wanneer hebben ze nou van die sprongetjes?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mama33, Jan 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama33

mama33 Actief lid

Sep 11, 2006
    255
    0
    0
    Achterhoek
    Hallo dames,

Kan iemand me zeggen wanneer die sprongetjes ook alweer zijn? Het is de derde al maar ik vergeet dat steeds :oops: en achteraf denk ik dan oja...kon weleens een sprongetje geweest zijn.

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik dacht dat er rond 11 maanden ook een "grote" sprong is toch?

3. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Zal ze eens allemaal opnoemen volgens Oei ik Groei!

met 5 weken (ruim een maand)
    rond 8 weken (bijna 2 maanden)
    rond 12 weken (bijna 3 maanden)
    rond 19 weken (4,5 maand)
    rond 26 weken (6 maanden)
    rond 37 weken (8,5 maand)
    rond 46 weken (bijna 11 maanden)
    rond 55 weken (bijna 13 maanden)
    rond 64 weken (bijna 15 maanden)
    rond 75 weken (ruim 17 maanden)

Maar de meeste sprongen beginnen al eerder en hoe ouder de kinderen worden hoe langer de sprongen duren! :confused:

4. Syl72

Syl72 Bekend lid

Mar 14, 2008
    817
    176
    43
    Kan het zijn dat als ze ziek zijn geweest de sprong wordt uitgesteld? In december is mijn zoontje flink aan het kwakkelen geweest en ik denk eigenlijk dat hij nu de 3 maanden sprong heeft...

5. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    ahhhhh vandaar dat mijn zoontje (5 weken+2dagen) gister zo'n huildag heeft... dat kan dus een sprongetje zijn (zou hij nu gaan lachen? :D dat doet hij nog niet ;))

6. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
  7. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Handige plaat!

Verklaart nu mogelijk ook waarom Yelena van de week zo huilde en niet wilde slapen. Ach ze is nu weer vrolijk! :)

8. LvB

LvB Actief lid

Jan 21, 2008
    188
    0
    0
    Bij een sprongetje zijn ze hangerig en huilerig?

Rhodé was vandaag ook huilerig en wilde na een fles ook niet slapen en helemaal overstuur.

Wie weet...een sprongetje.

9. MisssZ

MisssZ Bekend lid

Nov 20, 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Dan zit die van mij in de 17 maanden sprong... Wauw wat is ze vermoeiend op dit moment. Je ziet echt dat ze gefrustreerd is. Even doorbijten dus.

10. mama33

mama33 Actief lid

Sep 11, 2006
    255
    0
    0
    Achterhoek
    hihi, leuk al die reacties zeg.
    Nou, ik snap het nu helemaal. Die van mij zit tegen de 11 maanden sprong aan en heeft zwaar de griep. Gisteravond 40,6 koorts en er staan 2 tanden op doorkomen. Alles lekker bij elkaar dus! Echt gezellig hier!

11. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Syl72, durf niet te zeggen of een sprong door ziek zijn uitgesteld word, het is ook niet dat elk kindje op elke sprong reageert. Mijn zoontje heeft wel last gehad van de 5 weken en 8 weken sprong maar de 12 weken sprong heb ik niet gemerkt. De 19 weken sprong zit er nu aan te komen en ik hoop dat die zomaar voorbij gaat zonder huilen, hangerig, minder slapen en slechter eten! Maar ja dat is maar afwachten!
    Vind het in ieder geval geen leuke periodes :)

12. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

Sep 7, 2007
    3,945
    42
    48
    Female
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Mijn mannetje zit nu tegen de 8-weken sprong aan.. hele dag al aan het huilen en wil niet slapen, maar is volgens mij doodop :(
    Hij wil alleen maar aan de borst en dan niet om te eten maar om getroost te worden, erg vermoeiend voor ons allebei :(

13. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

Dec 13, 2006
    1,617
    1
    38
    Rotterdam
    mijn dochtertje is nu 16 weken en is vandaag zo vermoeiend pffff heel de dag al wakker wel een uurtje geslapen in dr schommel stoeltje, en steeds willen drinken en valt dan wel in slaap maar in d'r igen bedje is het brullen..... loop al heel de dag met d'r te zeulen word een btje simpel van nu pffff...
    zit nog steeds met mn brood op schoot van 17.30u
    heb van ellende niet normaal kunnen eten..
    maar ik laat dr nu even janken in bed hoor spijt me zeer, normaal doe ik dat niet maar ben er echt zat van even.

Share This Page