Hallo dames, Kan iemand me zeggen wanneer die sprongetjes ook alweer zijn? Het is de derde al maar ik vergeet dat steeds en achteraf denk ik dan oja...kon weleens een sprongetje geweest zijn.
Zal ze eens allemaal opnoemen volgens Oei ik Groei! met 5 weken (ruim een maand) rond 8 weken (bijna 2 maanden) rond 12 weken (bijna 3 maanden) rond 19 weken (4,5 maand) rond 26 weken (6 maanden) rond 37 weken (8,5 maand) rond 46 weken (bijna 11 maanden) rond 55 weken (bijna 13 maanden) rond 64 weken (bijna 15 maanden) rond 75 weken (ruim 17 maanden) Maar de meeste sprongen beginnen al eerder en hoe ouder de kinderen worden hoe langer de sprongen duren!
Kan het zijn dat als ze ziek zijn geweest de sprong wordt uitgesteld? In december is mijn zoontje flink aan het kwakkelen geweest en ik denk eigenlijk dat hij nu de 3 maanden sprong heeft...
ahhhhh vandaar dat mijn zoontje (5 weken+2dagen) gister zo'n huildag heeft... dat kan dus een sprongetje zijn (zou hij nu gaan lachen? dat doet hij nog niet )
Ik heb met de zoekfunctie dit gevonden..vond m erg overzichtelijk! http://img214.imageshack.us/my.php?imag ... piczb5.jpg Groetjes Jessy
Handige plaat! Verklaart nu mogelijk ook waarom Yelena van de week zo huilde en niet wilde slapen. Ach ze is nu weer vrolijk!
Bij een sprongetje zijn ze hangerig en huilerig? Rhodé was vandaag ook huilerig en wilde na een fles ook niet slapen en helemaal overstuur. Wie weet...een sprongetje.
Dan zit die van mij in de 17 maanden sprong... Wauw wat is ze vermoeiend op dit moment. Je ziet echt dat ze gefrustreerd is. Even doorbijten dus.
hihi, leuk al die reacties zeg. Nou, ik snap het nu helemaal. Die van mij zit tegen de 11 maanden sprong aan en heeft zwaar de griep. Gisteravond 40,6 koorts en er staan 2 tanden op doorkomen. Alles lekker bij elkaar dus! Echt gezellig hier!
Syl72, durf niet te zeggen of een sprong door ziek zijn uitgesteld word, het is ook niet dat elk kindje op elke sprong reageert. Mijn zoontje heeft wel last gehad van de 5 weken en 8 weken sprong maar de 12 weken sprong heb ik niet gemerkt. De 19 weken sprong zit er nu aan te komen en ik hoop dat die zomaar voorbij gaat zonder huilen, hangerig, minder slapen en slechter eten! Maar ja dat is maar afwachten! Vind het in ieder geval geen leuke periodes
Mijn mannetje zit nu tegen de 8-weken sprong aan.. hele dag al aan het huilen en wil niet slapen, maar is volgens mij doodop Hij wil alleen maar aan de borst en dan niet om te eten maar om getroost te worden, erg vermoeiend voor ons allebei
mijn dochtertje is nu 16 weken en is vandaag zo vermoeiend pffff heel de dag al wakker wel een uurtje geslapen in dr schommel stoeltje, en steeds willen drinken en valt dan wel in slaap maar in d'r igen bedje is het brullen..... loop al heel de dag met d'r te zeulen word een btje simpel van nu pffff... zit nog steeds met mn brood op schoot van 17.30u heb van ellende niet normaal kunnen eten.. maar ik laat dr nu even janken in bed hoor spijt me zeer, normaal doe ik dat niet maar ben er echt zat van even.