In dubio!

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 8 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.389
    3.259
    113
    Morgen hebben we een bijeenkomst van allemaal vrienden die uit hetzelfde land komen als m'n man. Nu zit ik in dubio of ik wel mee wil.
    Ik heb een paar weken geleden gehoord, dat iemand na lange tijd weer terug is in de stad. Deze man was met zijn vrouw en kinderen na een andere stad gegaan, omdat ze jeugdzorg wouden ontlopen. Stonden onder toezicht;). Nu is hij na lange tijd weer terug zonder vrouw en kinderen. En nu blijkt hij een aantal maanden vast te hebben gezeten, omdat hij haar mishandelt heeft midden op straat.
    Word alweer misselijk als ik erraan denk.:x

    Ik ben echt werkelijk waar bang dat als ik hem zie, hem aanvlieg,ivm met mijn eigen verleden.

    Wat zouden jullie doen? Meegaan of toch maar thuisblijven? M'n man heeft gezegd dat hij er wel voor zou zorgen dat hij niet bij mij in de buurt komt zodat ik niet de confrontatie aan hoef te gaan. Maar ik weet niet of hem ontwijken zou helpen. Vind het al walgelijk dat hun gemeenschap hem gewoon weer met open armen ontvangt!
     
  2. Rachel1984

    Rachel1984 Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.341
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik zou denk ik thuis blijven. Puur omdat ik anders toch niet op m,n gemak daar ben.
     
  3. ella27

    ella27 VIP lid

    22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik zou ook thuis blijven...
     
  4. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.604
    5.886
    113
    Ik zou ook thuis blijven maar puur omdat ik van mezelf weet dat ik zulke mensen dan juist (onbewust) opzoek om ze te laten merken hoe erg ik ze eigenlijk verafschuw en me dan vervolgens zit op te vreten wanneer ik merk dat ze het geen bal interesseert. Zou alleen niet alleen mijn avond daardoor laten verpesten maar ook van degene die met me mee is op dat moment. Zou ik thuis denk ik toch gezelliger zitten.
     
  5. Daan78

    Daan78 VIP lid

    25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    zou je man het fijn vinden als je mee gaat? Dan zou ik gewoon gaan.
     
  6. Fiene

    Fiene Fanatiek lid

    27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Gewoon gaan, goed lesje zelfbeheersing...
     
  7. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.604
    5.886
    113
    Wanneer je zelf zulke dingen meegemaakt hebt dan is het natuurlijk wat makkelijker gezegd dan gedaan en is het helemaal niet 'gewoon' gaan, maar vind dit op zich wel een goede tip eigenlijk. Toch weer een leermoment voor jezelf.

    Ook idd belangrijk wat je man fijn zou vinden.
     
  8. Fiene

    Fiene Fanatiek lid

    27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ach ik heb meer dan genoeg meegemaakt, regelmatig in het ziekenhuis gelegen door mishandeling, maar ik laat me door NIEMAND tegen houden mijn leven te leven.
    Bovendien, deze man heeft HAAR niets misdaan, waarom dan aanvliegen.
     
  9. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.604
    5.886
    113
    Zo letterlijk zal ze het wel niet bedoelen denk ik:) En hartstikke goed van je dat jij je niet laat tegenhouden, zo hoort het ook! Maar de een kan het allemaal wat beter handelen dan de andere. Ikzelf bv sta redelijk sterk in mn schoenen maar kan me door sommigen dingen nog steeds van de wijs laten brengen hoor, daarvoor zitten de wonden nog te diep.
     
  10. tulip

    tulip Niet meer actief

    als je er zelf echt grote moeite mee heb, zou ik thuis blijven. je bent daar toch niet op je gemak en erg op je hoede, dan is het toch niet echt leuk voor je.

    Wat vind je man ervan dat die man er ook bij is??
     
  11. Eefke84

    Eefke84 Niet meer actief

    ik zou wel gaan.
     
  12. FairyLaughs

    FairyLaughs Niet meer actief

    tja... ik zou niet gaan... het enige wat je ziet is dat iedereen leuk gaat doen met deze man alsof er niets aan de hand is.. dan vreet je jezelf van binnen op.. en dan heb jij het niet leuk,, maar je man ook niet als hij ziet dat jij niet op je gemak bent
     
  13. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.389
    3.259
    113
    We zijn niet heen gegaan! M'n man ook niet, wat ik echt lief van hem vind! We zijn met ons gezin gaan zwemmen.
     
  14. Mira7

    Mira7 Lid

    26 mrt 2009
    51
    0
    0
    Zuiden van het land
    " Deze man was met zijn vrouw en kinderen na een andere stad gegaan, omdat ze jeugdzorg wouden ontlopen. Stonden onder toezicht;)"

    Onder toezicht bij jeugdzorg????
     
  15. tulip

    tulip Niet meer actief

    wat lief van je man!!
     

Deel Deze Pagina