doet als papa (hij is echt een super-papa!) maar soms.....grrrr.....hahaha.

Ps. al 2 reacties op mijn -poetshulpvacature- joehoej!

20. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Hihi, morgen ga ik al naar mijn Verloskundige voor een echo hier, hopen dat het hartje al klopt! Omdat ik nu zo in stress zit hoop ik dat ik gerust gesteld ben! Maar weet dat er een kans is dat het met nog niet klopt.. Dinsdag naar Gent, laatste keer als deze zwangerschap goed blijft gaan..

WIl jij dinsdag weten wat het wordt? Heb je een voorgevoel?

Deel Deze Pagina