Fiona fijn om te horen dat het zo lekker gaat met je Zonneschijn een meisje gefeliciteerd enne nog belangrijker alles is goed Klinkt nu al goed die babykamer
Wat fijn dat alles goed was en wat leuk een meid! Met de vruchtwaterpunctie weet je dat al heel vroeg natuurlijk!
Ja dat klopt was geen vruchtwater punctie maar een vlokkentest.. Ben wel super blij dat alles goed is..
Zonneschijn, super gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is. Jeetje ik wist helemaal niet dat je het geslacht zo vroeg al kon weten! Fiona, ja dat heb ik ook met yoga, even een momentje bewust voor jezelf en je kindje. Heerlijk.
das echt vroeg hoor! ik pas met 20-wkn en 5 dgn! Maar ja, verder ook niet belangrijk. Het grappige is, ons Bart zei al vanaf het begin dat hij een zusje zou krijgen; nooit iets gezegd over een broertje.
r1981 ik heb wel een losse echo ervoor laten doen hoor. haha dan is het wel extra leuk voor hem dat het ook een meisje is en zegt die ook waarom juist een zusje en niet een broertje?
nee dat niet, hij is nu ruim 2 1/2 dus hij heeft geen flauw idee wat ''een zusje'' eigenlijk inhoudt. Hij zegt ook regelmatig dat hij en papa ook een baby in de buik hebben. zo schattig. Het is echt zo'n lief knulletje. Hoop dat dat ook blijft als zusje geboren is! haha.
ooo wat leuk r1981!! haha... wij wisten het ook al met 15 weken zoiets, maar ook een pretecho gehad toen...
mooiste wat er is, en het gevoel voor je eigen kind(eren) is onbeschrijflijk. Gisteravond nog zat ik met tranen op de bank omdat ik gewoon zoveel van dat manneke houd! En nu ik zoveel last van mn bekken heb, moet ik veel liggen en toch blijft Bart lief en vrolijk, ook al kan mama niet mee spelen. Dan komt hij met zijn stickerboek gewoon bij mij staan. Zucht. Alleen al als ik dit zo zeg, springen de tranen in mn ogen. Emotioneel wrak, haha!
AAah r1981 ja kinderen zijn zo lekker onbevangen dat is zo leuk en lief smelt....Ze hebben soms zo leuke antwoorden en dan denk je hoe komen ze erop.. zonneschijn: ik denk dat we allemaal wel van die momentjes hebben dat we zo moeten huilen..En ja dat hoort er gewoon bij.. Ben zoiezo wel een huilebalk bij films of bij love in die air moet ik al janken omdat ik het zo mooi vindt. Maar ik mis in deze dagen ook wel mijn moeder die er helaas al bijna in dec al 7 jaar niet meer is. Ik ga wel eens naar haar graf (zit in een urn achter glas) Waar ik de sleutel niet van heb want die heeft mijn vader en daar heb ik geen contact mee omdat hij niet eerlijk tegen ons is geweest pfffff ja lastig die dingen... Vooral nu heb ik daar wel last van. Soms weet ik niet wat ik daar mee aan moet. Laatst stond hij achter me in de rij maar zo kil koud hij doet. Ja dan heb ik ook wel die krijgt geen kaart van ons stik er maar in.. Als ik bij mijn moeder ben moet ik daar altijd huilen pffffff. Maar ik weet dat ze dan super trots op mij is en dat ze vanaf de hemel naar ons kijkt en bij ons is. En dat ze over ons waakt. En dan komt het vast wel goed met ons.
Zonneschijn, dikke knuffel voor jou! Ik kan me niet eens voorstellen hoe zwaar dat is, om je moeder te missen. Maar ik geloof direct dat het, vooral nu je zelf moeder wordt, wel een extra gemis is. En ik weet ook zeker dat ze erg trots op je is en over je/jullie waakt. Hoop dat je daar toch wat troost in vindt, in die gedachten. Nogmaals; dikke knuffel voor jou!
R1981 thanks voor je lieve knuffel acht ja soms heb je van die dagen...Maar nu sinds die knuffel van jou gaat het al weer een stuk beter... Vandaag jarig zijn. mijn man heeft slingers opgehange zo lief... Maar zaterdag vieren we het pas met familie en vrienden..In in. Ben benieuwd wat ze van de taart gaan vinden.. En inderdaad tot zo lang mijn buikje verbergen hihih..
Lieve zonneschijn, gefeliciteerd, je laatste verjaardag als niet Mama!! ik mis mijn Mama al ruim zes jaar iedere dag! En ja ze zijn trots op ons maar snap heel goed dat je soms verdriet hebt een moet huilen. Wij gaan onze mini's niet zien in de armen zitten van hen! Mama was mijn voorbeeld en mijn held, hoop dat ik minimaal de helft zo goed ga doen als zij het heeft gedaan!!
jeetje zonneschijn en poppetje, heftig hoor al zo lang je moeder moeten missen!! Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet aan moet denken zoals r1981 al zei... kan me voorstellen dat je daar toch nog regelmatig, zeker in een periode als deze, jezelf erg klote over kunt voelen! pfffff hier echt zo ontzettend druk... wij gaan altijd bij alle kinderen op huisbezoek, en daar ben ik nu ook mee bezig... elke dag na school bij 2 of 3 kinderen langs en dat dan 3 dagen in de week deze week en volgende week... maar goed, daarna lekker genieten van een weekje vakantie!