In dubio...update op pagina 3

Discussie in 'De lounge' gestart door ElviraR, 27 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hoi Wendy, lief dat je zo attent bent! Ben idd net terug. Over het financiele gedeelte was nog weinig bekend. Moet nog berekend worden allemaal. De praktijk zelf was erg leuk en liep zoals ik het tot nu toe kan inschatten ook goed. Mocht alles financieel positief uitpakken, dan denk ik dat ik er voor ga...tenzij ik zwanger blijk te zijn. Dan weet ik nog niet of het wel haalbaar is om over te nemen. Zij heeft 1 persoon voor 4 dagen in dienst en was erover aan't denken om een 2de voor 2 dagen aan te nemen. Maar om nu na een paar maanden meteen met verlof te gaan zie ik niet zo zitten.
    Kortom; nog niet veel meer duidelijkheid. Mocht ik deze week ongi worden, dan zullen we wel even wachten met verder klussen tot er meer duidelijkheid is. Ik houd jullie op de hoogte ;)
     
  2. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    O jee... en wanneer ga je testen?
    Veel sterkte en wijsheid om de juiste beslissing te nemen!

    Groetjes, Wendy
     
  3. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Als de :evil: :evil: niet komen test ik zaterdag ;)
     
  4. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Goh Elvira,
    ik lees het nu pas allemaal, sorry :oops:.
    Ik hoop voor je dat het goed uitpakt allemaal.
    ik wil je effe heel veel suc6 wensen met alles.
    Veel Liefs Nancy (Nenske)
     
  5. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    Afw88 dus!!! Ben benieuwd!!
     
  6. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Geeft niks hoor Nenske...ik kan ook niet alles volgen!!
     
  7. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Jep, idd afw88! Wel spannend....
     
  8. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Als ik het zo lees, dan is het een mooie kans voor je. Ik zou die denk ik niet laten liggen als blijkt dat je zwanger bent.

    Het is wellicht lastig dat je er een poosje uit bent wegens verlof enzo, maar aan de andere kant krijg je er voor en na je verlof wel een vrijheid om je leven in te richten zoals jij dat wilt voor terug. En als er al een ervaren kracht werkt is de opvang van de praktijk tijdens je verlof wellicht ook al in goede handen?

    Succes met je keuze..... en met het testen natuurlijk!

    Pim
     
  9. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Dank je Pim! Testen hoeft niet meer...de :evil: :evil: zijn gearriveerd.... Praktijk ga ik idd wel doen als het financieel mogelijk blijkt. Nu ik niet zwanger blijk, denk ik dat we klussen even (half jaartje) uitstellen... Weet alleen, nu het zo ver is niet of ik dit wel wil....uitstellen?? Miscchien doen we er wel heel lang over en dan krijg ik spijt?? Pff, moeilijk, moeilijk.
    Indien ik volgende ronde aan zou tellen kan ik tenslotte al een half jaar aan de bak zijn als het meezit... Ik weet het niet, als ik naar mijn verstand luister denk ik; even pauze; mijn hart zegt echter...gewoon doorgaan :(
     
  10. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    He Elvira,
    Misschien kun je wel in de gaten houden wanneer je menstruatie komt. Zo kun je misschien wel een veel beter beeld krijgen van je cyclus. Daardoor kan het wel makkelijker worden om zwanger te worden. Dan heb je een half jaar de duur van je cyclus kunnen opschrijven, en ook kun je dan makkelijk berekenen wanneer je eisprong plaatsvindt. :D
    Heel heel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel Suc6, met je praktijk en ook met zwanger worden.
    komt allemaal wel goed. Ik duim voor je! ;)
    Veel liefs Nenske.
     
  11. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    moeilijke keuze hoor ,zou het niet weten idd
    een goede en leuke baan aangeboden krijgen maar ook de wens naar een gezinnetje
    ik denk dat ik het op zijn beloop zou laten en zien waar het eindigde
    dus als het financieel een mooi plaatje is lekker jezelf op je werk storten en de natuur zijn beloop laten gaan.

    heel veel suk-6 meis
    gr debbie
     
  12. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hallo dames!
    Mijn man en ik hebben besloten dat wanneer het financiele plaatje ok is, ik de praktijk over zal gaan nemen. Omdat ik dit goed wil doen, denk ik dat dit de eerste maanden niet mogelijk is in combinatie met een kindje krijgen. We hebben daarom besloten sowieso tot er meer duidelijkheid is, veilig te klussen (bahhh ik haat condooms...). Mocht het allemaal doorgaan, dan zullen we waarschijnlijk pas in de zomer weer voor het echte werk gaan. Mocht het dan in enkele maanden lukken, dan ben ik in ieder geval al een jaar aan de slag en weet ik een beetje hoe alles reilt en zeilt. De bedoeling daarna zal dan zijn om iemand voor 2-3 dagen aan te stellen en zelf ook weer 3 dagen terug te gaan....
    Mocht het niet doorgaan, dan klussen we vanaf dat duidelijk is weer vrolijk verder.
    Om bovenstaande redenen denk ik dat ik me hier voorlopig wat minder laat zien (in mijn hart wil ik nl ook nu al een kindje, maar mijn verstand zegt dat dit ook nog wel even kan wachten met mijn leeftijd). Uiteraard wip ik regelmatig binnen om jullie in de gaten te houden.
    Ik denk aan jullie en duim voor iedereen!!
    Veel liefs Elvira.

    Oh ja...allemaal natuurlijk van harte bedankt voor jullie leuke en lieve tips, adviezen en aanmoedigingen!!
     
  13. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hoi Elvira,
    Ik wil je heel veel suc6 wensen met het regelen van je nieuwe praktijk. Het is inderdaad verstandig wat je doet.
    Ik hoop dat het allemaal goed gaat verlopen voor je.
    Daarom TOI TOI TOI!!! ;)
    Veel leifs
    Nenske
     
  14. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    Succes en wie weet treffen we elkaar nog wel een keertje!!!
     
  15. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Het lijkt me een heel goed besluit! Heel veel succes met geluk met al je ondernemingen!
    Liefs Sarina.
     
  16. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Bedankt allemaal!!
     
  17. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    verstandig besluit meis
    ik wens jullie dan heel veel geluk met jullie nieuwe praktijk en hopelijk wordt het wat jullie er van verwachten

    succes debbie
     
  18. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    succes meid en ik zie je wel weer verschijnen
     
  19. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.590
    65
    48
    Elvira,
    ik wens je het allerbeste toe en hoop dat alles mee zit om de praktijk over te kunnen nemen.
    Ik ben benieuwd wanneer je weer hier op het forum actief mee gaat proberen te zwangeren.
    tot snel.
    groetjes Lieke.
     
  20. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    succes hoor,wel een hele moeilijke keuze.Doe wat je hartje ingeeft ;)
     

Deel Deze Pagina