In dubio...update op pagina 3

Discussie in 'De lounge' gestart door ElviraR, 27 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Grote stap dus voor jullie, wel spannend.
    Ik wens jullie heel veel succes en geluk hiermee!
    Zal mij benieuwen wanneer we weer van je horen, met het bericht dat je natuurlijk in blijde verwachting bent!
     
  2. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Bedankt. Ik zal jullie uiteraard op de hoogte houden van de ontwikkelingen! ;)
     
  3. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hoi dames!
    Afgelopen weekend heb ik de jaarstukken van de praktijk gekregen. Omdat ik er zelf niet veel verstand van heb, ben ik gisteren naar een oud collega fysiotherapeut geweest, die zelf ook een aantal zaken overgenomen heeft in Duitsland. Hij heeft alle stukken eens bekeken en hieruit blijkt dat er al 2,5 jaar sprake is van een stabiele situatie; geen stijgende lijn dus. Hier kun je op zich wel van rondkomen, maar met deze gegevens zit het er niet in dat minder gaan werken over plm een jaar mogelijk is. Volgens hem zou de praktijk met plm 30-40 uur werk moeten uitbreiden om dat te kunnen. Aangezien zij al enkele jaren werkzaam is daar en ook geen duimen heeft zitten draaien, geloof ik niet dat dat gaat lukken. Kortom, zeer waarschijnlijk doe ik het niet en gaan we dus deze week nog mooi gebruik maken van mijn vruchtbare week ;)
    Ik vind het wel jammer, maar ben stiekem oh zo blij dat we verder mogen met mijn grote wens.....
    Liefs Elvira

    PS weet niet hoe ik de titel van mijn onderwerp moet wijzigen naar bijv in dubio...update op pag. 3
     
  4. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Nou meid!

    Van het een in het ander. Moet best verwarrend voor je zijn. Leuk om je weer in ons midden mogen te verwelkomen! Ik hoop nu voor je dat je snel mag genieten van een kleintje in je buik. Ga er maar voor!

    En verstandig dat je niet aan de praktijk begint, als ik het zo hoor.
     
  5. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Dat moet je in je eerste berichtje doen en dan gewoon het onderwerp veranderen ;)

    Tja op zich wel fijn dat je nu doorkan met je liefste wens! Succes met klussen!
     
  6. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Dank je Monika!

    Carmen ook jij bedankt en wat een mooie foto van je echo trouwens!!
     
  7. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    jammer zeg elvira dat dit dan niet met je kinderwens te combineren valt .
    nu niet maar ook zeker ook over een jaar nog niet dat duurt dan te lang he.....
    supers dat je dat nog snel gebruik maakt van je vruchtbare dagen ik wens je veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klusplizzier.......

    liek.
     
  8. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    veel succes met alles Elvira!
    liefs bianca
     
  9. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Heel veel succes Elvira, wel jammer van die praktijk.
    Ik zeg maar altijd het zal misschien wel ergens goed voor geweest zijn.
    Ik duim voor je!!!
    Groetjes Nenske
     
  10. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    He Elvira,
    er komt vast nog wel iets anders leuks de komende tijd qua werk. Spannend om verder te gaan met je grootste wens en ook wel fijn dat je nu niet tegen je gevoel in moet gaan wachten. Dat heb ik een tijdje gedaan en dat voeld niet goed. Succes dus en dat je snel zwanger mag zijn.
    Karin
     
  11. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ja als ik het ook zo lees, doe je er misschien wel goed aan om het niet over tenemen. Om er op de lange termijn verlies op te draaien en je kinderwens die niet in vervulling kan gaan, zit niemand te wachten natuurlijk! Dus succes met klussen ik hoop snel goed nieuws te lezen ;)
     
  12. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Er komt vast nog wel eens iets anders leuks op je weg, en misschien moet het gewoon allemaal zo zijn, en komt er sneller gezinsuitbreiding dan gedacht ;) :) !!??
     
  13. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Bedankt voor jullie lieve reacties dames! ;)
     

Deel Deze Pagina