Weeën?

Discussie in 'De bevalling' gestart door dinges, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dinges

dinges Lid

12 aug 2006
    31
    0
    0
    belgië
    Ik ben al 3 dagen over tijd en heb al een paar uurtjes stekende pijn onderaan in mijn buik, of eerder in mijn schede. Het komt op en verdwijnt na een 30tal seconden weer. De rest van mijn buik wordt hard maar daar heb ik geen pijn. Het is ook nog niet echt met regelmaat maar wel vaak (een keer of 8 à 10 per uur).
    Zijn dit weeën? Of waar moet ik dit plaatsen?

2. Niet meer actief

8 á 10 keer per uur is best al veel vind ik eigenlijk. Zeker gezien er maar 60 minuten in een uur zitten.

3. dinges

dinges Lid

12 aug 2006
    31
    0
    0
    belgië
    da's inderdaad veel maar ik weet dus niet of het weeën zijn of niet ... Mijn stuit doet ook pijn en mijn onderrug maar mijn buik eigenlijk niet.
    Ik kan het moeilijk plaatsen. Zolang het houdbaar is van pijn, zal ik het maar wat aanzien ...

4. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    hoever ben je??? Ik heb hier ok last van ... maar dan alleen savonds het gaat weer over als ik ga liggen en ga slapen. Als je het niet vertrouwd even de VK bellen.

Kunnen voorweeen zijn

5. dinges

dinges Lid

12 aug 2006
    31
    0
    0
    belgië
    Ik ben 40 weken en 3 dagen ...
    En bij mij gaat het niet over als ik ga liggen. Gisteren heb ik dat ook eventjes gehad en toen ging het over met in bad te gaan. Ga ik nu ook eens proberen.
    Misschien is het gewoon ons kleintje dat ergens tegen schopt??? Ik zou 't ni weten ...

6. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    ik heb hier vaker gelezen dat als je onder de douche gaat staan en het wordt erger het dan weeen zijn. Gaat het over of wordt het minder zijn het oefenween ... spannend hoor zou het toch maar in de gaten houden want harde buiken die pijnlijk zijn kunnen weeen zijn

Spannenddddddd

7. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Halllo Dames.

Ja heb er ook erg veel last van. Bij mij zijn het nu van die venijdige steken onderin bij mijn schaambotje. Heb steeds het gevoel of er iet knapt maar er er knapt niets. De druk is dan erg hoog. Dus dat herken ik wel.
    Groetjes Karin

8. dinges

dinges Lid

12 aug 2006
    31
    0
    0
    belgië
    Vandaag naar de monitor geweest. Nog niet direct een bevalling in zicht ...
    Alhoewel? Morgen avond moet ik binnen om ingeleid te worden ...
    Ik weet niet of ik dat wel wil!

9. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Owh dus vanavond word je ingeleid! succes dan dinges!!!

10. dinges

dinges Lid

12 aug 2006
    31
    0
    0
    belgië
    Gans de nacht ben ik bezig geweest met de idee dat ik vandaag ingeleid zou worden ... Twijfels alom!!
    Eigenlijk wil ik dat niet ... ik heb het gevoel dat ik ons kindje zijn of haar verjaardag vervals en hij of zij zal wel komen als ie er klaar voor is ...
    Vanmorgen de gyn gebeld ... Ze zou het enkel doen om mijn last weg te nemen ( ik raak zo stilaan oververmoeid, heb overal pijn, voorweeën, ...). Wel als dat de enige reden is, als er geen reden is voor ons kleintje ... Ik heb de afspraak afgezegd en wacht een spontaan begin af!

11. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    en is je spontane bevalling al begonnen??? Ben erg nieuwsgierig.

groetjes natas

12. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Ennnn.....al nieuws??

13. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    @Narcissen: Zie de link die Sweetangel100 heeft geplaatst.

Ik doe deze op slot.

Deel Deze Pagina