In discussie; jullie mening gevraagd...

Discussie in 'De lounge' gestart door Fem, 18 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Nou dan ben ik ook een ontaarde moeder want ik laat Charlotte altijd in de auto zitten als ik ga betalen bij het tanken, de auto op slot uiteraard en in het zicht. Ik laat haar verder NOOIT alleen in de auto, maar zie hier geen kwaad in. Zo gaan wij ook bij de buren op bezoek en nemen de babyfoon mee, Charlotte heeft een rookmelder op haar kamer, het huisalarm staan aan én wij hebben de babyfoon bij ons, dus waarom niet? Ik zou dit soort dingen niet doen zonder alarm, rookmelder of wat dan ook maar hier zie ik echt geen kwaad in.

2. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    :$:$:$
    Dan vind ik schokkend nog licht uitgedrukt, ik zou hier een melding van maken als je het zeker weet!

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

pffff dat vind ik toch echt wel te ver gaan hoor, jesus!

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.187
    113
    Hier blijft meisje ook tijdens tanken in de auto (al moeten ik zeggen dat ik dan toch wat nerveuzig ben) Als ik boodschappen heb gedaan breng ik ook altijd eerst alles naar binnen terwijl meisje nog in de auto zit. O,o wat een ontaarde moeder ben ik zeg....

5. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Je bent nu wel erg vaak gequote, maar kan het niet laten.

Dit is toch niet normaal????!!!! En wat als dat kind van 2 uit bed klimt. Die blijft echt niet 3 uur lang keurig in bed liggen tot mama komt hoor. Zou hier idd een melding van maken.

6. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Ik zou mijn kind ook in de auto laten denk ik zo.. Vooral als je even aan het tanken bent en de auto op slot doet.. Net zoals ergens voorgaand al is gezegd de kans bij een aanrijding is groter dan dat iemand jouw kind uit een afgesloten auto steelt..

En idd, wat die ouders doen, daar zou ik melding van maken! Das gewoon echt te belachelijk voor woorden!

7. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik vind iemand geen ontaarde moeder als die haar kindje in de auto laat zitten dat moet iedereen zelf weten maar IK persoonlijk zou het nooooooit doen .. Het idee dat er wat kan gebeuren, nee dan maar slepen met het kind maar ga niet het risico lopen dat er iets gebeurt .. Ik ben van mening dat je je kinderen nooit in de auto moet laten ook al ga je ff snel tanken of bv en pakje sigaretten halen .. Maar nogmaals iedereen moet het zelf weten ;)

8. Dana

Dana Niet meer actief

ik laat mijn kind ook niet in de auto bij het betalen tijdens het tanken maar als ik bij een zelfbedieningspomp sta waar je naast je auto met je pinpas betaald en dan tankt en dan weer in de auto gaat dan laat ik haar erin zitten maar dan sta ik ernaast, als ik van de auto weg moet lopen om te betalen dan neem ik haar even op de arm, daar voel ik me beter bij.

9. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik weet niet of melden zin heeft. een aantal jaar geleden hebben wij iets soortgelijks met mensen uit de straat gehad. die hebben 6 kinderen en 2 daarvan werden van de fiets gereden tussend e middag. hun moeder
    halen had geen zin want die was er niet. de politie was erlangs geweest en er zat een peuter in de box en 1 in de kinderstoel aan tafel en de politie wist te vertellen dat moeders aan de rijles bezig was. ze hadden haar zien rijden. ja het waren inmiddels bekenden van de instanties. er is verder nooit iets mee gedaan. toen brak mijn klomp dus. de politie zei doodleuk ze doet het zovaak. ook moest regelmatig een kleintje van hun van de rondweg afgeplukt worden en naar huis gebracht. die dan geen boe of ba gaven. er is nooit iets gebeurd met die kinderen wat betekend dat ze blijkbaar een heeeeeeeeeeeeeel goede engelbewaarder hebben ofzo. dus ja, je kunt het melden maar verwacht er niet teveel van.

10. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Ik doe het ook weleens, ook als ik naar het buurtwinkeltje ga en ik de auto in de gaten kan houden.

Als je maar een tweetal minuutjes werk hebt, moet je toch niet de maxicosi of je kind in en uit de auto slepen, kans is maar klein dat er iets gebeurd hoor!

No worries dus!;)

11. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Ik doe het ook altijd hoor, vind het geen probleem. Heb idd wel altijd de deur op slot dan en wil haar ten alle tijden kunnen zien vanuit het tankstation.

Maar heb haar nog nooit mee uit de auto genomen als ik ging tanken. Zo'n gedoe!

Ik laat mijn dochter trouwens ook alleen thuis als ik ga hardlopen ben dan max. een half uurtje weg en heb een huistelefoon met geluidsbewaking. Zodra ze een kik maakt (ze slaapt als ik weg ben) Dan word ik gebelt en hoor ik precies wat er gebeurt. Plus dat ik midden in het bos woon waar ik hardloop en ik in 2 sec thuis kan zijn als de nood hoog is. Ga nooit ver van het huis.

Heb ook het geluk dat het een hele diepe slaper is!

12. Alita

Alita Niet meer actief

Maar wat wil je dan doen als je hoort dat er iets gebeurt en je bent niet thuis?
    Je woont midden in een bos? Straks wordt ze ontvoerd (ik weet het is vergezocht maar je zou niet de eerste zijn)...moet je dat aanhoren en je bent niet thuis...
    Geen aanval hoor maar vraag me dit af....

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Oeh dat lijkt me wel heel eng!
    Voor t zelfde geld breekt er brand uit of iets dergelijks.
    Brr nee dat was niks voor mij!

14. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Ik laat mijn zoon ook in de auto met de deur op slot behalve als ik langs de snelweg tank dan neem ik hem mee naar binnen.... maarre ik vind het bij een kleine pomp gewoon kunnen hoor .. by the way als ik hem er elke keer uit zou halen dan heb ik elke keer een drama om hem weer terug te zetten .. dus mij niet gezien!

15. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

De overbuurvrouw weet dat ik aan het hardlopen ben dus er komt niemand bij mijn huis in de buurt en het vliegt niet in brand zonder dat de overbuurvrouw het merkt ;)

Plus dat als de deur open gaat ik het hoor, dan gaat de telefoon namelijk ook bellen, ik heb het een keer gehad en toen hoorde ik de buurvrouw "hey meisje ik dacht al dat ik iets hoorde, mamma komt er zo aan hoor!" heel lief haha. De buurvrouw heeft ook een telefoon voor haar namelijk.

In het begin vond ik het wel eng maar was in mn eentje en ik wil toch mn ding kunnen doen. Ga geen oppas inhuren voor een half uurtje... Nu is mn vriend er natuurlijk als ik ga.

Deel Deze Pagina