Zo'n bedje hadden wij ook, gewoon om tegen de tijd dat hij groter zou zijn geen peuterbed te hoeven aanschaffen de overstap van klein naar groot bed wat makkelijker te laten zijn. Nou, dat hebben we geweten. Op vakantie zou meneer in een peuterbed slapen dus wij thuis oefenen. Meerdere pogingen gedaan, maar het was janken, gieren, brullen tot het hekwerk rondom weer gesloten was. Ik had er voor de vakantie een hard hoofd in en het campingbedje meegenomen. Maar op vakantie ging het prima in een normaal bed voor een week. Maar thuis in zijn eigen bedje moest de zijkant erin blijven.
Juju gefeliciteerd!! Wat leuk! Mijn kleine meid (22 mnd) ligt sinds ruim een week in haar grote bed. Ze is er in het begin een paar keer uitgegaan, daarna niet meer. Als ze mijn zoontje hoort blijft ze ook liggen, terwijl ze beneden gelijk naar hem toegaat. Alsof ze weten dat het niet de bedoeling is haha
hier zoontje van 30 maanden nog niet over. Die ligt nog fijn in zijn ledikant. Broertje is net geboren en ligt in wiegje. We wilden voorkomen dat grote broer ging spoken ´s nachts terwijl kleine broer dan ook nog veel tijd en zorg vraagt. Misschien was het best goed gegaan, zoonlief luistert al heel aardig, maar we wilden het liever voorkomen dan uitproberen. Dat grote bed komt wel zodra kleine broer overgaat naar ledikant over een paar maanden.