wat vinden jullie van sarina?!

Discussie in 'Babynamen' gestart door dirieke, 7 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dirieke

dirieke Lid

4 apr 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij moeten nog een meisjesnaam verzinnen van wilma reinanda..
    en we vinden sarina wel heel leuk..

wat vinden jullie ervan???!

2. sarientje3

sarientje3 Actief lid

7 jan 2012
    194
    1
    0
    Zit veel achter de computer,maar daarnaast veel ge
    tilburg
    Heeeeel leuk, thats my name too... zo heet ik dan in real life... Ik vind het een erg leuke naam, mooi, komt zo nu en dan een keertje voor, zie nu dat t een franse naam is daarin betekend het Sarina prinsses. Tevens vind ik de naam ook al heb ik hem zelf fijn in de mond liggen, kwa naam opnoemen, mensen die je naam roepen enz kwa klemtonen enz...
    Al wordt de naam ook in indonesie gebruikt of vandaar uit, daar heeft mijn moeder de naam weer van ivm indo achtergrond( opa komt er vandaan) Sarina kind uit de dessa ofz is een liedje...

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik vind het geen mooie naam,maar ik snap geloof ik ook niet hoe je van Wilma Reinanda Sarina wilt maken. Is dan toch geen vernoeming meer of wel?

4. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Ik vind het geen mooie naam. En ben het verder met Yolanthe eens!

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik vind het niks. Maar woon ook in het noorden van het land en dan zijn langere namen die eindigen op een -a- al gauw een beetje ordi.
    Ik zie de vernoeming trouwens ook niet zo.

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik sluit me ook aan bij Yolanthe.

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik vind het wel mooi. Enigszins exotisch klinkend, maar toch ook weer heel nederlands uit te spreken. Erg mooi :) . Niet heel veel voorkomend denk ik, maar ook niet gek/apart ofzo.

8. Bri

Bri Niet meer actief

Ik vind het een prachtige naam voor een kind met indo-bloed.

Alleen de link met de namen waarnaar je vernoemt die zie ik niet; ik herken er geen Wilma in en ook geen Reinanda.

9. Hope87

Hope87 Bekend lid

7 apr 2012
    910
    2
    16
    ik zou het anders spellen, ik hou persoonlijk van een wat hardere klank zoals Sha.rina

10. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Ken iemand die Seraina heet, vind ik persoonlijk mooier.

11. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    Zo heet ik ook altijd veel complimentjes haha
    En altijd zingen ze dat liedje voor me haha

12. MiekeLammetje

MiekeLammetje Actief lid

17 nov 2011
    408
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Zwolle
    Is vernoemen inderdaad je bedoeling, of begrijp ik het verkeerd? Want ik herken die twee namen er ook niet in. Verder vind ik het persoonlijk geen mooie naam, maar trek je daar vooral niks van aan. Smaken verschillen.

13. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ik vind het geen mooie naam, sorry. Ik kende trouwens vroeger een Zarina, misschien vind je dat nog wat.
    Maar het vernoemen snap ik ook niet, hoe zit Wilma Reinanda in Sarina?! Niet, toch?

14. Linana

Linana Niet meer actief

whuahaha sorry, hier moest ik ff om lachen. Ik kom ook uit het noorden van het land en ik snap je helemaal :p
    Al eindigt mijn naam ook met een a (Karolina), maar dat is toch net ff anders dan de namen die jij voor ogen hebt geloof ik...:)

On topic:
    Ik zat bij een meisje op school die Sarina heet en 1 van mijn vriendinnen haar tweede naam is Serina. Beide zijn, toevallig, deels indo van afkomst en echt hele mooie slimme meiden. Ik denk aan hun en krijg geen nare gedachten, dus ja, leuke naam :D

Komt ook niet ontzettend vaak voor ofzo, dat vind k zelf vaak nog wel belangrijk. Dat je niet op de lijst van de svb kijkt en dan 322 kids ziet die ook zo genoemd zijn ;)

15. IrisO

IrisO Niet meer actief

Ik vind het niet zo mooi en snap de vernoeming ook absoluut niet..

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik ken een Indonesisch restaurant dat zo heet. Het is niet helemaal mijn smaak, maar ik vind het ook geen lelijke naam.

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik sluit me aan bij Maja. Ik vind het niet zo''n leuke naam.

Deel Deze Pagina