In discussie; jullie mening gevraagd...

Discussie in 'De lounge' gestart door Fem, 18 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ik heb Jelina ook altijd in de auto gelaten toen ik ging tanken en betalen.
    Nu doe ik het niet meer maar dat is om het feit dat Jelina de gordel los maakt uit haar stoeltje gaat, en dan niks goeds uitspookt in de auto. ;)

2. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Hier ook een ontaarde moeder! Haha weer een turfje erbij aan jouw kant!

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nee, dan vind ik het ook anders!!!

I am on the winning side lady's! :D:D

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Och, zou precies hetzelfde doen hoor..

Maar altijd komen zulke dingen terug.. zo was er hier een tijd terug ook een discussie over het weggooien van een vuilniszak in de gezamelijke container in de straat. Het was beter om de baby op de arm te nemen en de vuilniszak in de andere en van 3 hoog met de trap naar beneden te lopen, dan je kindje 5 minuten alleen te laten in zijn of haar bedje want wie weet werd je wel doodgereden :p

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik laat Joris dus ook gewoon in de auto zitten als ik op het tankstation even moet betalen hoor. Ik zie hem vanuit binnen gewoon zitten. Als dat niet het geval zou zijn, dan neem ik hem wel mee naar binnen hoor.

6. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis

haha ohja dat topic.... nou je mag dus nooit meer alleen je vuilnis aan de straat zetten dames.... 1 kind of 4, allemaal mee!!!:D

7. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ik laat mijn kinderen ook in de auto zitten en doe de deur ook op slot. Als ik de kinderen uit de auto moet halen en weer in de auto terug moet zetten ben ik langer bezig en ik vind het gevaarlijk als de kinderen daar los lopen (1½ en 3 jaar).

8. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    ik tank altijd als ik mijn dochter niet bij me heb, gewoon omdat ik het voor mezelf niet prettig vind haar achter te laten in de auto. maar ik ben ook wel een muts daarin hoor vind zeker niet dat je een slechte moeder bent als je dat doet. Maar vind het zelf gewoon geen fijn idee

9. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Ik laat hem niet alleen in de auto zitten als ik echt weg zou moeten lopen om te betalen. Er kan in mijn ogen altijd iets gebeuren (auto in de fik, andere auto die tegen jouw auto aanrijdt oid). Ik heb gelukkig het geluk met mijn pinpas aan de pomp zelf te kunnen betalen en hoef dus niet bij mijn auto met kind weg te lopen.

Ik vind overigens iemand die dat wel doet absoluut geen slechte moeder hoor. Ik doe het zelf alleen niet.

10. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Ik laat mijn dochter ook altijd in de auto zitten als ik ga betalen, deur op slot, 10 meter verder betalen en goed zicht op haar. Zou er niet aan moeten denken haar steeds erin en eruit te moeten tillen (oke, ben dan wel hoog zwanger ;) ) Maar dan nog! Ik voel me er geen slechte moeder door!

11. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik heb de situatie nog nooit aan de hand gehad, maar ik zou Thijmen wel meenemen. Vind het een heel eng idee als hij alleen in de auto zou zitten.
    Maar vind het wel heel wat van die andere moeder om meteen te zeggen dat je dan slecht zou zijn...

Even vraagje aan degene die hun kindje wel in de auto laten, vinden jullie het niet eng dat je kindje alleen in een afgesloten auto zit? Als er iets gebeurt of er rijdt een andere auto tegen aan, dan duurt het veel langer voor ze je kindje zouden kunnen helpen (dat is dan mijn gevoel en de reden waarom ik Thijmen zou meenemen, trouwens)

12. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.206
    1.260
    113
    Centrum België
    Waarom zou het langer duren? Wie weet zit je zelf compleet geklemd (laten we dan toch meteen van het ergste uitgaan) of ben je KO...
    Kans dat er iemand met grote snelheid tegen je wagen vlamt aan een tankstation (of bakker of wat ook) op de parking is volgens mij kleiner dan de kans dat je geschept wordt op de openbare weg...

13. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    ik zag me al gaan, toen mijn jongste net geboren was en de oudste nog niet kon lopen. (in de ene arm een dreumes en in de andere een maxi-cosi en dan ook nog willen betalen........;))

Noem mij een ontaarde moeder, maar ik ben geen pakezel, nee hoor hier blijven ze lekker zitten:D

14. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ben zelf nog geen mama maar ik vind dat je je kindje best in de auto kan laten zitten hoor. Als inderdaad de deuren maar op slot gaan en als ze nog erg klein zijn zou ik er wel voor zorgen dat er echt niets in zijn/haar buurt ligt wat ze eventueel in de mond kan steken... Nou dan zie ik het probleem niet hoor! Als je inderdaad uitgebreid boodschappen gaat doen vind ik het wat anders maar dit moet toch kunnen???

15. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ik laat Valerie dan in de auto.
    Maar moet zeggen dat ik in een dorp woon met kleine bezinestations.
    Overigens tank ik meestal bij een onbemande pomp

16. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :$ Jeetje Fem wat een ontaarde moeder ben jij zeg!!:D:p

Hier hetzelfde hoor. Kids blijven gewoon even in de auto wachten. Ik ga geen drie kids uit de auto slepen zeg.

Iedereen maakt zijn eigen keuze hier in maar om dan te zeggen dat je een ontaarde of slechte moeder bent? Kom op zeg!!

17. 4days

4days Niet meer actief

Ik quote even wat ik gisteren al in een soortgelijk topic had geschreven:

Dat doe ik ook hoor. Bij een tankstation ben je misschien net 1 minuut bij de auto vandaan, en ik ga altijd op een plaats tanken waar de auto constant in zicht is. En tuurlijk, als je net toevallig op dat moment een hartaanval krijg ofzo zit je kind daar in de auto ja. Maar wat als je thuis een hartaanval krijgt dan? Mijn vriend is meestal van zondagnacht t/m vrijdagavond weg. En we bellen wel elke dag, maar het komt ook wel eens voor dat hij mij niet te pakken krijgt ofzo. Het zou zomaar kunnen gebeuren dat ik hier een dag dood lig en mijn zoontje ernaast zit... Dan kan hij nog beter in onze auto zitten bij een tankstation. ;)

18. 4days

4days Niet meer actief

Nee, dan kun je inderdaad beter dood worden gereden met de baby in je armen... :) *zucht*

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    *gniffel* :)

20. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik zou never, nog niet voor 1 minuut een hond of kind alleen achterlaten in een auto. ik ben dan ook erg blij met de plannen om dit bij wet te gaan verbieden. wat andere doen moeten ze zelf weten, maar ik denk er wel het mijne van.

Deel Deze Pagina