In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    zonneschijn hmm wat naar dat je juist in deze tijd je moeder moet missen. wel mooie gedachten dat ze over je waakt en zeker trots op je zou zijn!
    gefeliciteerd met je verjaardag? ja ga je het zaterdag bekend maken op je feest dat je zwanger bent? haha gelukkig is het redelijk truien weer dus kan je je buikje goed verbergen haha

poppetje nou dan heb je zeker een mooi voorbeeld en een mooi streven. ook voor jou je moeder zal idd heel trots op je zijn...kijk eens wat een doorzettingsvermogen je al hebt laten zien.

fiona nog anderhalve week door bikkelen en dan lekker een weekje heel rustig aan doen.
    ga je ook nog weg met je weekje vakantie of blijf je lekker thuis?

2. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    oo ja, zonneschijn proficiat met je verjaardag!

wij gaan het eerste weekend van de vakantie weg. Mijn man moet gewoon nog werken, dus gaan vrijdags een nachtje naar zandvoort en zaterdag naar utrecht... verder vooral lekker rustig aan veel afgesproken met vriendinnen enzo...

3. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    fiona wel lekker hoor :D hoop wel dat je redelijk weer hebt voor een dagje zantvoort..kan je lekker samen een strandwandeling maken :D

4. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Hey!

Ja moet toch op de hoogte blijven he hihi!
    Vindt het leuk om jullie zwangerschappen te volgen! Al doet het toch ook wel soms pijn. Jullie dragen zo'n mooi wondertje onder jullie hart en ik ben bijna de enige uit dit groepje wat het helaas niet gegund is.

Maar toch gaat alles nog steeds goed, lekker zijn gangetje.
    Tuurlijk heb ik mindere dagen en komt het gemis om het hoekje kijken. Heb geaccepteerd dat dit altijd met momenten zal blijven komen.
    Maar het positieve is dat we een begin gaan maken om met pleegzorg te starten! Eind december hebben we een informatiebijeenkomst.
    Spannenddd maar ook heel erg blij! Kan niet wachten om een kindje de liefde te geven wat hij/zij verdiend en ik in overvloed heb ;)

5. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Liz, wat fijn om te lezen dat het goed gaat met je, en respect voor jou hoor! Ik weet niet of ik nog zou kunnen/willen meelezen als ik in jouw schoenen stond; dat laat zien hoe sterk en meelevend je bent!

Wat fijn om je te kunnen gaan verdiepen in pleegzorg! Ik hoop echt voor je/jullie dat je daar heel veel voorspoed in zult hebben.

6. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    liz wat leuk om wat van je te horen :D en idd heel erg sterk van je dat je hier nog mee aan het lezen bent :D
    wat super zeg dat jullie die pleegzorg door gaan zetten!
    maar wordt het echt pleegzorg of juist adoptie? zit denk ik wel een heel groot verschil in toch? (nooit zo heel erg in verdiept moet ik heel eerlijk bekennen).
    nou hou ons op de hoogte hoe het allemaal gaat verlopen :D is natuurlijk wel heel spannend allemaal :D succes ermee meis

7. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Vrijdag op controle geweest bij verloskundige, gelukkig alles goed (laat ik daarmee beginnen!) maar ontzettend ONTZETTEND geschrokken. We konden het hartje niet vinden (de hartslag). Gauw genoeg met echo gekeken/geluisterd en toen vonden we haar, ze ligt wat verder naar achter. Ik barstte in tranen uit! Er ging al vanalles door mijn hoofd. Pff, zoals mijn zus al zei: hormonen die als popcorn door je lijf springen, het is niet gemakkelijk!

Maar: alles is goed.

Hoe gaat het met jullie????

8. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @r1981 dat is schrikken geweest zeg. Gelukkig alles goed.

@hier rommelt het al het hele weekend. Pijnlijke harde buiken en rugpijn. Vandaag ben ik gestript bij de vk. Woensdag waarschijnlijk nog een keer. Het is afwachten totdat ons meisje komt.
    Hopelijk begint het spontaan want heb geen zin in inleiden.

Voor maandag afspraak hartfilmpje en echo bij gyn dat is standaard bij 41,3 maar ik hoop voor die tijd bevallen te zijn.
    Die voorweeen zijn echt geen pretje. Ik doe ook echt niks meer, kan ik gewoon echt niet meer. De dagen duren lang zo en ik wil eigenlijk nog vanalles. Ik ben blij als ik de was bij kan houden.

Hoe is het met de rest?

9. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Liz, waarom ben jij nooit doorgegaan voor poging drie, bv in het buitenland? Ik snap het wel hoor als ik kijk wat het emotioneel met je doet!! En pleegzorg is mooi.. er zijn zoveel kindjes die jouw liefde enorm kunnen waarderen!! Ik weet niet of ik de MMM los had kunnen laten na bv drie pogingen, tenzij ze echt hadden geconcludeerd dat het nooit ging lukken. Tja het Erasmus zei dat, maar zonder onderbouwing en Gent heeft wel bewezen dat ze in het Erasmus dus echt niet wijs zijn..

R1981, snap jouw reactie helemaal hoor.. dat soort dingen moet ik nu niet horen, dan ga ik spontaan mee janken..

En Romie, die meid van jou zit heerlijk warm.. je lichaam doet haar best maar die mini wil duidelijk nog niet uit haar vertrouwde plekje :D Ik duim dat ze zich snel laat zien..

10. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Romie, je hoeft helemaal geen dingen/huishouden te doen nu! Maar ik snap het wel hoor. Het zal niet lang meer duren zo te horen! Probeer wat afleiding te vinden door gezellig met een vriendin een kopje thee te drinken. (bij jou op de bank, kan ze direct je was opvouwen!)

Heel veel succes de komende dagen, ik ben heel benieuwd hoe het gaat!

11. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    r1981 ai ai ai dat is schrikken geweest. ik heb da gehad met de 20 weken echo toen bleven ze ook bij het hartje hangen en uiteindelijk een andere dokter bij geroepen...bleek uiteindelijk niks aan de hand ook dat ze naar achter gekanteld lag.

verder gaat het hier wel goed. heb steekjes, krampjes, ongi gevoel, wat zeurderig gevoel in me onderrug en harde buiken...we zien wel wat het gaat brengen haha.
    gelukkig is me nesteldrang al een stuk minder...heb namelijk nog maar 1 klusje voor aankomende zaterdag haha de rest is al gedaan

12. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    R1981 pfff dat is zeker schrikken zeg...niks aan zulke paniek dingen...maar fijn dat om te horen, dat je het hartje toch nog gehoord hebt..Hopelijk voel je nu weer wat rustiger..
    KNuffel voor jou

13. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    r1981, schrikken zeg!! Gelukkig was het later toch allemaal wel goed!

romie, hoe gaat het met je? je meisje houdt het wel lang vol daarbinnen zeg!!

dobber, rustig aan he! Ook jij hoeft nog maar heeeeel eventjes... :)

hier niets spannends te melden, drukke week, maar nog 2 dagen en dan lekker vakantie... dus komt goed! Ja en het kamertje is inmiddels echt helemaal klaar... ja alleen de kleertjes enzo nog erin leggen, maar dat komt goed :)

14. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Hallo allemaal,

Ik ven inmiddels bevallen van ons prachtig dochtertje Nova Zoë
    Op 8 oktober om 1:15 uur. Het was een hele vlotte bevalling en met drie persween was ze er. Ze is nog a en toe war misselijk van het vruchtwater. Maar het gaat steeds beter. Ze weegt 3000 gram is 52 cm

image.jpg

15. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Romie, PROFICIAT!!!!!!!!!!!!!!! Wat een plaatje!!!!!
    Pff, zit gewoon met tranen in mijn ogen.

Ik wens je een heerlijke kraamtijd toe! Geniet van elkaar!!!

16. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Romie, gefeliciteerd!!! Wat is ze mooi!!!

17. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    PROFICIAT Romie!! Wat een dotje... ♥

18. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Jufaman hoe is het nu bij jou?!

19. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Romie, proficiat! Wat een Schatje! Geniet ervan !

20. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Romie, man en zusje GEFELICITEERD!! Wat een poppetje! Wauw!!

Dobber, het wordt pleegzorg en geen adoptie. Waarom kan ik je eigenlijk ook niet zeggen.. Het is gewoon een gevoel dat het dit is voor ons.
    Heel veel succes met de laatste loodjes meid! Denk aan je.

Poppetje, een 3de poging kan ik niet meer aan. Afgelopen 5jaar heeft zo'n impact gehad op alles. Voornamelijk mijn lichaam kon het niet meer aan. Viel alleen maar af ondanks het eten en de hormonen.
    Mijn man kon het niet meer aanzien.

Dank jullie voor jullie reactie's. Ben ook erg blij dat ik weer uit mijn 'dip' ben en kan genieten van alle baby's en zwangere vrouwen om mij heen. Misschien is het wel voorbestemd dat wij geen kinderen kunnen krijgen en daarom andere dingen voor kinderen kunnen gaan betekenen..
    Maaarrrr zeg nooit nooit.. Misschien kan ik oooooit nog vertellen dat ik zwanger ben.

Voor alle anderen ook heeel veel succes en tot snel.

Deel Deze Pagina