ongesteldheids krampen met 30 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ellentje23, 1 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    hey hey,

vraagje ik heb sinds een paar dagen echt last van me buik steeds een soort kramp als je ongesteld bent.
    ik heb echt geen idee wat het is en wat ik er aan kan doen maar het is wel heel erg vervelend...
    ook heb ik onwijs last van me bil net of dat ik een spier in me bil heb verrekt.
    ik kan bijna de auto niet in of uit stappen en als ik anders wil gaan zitten doen het echt pijn.. ook hier van weet ik niet wat het is misschien kennen jullie wat het is en wat ik er aan zou kunnen doen? :(

hoop dat jullie mij kunnen helpen want om nu al weer de verloskundige te bellen zie ik ook niet zitten straks gaan ze nog denken dat ik zeur ofzo :(

dank je wel

groetjes,

2. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik heb het sinds een paar weken ook en ik heb begrepen dat het met het indalen van de baby te maken heeft. Zou bij jou wel aan de vroege kant zijn, maar dat komt geloof ik wel vaker voor.

Bilpijn is ook een veelvoorkomende klacht, maar als je je echt zorgen maakt kun je altijd je vk bellen natuurlijk.

3. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Dat begon bij mij ook rond de 30 weken. Zijn waarschijnlijk indalingsweeen of voorweeen.

4. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik heb daar ook al 1 week last van. Vooral ´s nachts.

5. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Zijn indalingsweeen pijnlijk? Is het net zoals een soort van menstruatiepijn?

6. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik weet niet of ik indalingsweeën heb, maar wat ik heb is wel pijnlijk ja. Het voelt echt precies als menstruatiekrampen. Soms met steken erbij (in mijn onderbuik).

7. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Bij mij is er een verschil tussen "gewone" harde buiken en indalingsweeën. Harde buiken zitten bij mij vooral bovenaan waar ze ligt te schoppen en indalingsweeën zitten helemaal onderin. Het is een combinatie van redelijk hevige menstruatiepijn en harde buiken onderin. Niet echt heel pijnlijk, wel een vervelend gevoel zeg maar.

Deel Deze Pagina