Moet even mijn zenuwen van me af schrijven.... Moet morgen namelijk om 11.30uur naar de tandarts. Ik vind dat zoooo erg dat ik er altijd de avond en nacht van te voren slecht van slaap . Verstandleijk weet ik dat het niks voorstelt, maar jeetje ik ben op van de zenuwen. En denk je dat ik ooit iets erg heb nmeegemaakt?? Welnee!!! heb maar 1 gaatje en toen die gevuld moest worden deed het niet eens pijn. Maar het is de controle die ik niet kan hebben op het moment dat ik in die stomme stoel lig. Ik lig altijd stijf van schrik en totaal niet ontspannen. Op het moment dat dat haakje mijn mond in gaat heb ik mijn ogen stijf dicht en lig ik verkrampt. Ik vraag ook altijd alles van: doet het pijn tot heb ik echt geen gaatje?? Ben dan net een klein kind.... Mijn oudste gaat ook mee en ik wil die angst niet overbrengen op haar, dus mijn vader gaat ook mee op het moment dat ik in die stoel lig, want dat wacht hij buiten samen met de kindjes . Heeft iemand tips ofzo waarin ik iets meer van die achterlijke angst af kan komen?? Nou ben het kwijt en nu maar hopen dat het snel morgen 12.00uur is