Na lang overleg hebben man en ik allebei een top 3 gemaakt van onze favoriete meisjesnamen. Graag zou ik van jullie weten welke van deze 6 namen jullie het leukst vinden.
Hallo, Allereerst leuke poll!! Ik heb de namen even goed bekeken en heb gestemd op Nina.. De andere namen vind ik persoonlijk niet zo leuk. Maar ja ik ben meer van de hele aparte namen.... Ik hoop dat je er wat aan hebt. Misschien kan jij mij dan ook even helpen met iets? Ik zou graag zelf ook een poll en topic willen plaatsen en ben al de hele tijd op zoek naar hoe ik dat moet doen maar heb echt geen flauw idee! haha Help me..!
Hai Rose, Bedankt voor je reactie. Ik zal het even zo goed mogelijk uitleggen. -Klik op 'nieuw onderwerp' dit staat links onderaan de onderwerpenlijst. -Vul de titel van je onderwerp en je berichtje in -Scroll naar beneden tot aan 'overige opties' -Vink de laatste optie 'ja, maak een poll bij dit onderwerp' aan en kies het aantal pollopties -Klik op 'nieuw onderwerp versturen' -Daarna krijg je een scherm waarom je de polltitel en pollopties kunt invullen Ik hoop dat het zo lukt, ik zal dan meteen even stemmen
Geen dank! En jij bedankt voor de uitleg, alleen bij je eerste uitleg punt blijf ik al hangen. ik vind de site vrij lastig en kan maar moeilijk wegwijs worden helaas Ik weet dus niet waar de onderwerpenlijst staat?
Klik hier: Babynamen - Zwangerschapspagina Dan zie je links onder alle onderwerpen (topics) een paars vakje met 'nieuw onderwerp'
ik heb op laura gestemd hoewel ik alle namen op zich wel leuk vind, behalve robin, maar ik hou niet zo van unisex namen, vandaar.
Ik ben juist dol op unisex namen, hahaha! Robin vind ik hartstikke leuk, ik vind zelfs Dylan voor een meisje echt super!
Ik vind Robin super (normaal hou ik niet van uniseks namen, maar Robin vind ik geweldig voor een meisje!). Nina op de tweede plaats.