In discussie; jullie mening gevraagd...

Discussion in 'De lounge' started by Fem, Jun 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oh, ghehehe, had ik niet verwacht hoor :D

2. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,063
    3,858
    113
    Hier blijven ze ook mooi met de deur op slot in de auto zitten hoor die 2 a 3 minuutjes. Ben al 3 minuten verder voor ik ze er allebei uit heb. Ik zie de auto toch. Wat kan er allemaal in die tijd gebeuren? En als ik ze er uit haal en van de pomp naar de kassa loop, kan ik ook door een of andere onoplettende gek worden aangereden...volgens mij is het risico net zo groot.

3. gimena

gimena Niet meer actief

maar hoeft niet hoor :) en nog gefeliciteerd met je zwangerschap btw :)

4. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik laat mijn zoontje bij het tanken ook gewoon in de auto hoor... met de deur op slot en het raampje op een kiertje. Ik kan hem ook gewoon zien vanuit het tankstation, en ben altijd zo klaar met betalen.

Ik krijg vreselijk de kriebels van dat soort moeders, met hun veroordelende praatjes. Vertel haar maar dat er dus meer 'ontaarde moeders' zoals jij rondlopen ;)

5. Devy

Devy Fanatiek lid

Aug 23, 2008
    3,437
    1
    0
    Tilburg
    Ik tank alleen bij een onbemand tankstation dus mijn dochter blijft gewoon in de auto zitten, en ook als ik moet pinnen en de auto een paar meter verderop parkeer vind ik het veiliger om haar in een afgesloten auto te laten zitten. Voor mij is het belangrijk dat de afstand van mijzelf tot de auto erg klein is, en ik haar in de gaten kan houden. De enige uitzondering hierop is als ik iets ben vergeten als ik thuis ben, en snel naar binnen en weer naar buiten ren. Ik vind je dus absoluut geen onverantwoorde moeder, maar het is wel een keuze die voor verschillende moeders uit kan vallen.

6. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Dank je wel, jij succes over 3 maanden ;)

Ghehehehe, nou idd ;), misschien van de week maar eens ff zeggen :p

7. pinter

pinter Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    4,015
    1
    36
    noord limburg
    heb zelf nog geen kids hoor,maar als ik hier in het dorp ga tanken,zou ik tzt hetzelfde doen hoor.
    nee,je kind uit de auto zeulen,lekker in die benzine damplucht die daar altijd hangt,en na een minuutje weer terug zeulen....
    naar mijn mening is er niks mis mee hoor,en doe je niks raars of verkeerds.
    hoeveel mensen laten hun hond zo in de auto zitten,en daar wordt niks op gezegd...

8. gimena

gimena Niet meer actief

@fem thnx vindt het nu al spanned :) haha (spoor ook niet :p)

9. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    1,199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    oh gisteravond nog gedaan. als ik overdag moet tanken en ik al zie dat er mensen in de rij staan, dan haal ik hem er meestal wel uit omdat het dan soms nog best lang kan duren. maar als het rustig is en ik alleen naar binnen hoef om te betalen dan laat ik hem mooi in de auto zitten. veel te veel gedoe om hem er helemaal uit te halen. plus dat je vanuit het winkeltje altijd je auto kan zien en alle tankstations toch met camera's beveiligd zijn. wie haalt het dan in godsnaam in zn hoofd om te proberen je slot open te forceren en je kind eruit te stelen :p

10. pinter

pinter Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    4,015
    1
    36
    noord limburg
    by the way,
    als ik de hond in de auto heb,laat ik het bestje ook even alleen hoor:D....

wel klote dat sommige moeders die je op zoiets aanspreken je zo onzeker kunnen maken he,slaat toch nergens op??

11. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ik laat mijn zoontje ook in de auto zitten hoor...moet toevallig straks tanken dus dan blijft hij lekker zitten. Ga hem voor 2 min niet uit die auto halen, ben langer bezig hem er weer in te zetten (want meneertje loopt gewoon weg als hij mag lopen) dan dat hij even blijft zitten.

12. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    dan ben ik helemaal ontaard;)
    als we weggaan (om een boodschap ofzo) en leah kon nog niet lopen zette ik haar in de auto en liet de hondjes plassen naar het eind van de straat (100meter?) ik kon de auto dan wel zien. en was ook zo terug.
    bij het tanken doe ik het ook. en als ze ligt te slapen zet ik de auto voor de deur en hou het in de gaten.
    het ligt er misschien aan dat wij in een erg klein dorp wonen en iedereen elkaar kent (en in de gaten houdt)? in een stad zou ik dat ook niet zomaar doen.

en over andere moeders: tegen sommige (waarvan ik weet dat ze heel anders over dingen denken) zeg ik bepaalde dingen al niet meer. :D.

13. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    oh en ik las nog dat iemand een raampje open zet, dat doe ik meestal niet, juist omdat de hele auto dan naar benzine gaat ruiken (heb ik 1keer gedaan, bbrr. 10minuten later rook je het nog:)) ik zorg wel dat het koel is in de auto.

(en de hondjes blijven hier ook wel eens alleen in de auto)

14. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja, als het 38 graden is zou ik het wel anders doen denk ik want dan wordt de auto zo heet als ik hem uitzet (want ik ga hem ook niet laten draaien, er hoeft nog net geen bordje op; 'auto én kind in de aanbieding, neem mee!!!') dan zou ik gaan tanken als zij thuis is (en man erbij he :p, dus niet alleen :D) en ik alleen wegkan.

Ik ga ook niet uitgebreid shoppen, ik ga naar binnen en betalen en kom gelijk weer terug.

15. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    Als je maar een paar minuten weg bent en de auto is op slot..
    Dan vind ik het geen probleem hoor.. Let maar niet op andere hoor..

16. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ach er zijn zoveel dingen waarvan andere moeders het niet zouden doen en je daardoor gelijk ontaard vinden.

Mooi schijt aan hebben :D :D

17. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    3,029
    1
    0
    Ieder z'n ding, maar ik laat m'n dochters niet in de auto zitten. Hanne slinger ik in m'n ringsling en Noah loopt maar even mee. Ik heb er geen goed gevoel bij ze wel te laten zitten.

Maar da's mijn gevoel. Wat 'n ander doet moet hij of zij zelf weten. Dus TS: lekker niets van aantrekken, 't lijkt mij namelijk op zich ook geen enorm probleem even snel af te rekenen terwijl je kind in 't zicht zit.. ;)

18. Amfy

Amfy Niet meer actief

fynn blijft ook in de auto hoor. of hij moet echt mee willen (dus huilen etc)

ik heb deze discusie ook al eens gehad. maar ik kapte hem eigenlijk af ;) 1 zinnetje en ze dachten er heel anders over.

ik laat liever mijn kindje 2 min alleen dan dat ik mijn kindje in giftige en kankerverwekkende benzeen dampen zet.
    vriend werk met die rotzooi en je moet een weten hoeveel voorzorgsmaatregelen er zijn tot aan benzeen meterjes aan toe zo gauw als hij telang in de dampen staat gaat dat ding af (en dat is niet lang)

19. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Bedankt iig voor jullie reacties, ben ik tenminste niet helemaal gek (en ontaard ;)).

20. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    is wel grappig om te lezen, er was eerder zo'n topic en toen kwamen er alleen reacties van oooh nee ik doe dat nooit....

maare nee hoor ik vind je ook geen ontaarde moeder.... ik laat mijn dochters ook weleens even in de auto zitten als ik ga pinnen en zij een paar meter verderop in zicht in de auto wachten... ook bij het tanken gebeurd dat weleens... ik kijk altijd wel of er een rij staat en anders wacht ik ffe tot die weg is en ben er dan met 2 min weer...

vind dat zo'n gezeik altijd dat je word afgezeken op dit soort dingen.. alsof je dan ineens slecht bent voor je kids.... ik kan zowiezo niet 2 kids op de arm meenemen naar binnen voor 2 min... vind het echt onzin....

Share This Page