Na een pauze van enkele maanden, omdat ik voor mijn gevoel toch nog bepaalde dingen wilde doen voordat ik zwanger word EN omdat er thuis een behoorlijk stress situatie was, heb ik besloten om er in december weer voor te gaan Ik heb er echt zin in nu. Ben er voor mijn gevoel nu meer klaar voor dan de vorige keer. \/ Ik heb de calculator even laten berekenen wanneer ik in december weer vruchtbaar ben, en wat blijkt? Op oudjaarsdag moeten we er flink tegenaan! 8) 18/12/06 Eerste dag van je laatste menstruatie 29/12/06 Een beetje vruchtbaar 30/12/06 Vruchtbaar 31/12/06 Erg vruchtbaar 01/01/07 Eisprong 06/01/07 Innesteldag 15/01/07 Vanaf hier kun je testen Vermoedelijke bevallingsdatum: 24/09/07 En die bevallingsdatum is een dag voor mijn vaders verjaardag en 2 dagen voor mijn vriendjes verjaardag! Dat zou ontzettend leuk zijn!
Hier nog iemand die er vanaf december weer voor gaat . \/ Ben al druk aan het aftellen. Waarschijnlijk met kerst een eisprong, worden dus leuke kerstdagen voor ons.
Waarom december? In ieder geval heel veel succes en oude jaar dag even vlug voor alle voorbereidingen van die avond klussen
Ook ik wil jullie heel veel succes wensen enne...december is een feestmaand dus dat kan niet missen! Liefs Nies
Hihi ja! Gisteren keek ik naar Grey's Anatomy en daar was dus net een vrouw bevallen terwijl haar man net was geopereerd. En toen ze haar kindje aan haar man liet zien, met de woorden "lieverd, dit is onze zoon" met dat kleine babytje in haar armen, toen werd ik toch een beetje emotioneel: dat wil ik ook! 8)
Terese,heel veel suc6 in december. zou mooi zijn als het dan raak was,leuk verjaardags kadootje gelijk voor je vader en vriend