Dat is een bevestiging van je (goede!!) keuze! Succes met je meisje, ze is bij jou thuis veel gelukkiger dan op die PSZ
Uiteindenlijk iemand gesproken, ik moest een mail doen met de reden waarom ze eraf ging....dus ik een nette lange mail gemaakt(waar overigs nog niet alles in stond) krijg ik een mail terrug de opzegging is in behandeling genomen en ze namen de klachten ZEER serieus en zouden dit voorleggen aan de locatie manager en die moest het oplossrn en zou nog contact opnemen met mij. Angela is juist door die locatie manager van de psz gegaan...heb dat vrouwtje zovaak aangesproken die is hier thuis geweest die heb angela geobserveerd...zij is juist die mutd die vol blijft houden dat mijn kind van alles mankeerd!!!!! dus heb nog maar een keer gebelt dat ik daar absoluut niet op zit te wachten, ze hebben genoeg kansen gehad en klaar is voor mij klaar moeten ze nu niet zeggen dat ze de klachten serieus opnemen dat hadden ze ruim een half jaar geleden al moeten doen. Overigs moet ik nog 2 maanden betalen tot 1 april voor ze het contract beeindigen!
Bizar maar weer... goed dat je hebt aangegeven er helemaal klaar mee te zijn en ook geen contact meer te willen. Vind het wel heel raar dat je nog 2 maanden moet betalen! Er was toch hooguit 1 maand opzegtermijn?
Ja inderdaad op de site stond 1 maand per ingang van de 1e of 16e van de maand, dus ik ging er vanuit van 1 feb tot 1 maart, maar moet nu ineens tot 1 april nog betalen 120 euro dus nog
Wanneer was de datum van je opzegging? Dat was denk ik 6 of 7 februari? Dan zeg je dus op met ingang van 16 maart, klopt dat? Omdat je de 1e van de maand al voorbij bent... Waarschijnlijk moet je daarom dan dus tot 1 april betalen, maar dat vind ik ook wel weer raar... Als je opzegt per 16 maart, zou je dus ook tot 16 maart moeten betalen, dus een halve maand, lijkt me? Of zeg ik nou heel iets vreemds? 120 euro is inderdaad wel een hoop, zeker voor iets waar je ontevreden over bent :x
je mocht opzeggen per de 1e of 16e van de maand, dus mijn opzegging hebben ze gedaan per de 1e van februarie, dus normaal gezien zou het dan tot 1 maart zijn, Maar ik zal mijn schoonvader ze eigen er nog wel is over laten buigen...is toch zonde geld zo... betaal +- 60euro per maand. Of de voorwaarde moeten per 2011 verandert zijn bij de psz...heb daar nog niet eens het nieuwe regelement van...laatste wat we gehad hebben is 2010 van de zotte maar ja
maar je kunt niet met terugwerkende kracht afmelden.. dus is je melding voor de 16e en daarmee betaal je tot 16 maart volgens hun regels
heb toch echt net de brief binnen, per 01-02-2011 is zij uitgeschreven van de psz, dus de betaling loopt t/m 01/04/2011 Niet tot 16/03/2011 oid, echt tot 01/04/2011
Vind het bizar dat ze zeggen dat ze per 1-2-2011 is afgemeld, maar dat je dan wel nog twee maanden moet betalen, dat klopt niet hoor! En jij kunt zeggen dat je de voorwaarden voor 2011 nog niet hebt ontvangen, dus er gewoon nog vanuit gaat dat er 1 maand opzegtermijn geldt. En dat je dus zou moeten betalen tot 1-3-2011. Ookal heb je geld als water, dan nog is het niet nodig om te betalen voor iets waar je volgens hun voorwaarden niet voor hóeft te betalen. Ik zou wel eventjes bellen of een briefje terugschrijven als ik jou was, tis toch zonde geld...
we gaan morgen even naar mijn schoonouders, manlief dan toch vrij, dan kan zn vader zich er is even over buigen die is daar iets beter in als mij hahahaha
Hihi, klinkt als een goed plan Ik weet soms ook niet hoe die dingen zitten hoor, heb ik manlief voor Hoe voelt het nu dat je haar uitgeschreven hebt?
Ik zou haar er af halen hoor, mijn zoontje gaat niet naar de psz toe, maar daar is hij echt niets minder om hoor!
@MamaMarije het voelt nog steeds heel dubbel hoor, vooral omdat ze eigenlijk vandaag naar de PSZ had moeten gaan, woensdag en vrijdag ochtend ging ze eigenlijk. Vanmiddag even bij mijn schoonouders langs geweest waren ze niet thuis...morgen nieuwe kans! wonen gelukkig in de buurt