In navolg op mijn slaapzakkenvraag: weet iemand een leuke site waar ik een lekker slaapzakje kan bestellen voor een leuk prijsje?
Nee, ik heb de zomerversie, en doe in winter pijama eronder, of deken erover. In de winkel verkopen ze combisleeper. Voor 79 . Da's ook een slaapzak.
ik haal ze altijd of bij prenatal, wibra of hema. 43 euro vind ik persoonlijk erg veel geld voor een slaapzak
Ik heb 2 van die zomerslaapzakken en vind ze echt ideaal! Mooie kwaliteit ook na 10x wassen. Die van de Hema zijn veel dikker en omdat ze geen mouwen hebben, wil ik daar dan toch nog een rompertje met lange mouwen onder. Ik had Juul gister alleen in haar luier in de slaapzak liggen.
dat heb ik dus ook, heb nu van de prenatal zonder mouw, maar zelfs na 6 keer wassen laat dat ding roze pluisjes los, erg vervelend, zie hem morgen als je hem mee wilt nemen.
Niet online, maar goedkope, leuke slaapzakjes hebben ze bij Ter Stal voor 8 Euro. Het zijn precies dezelfde als van Jollein.
Ja, ik heb ook wel zo'n ikkelief ding, maar ik vind ze best prijzig. Zeker omdat ik er wel twee of drie wil hebben. Ik heb nu de zomerversie, maar heeft iemand die van fleece? Is dat ook een lekkere? En zou je die al aankunnen als het buiten een graad of 18 is, of moet je dat echt pas in de winter doen?
Ik haal altijd slaapzakken bij de Hema en van die hele dunne bij Hans Textiel. Ik wil er toch een paar hebben, Eva krijgt bijna elke dag een nieuwe slaapzak en ik heb geen zin om elke dag te moeten wassen. Ze zijn wel allemaal zonder mouwen, maar in de winter trek ik haar dan wel een extra shirtje aan.
Ik was vandaag bij de prenatal en daar hadden ze van die dunne in de aanbieding. Twee voor 15,99. Niet duur dus, en superschattig roze! Ben helemaal blij. Heb er meteen twee dikkere bij gekocht bij de hema, van die badstof dingen. Voor als het was kouder is. Nou, ik ben helemaal voorzien.
@ Snoopy1979: wat is jouw Eva toch een schatje! Ik heb even op de babysite gekeken, maar wat een lekker lachebekkie joh! Lacht ze ook wel eens niet? Wat een heerlijk grietje!