Ik tank meestal als ik alleen ben of bij een pin-pomp. Maar het is wel 1 of 2 keer voorgekomen dat ik moest tanken en zij erbij was en ik toch naar binnen moest. Ik heb t wel gedaan, maar voelde me er niet prettig bij. Terwijl het eigenlijk gewoon moet kunnen hoor. Deur op slot, sleutels mee en in t zicht..niks aan de hand en zeker geen reden voor ontaarde moeder zijn hoor
ik laat de kids ook in de auto.. deur wel op slot uiteraard.. ga ze echt niet alle 4 (en ook niet 1) uit de auto slepen omdat ik even 2 min moet betalen..vind ik echt flauwe kul dat je dan een slechte moeder zou zijn...
Ik zou het zelf niet doen, omdat ik het zelf geen fijn idee vin, maar wat een ander doet in dit geval moet zij zelf weten. Er is geen goed of fout.
Ik vind je geen slechte moeder, dat is wel overdreven reactie van de ander mama.. ik zou zelf Eva niet alleen laten in de auto, maar dat komt omdat ik anders alleen maar stress dat er met haar wat zou gebeuren . al is de kans dat niks gebeurt kan ik ze wel bedenken!
Ik vind het niet kunnen, er kan van alles gebeuren in die 2 a 3 minuten. Ik neem mijn dochtertje overal mee waar het maar kan. Wat jij doet moet jij weten,maar ik zou het niet kunnen.
hoi, ik doe het net als jij en ik ben een heel goede moeder ik kijk hoe mijn kind hierop reageert, en hij vind het wel best. zit lekker in zijn stoeltje. ik vind het juist sneu om hem voor die 2 minuten uit zijn stoeltje te halen. ik doe ook de deur op slot, wel met gemengde gevoelens tijdens het rijden altijd van het slot zodat iemand hem kan redden als we een ongeluk krijgen ofzo.
kijk dat heb ik dan weer niet. ik kan snappen dat als je kindje slaap dat je niet wil storen, maar als Eva wakker is zou ik haar gewoon uithalen, ze vind het toch gezellig om mee te gaan ik moet wel zeggen dat mijn moeder lieten ons ook in de auto, en dat was in zuid afrika. daar is ook nooit wat gebeurt.. maar het zou je een keer toch overkomen....
Ik zit dan wel met de duvel op mijn hielen, ga dan vaak bij mijn ouders in het dorp tanken (maar 4 tanken dus lekker klein) en dan tank ik hem bij de deur zodat ik maximaal 10 stappen moet zetten om te betalen en dat vind ik al doodeng maar met twee kids uitladen daarnaartoe lopen is ook onzin (vind ik) dus dan maar even snel (en uiteraard handrem erop en op slot) verder ga ik nooit ergens naartoe en de kids in de auto laten ik heb pas geleden nog een flinke discussie met een mede mama gehad die het okay vond om naar de kapper toe te gaan met 3 kids in de auto, mijn man had bijna de ruiten ingegooid, we zijn erbij blijven staan tot ze terug was...
Jij hebt duidelijk geen 2 kids onder de 2 jaar gehad denk ik dan, das toch niet zo makkelijk afrekenen hoor, met 2 kids op de arm! En los lopen is nog veel gevaarlijker met al die auto's waar ze onder kan komen dus ze moeten op de arm gehouden worden!
Mijn auto gaat automatisch op slot tijdens het rijden (het is een mercedes en bij een stoplicht gehijacked (of hoe je het ook schrijft) worden vind ik toch niet zo gezellig haha) wij hebben wel 2 raambrekers in de auto liggen (en ik vind dat elke NL-er die in zijn auto moet hebben dan is het nooit geen probleem)
Dat vind ik ook niet normaal nee. Had denk ik de politie gebeld dat er 3 kinderen achtergelaten in een auto zitten.
nee, dat klopt, maar ik hoef niet in discussie hierover te gaan over mijn gevoel. mijn gevoel zegt dat ik het niet moet doen.. dat het niet kan is een ander verhaal dan.
ja dat doen we de volgende keer ook (het raampje stond op een kiertje en het was niet overdreven warm ofzo en we waren eerst naar de winkel gegaan en toen we terugkwamen en er was nog niemand is een van ons blijven staan en de ander gaan rondvragen waar de mama was. Toen ze eenmaal kwam kreeg ik toch een grote mond van haar, wie ik wel was en waar ik me mee bemoeide?! Mijn man zei; volgende keer als ik je auto zie met je kids erin bel ik de politie dus dat doen we zeker een volgende keer natuurlijk!
Zelf tank ik liever niet met kind erbij, dus als het even kan doe ik het als ik alleen op pad ben. Als het niet anders kan, tank ik bij een pomp waar ik aan de pomp kan pinnen, zodat ik niet bij m'n auto weg hoef. Ik ben te overbezorgd om m'n kind alleen in de auto te laten, zelfs als het maar voor 2 of 3 minuten is. Heb echter geen mening over mensen die daar geen moeite mee hebben. Lijkt me eigenlijk wel lekker om wat relaxter te zijn, maar dat ben ik nu eenmaal niet
ik laat de kids ook in de auto hoor met tanken.. maar ik ken iemand die dus haar 2!! kids (van 2 en van 5 maanden) alleen thuis laat als ze gaat hardlopen of winkelen met haar man... Die is soms wel 3 uur weg!!! Dat vind ik wel schokkend...
En dan is schokkend nog zacht uitgedrukt. Dit vind ik dus echt niet kunnen en als je t heel zeker weet zou ik er ook een melding van maken. Misschien wordt er nu weinig mee gedaan maar als er in de toekomst nog een melding komt over iets anders hebben ze er wel 2 staan.
ik heb het natuurlijk niet zelf gezien,maar zij verteld dat wel eens, en van een gezamelijke vriendin hoor ik dat ze dat vaker doet. Dat meisje zelf is geen vriendin van mij maar een vriendin van een vriendin zeg maar.
Ik zou daar toch melding van maken of die vriendin moet dat doen. Stel dat er wat gebeurt en niemand weet ergens van. Als er een dossier is met eerdere meldingen wordt het in ieder geval serieuzer opgepakt.