wij moeten nog een meisjesnaam verzinnen van wilma reinanda.. en we vinden sarina wel heel leuk.. wat vinden jullie ervan???!
Heeeeel leuk, thats my name too... zo heet ik dan in real life... Ik vind het een erg leuke naam, mooi, komt zo nu en dan een keertje voor, zie nu dat t een franse naam is daarin betekend het Sarina prinsses. Tevens vind ik de naam ook al heb ik hem zelf fijn in de mond liggen, kwa naam opnoemen, mensen die je naam roepen enz kwa klemtonen enz... Al wordt de naam ook in indonesie gebruikt of vandaar uit, daar heeft mijn moeder de naam weer van ivm indo achtergrond( opa komt er vandaan) Sarina kind uit de dessa ofz is een liedje...
ik vind het geen mooie naam,maar ik snap geloof ik ook niet hoe je van Wilma Reinanda Sarina wilt maken. Is dan toch geen vernoeming meer of wel?
Ik vind het niks. Maar woon ook in het noorden van het land en dan zijn langere namen die eindigen op een -a- al gauw een beetje ordi. Ik zie de vernoeming trouwens ook niet zo.
Ik vind het wel mooi. Enigszins exotisch klinkend, maar toch ook weer heel nederlands uit te spreken. Erg mooi . Niet heel veel voorkomend denk ik, maar ook niet gek/apart ofzo.
Ik vind het een prachtige naam voor een kind met indo-bloed. Alleen de link met de namen waarnaar je vernoemt die zie ik niet; ik herken er geen Wilma in en ook geen Reinanda.
Is vernoemen inderdaad je bedoeling, of begrijp ik het verkeerd? Want ik herken die twee namen er ook niet in. Verder vind ik het persoonlijk geen mooie naam, maar trek je daar vooral niks van aan. Smaken verschillen.
Ik vind het geen mooie naam, sorry. Ik kende trouwens vroeger een Zarina, misschien vind je dat nog wat. Maar het vernoemen snap ik ook niet, hoe zit Wilma Reinanda in Sarina?! Niet, toch?
whuahaha sorry, hier moest ik ff om lachen. Ik kom ook uit het noorden van het land en ik snap je helemaal Al eindigt mijn naam ook met een a (Karolina), maar dat is toch net ff anders dan de namen die jij voor ogen hebt geloof ik... On topic: Ik zat bij een meisje op school die Sarina heet en 1 van mijn vriendinnen haar tweede naam is Serina. Beide zijn, toevallig, deels indo van afkomst en echt hele mooie slimme meiden. Ik denk aan hun en krijg geen nare gedachten, dus ja, leuke naam Komt ook niet ontzettend vaak voor ofzo, dat vind k zelf vaak nog wel belangrijk. Dat je niet op de lijst van de svb kijkt en dan 322 kids ziet die ook zo genoemd zijn
Ik ken een Indonesisch restaurant dat zo heet. Het is niet helemaal mijn smaak, maar ik vind het ook geen lelijke naam.